Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-09-23 19:56:10  Piotr Reda

Pole slug zmieniło wartość z 'p-o-s-t-a-n-o-w-i-e-n-i-e' na '27606_p-o-s-t-a-n-o-w-i-e-n-i-e'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugp-o-s-t-a-n-o-w-i-e-n-i-e27606_p-o-s-t-a-n-o-w-i-e-n-i-e
2015-09-23 19:56:10  Piotr Reda

Utworzono artykuł 27606 o nazwie 'P O S T A N O W I E N I E'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste27606
user_idpuste370500
resource_idpuste141
namepusteP O S T A N O W I E N I E
category_idpuste212
language_idpuste1
shortpusteP O S T A N O W I E N I E
fullpuste

Oleśnica, dnia 04 lipca 2012r. 




P O S T A N O W I E N I E 





GR.6220.3.2012 

Na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.), § 3 ust. 1 pkt 52 lit. b oraz pkt 56 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213 poz. 1397) w związku z art. 123 i 124 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. nr 98 poz. 1071 ze zm.), a także biorąc pod uwagę opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Oleśnicy z dnia 12.06.2012r. (data wpływu do urzędu 03.07.2012r.) znak: 
ZNS-MP-61-12/12 i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu z dnia 11.06.2012r. (data wpływu do urzędu: 14.06.2012r.) znak: WOOŚ.4240.359.2012.AMK 

p o s t a n a w i a m 
odstąpić od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: „Rozbudowa hali produkcyjnej w zakładzie GKN Driveline Polska Sp. z o.o. przy ul. Południowej 18 w Oleśnicy”. 


U z a s a d n i e n i e 
Inwestor - GKN Driveline Polska Sp. z o.o., ul. Południowa 18, 56-400 Oleśnica, działający przez pełnomocnika – Panią Annę Dorotę Władyczka, wnioskiem z dnia 08.05.2012r. zwrócił się do Burmistrza Miasta Oleśnicy o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia. Z uwagi na stwierdzone braki formalne Burmistrz Miasta Oleśnicy pismem z dnia 11.05.2012r. wezwał Inwestora do uzupełnienia braków. Wszystkie wymagane dokumenty wymienione w art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.). zostały ostatecznie przez Inwestora dostarczone. 
Zawiadomieniem z dnia 21.05.2011r. znak: GR.6220.3.2012 Burmistrz Miasta Oleśnicy powiadomił strony o wszczęciu postępowania administracyjnego i możliwości zapoznania się z aktami sprawy oraz czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji o prawie wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. 
Zgodnie z art.64 ust.1 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227ze zm.) organ prowadzący postępowanie wystąpił do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Oleśnicy i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu o wydanie opinii co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko w/w przedsięwzięcia, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. 
Organy te wydały opinie: 
– Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Oleśnicy – postanowienie z dnia 12.06.2012r. (data wpływu do tut. urzędu 03.07.2012r.) znak: ZNS-MP-61-12/12 wyrażające opinię o potrzebie przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko projektowanego przedsięwzięcia, 
– Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu – postanowienie z dnia 11.06.2012r. (data wpływu do urzędu: 14.06.2012r.) znak: WOOŚ.4240.359.2012.AMK wyrażające opinię, że dla przedmiotowego przedsięwzięcia nie istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. 
Zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 52 lit. b oraz pkt 56 lit. b w związku z § 3 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213 poz. 1397), przedsięwzięcie to kwalifikuje się do planowanych przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których obowiązek sporządzenia raportu o oddziaływaniu może być wymagany. 
Burmistrz Miasta Oleśnicy po wnikliwym przeanalizowaniu zgromadzonej dokumentacji, uwzględniając aspekty uwarunkowań wymienionych w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227ze zm.) tj. rodzaj, skalę i charakter inwestycji, wielkość zajmowanego terenu, zakres robót związanych z realizacją inwestycji, prawdopodobieństwo, czas trwania, zasięg oddziaływania, a także emisje i uciążliwości związane z eksploatacją inwestycji, gęstość zaludnienia wokół inwestycji, wielkość i złożoność oddziaływania oraz usytuowanie przedsięwzięcia z uwzględnieniem możliwego zagrożenia dla środowiska, usytuowanie przedsięwzięcia względem obszarów wymagających specjalnej ochrony oraz niewielkie ryzyko wystąpienia poważnej awarii, a także biorąc pod uwagę opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Oleśnicy i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu uznał, iż planowane przedsięwzięcie nie powinno znacząco negatywnie oddziaływać na środowisko i tym samym nie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. 
Z informacji zawartych w karcie informacyjnej przedsięwzięcia wynika, iż projektowane przedsięwzięcie obejmuje rozbudowę zakładu GKN Driveline Polska zlokalizowanego przy ul. Południowej w Oleśnicy, zajmującego się produkcją podzespołów samochodowych układów napędowych m.in. przeguby, osie, tulipy, przeguby homokinetyczne, odkuwki itp.), stosowanych w samochodach wielu firm. Istniejący zakład znajduje się w strefie usługowo-przemysłowej w południowej części miasta, na działkach oznaczonych ewidencyjnie jako 18, 2/8, 2/9 AM 83 OBRĘB Wądoły, o łącznej powierzchni 10,8 ha. Dla obszaru, na którym realizowana będzie przedmiotowa inwestycja obowiązują zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Uchwała Nr XLVIII/282/2010 Rady Miasta Oleśnica z dnia 28 czerwca 2010 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego pomiędzy ul. Południową, granicą południową miasta Oleśnica i linią kolejową Oleśnica-Kluczbork w Oleśnicy, ogłoszona w Dzienniku Urzędowym woj. Dolnośląskiego nr 154 poz. 2407 z dnia 24.08.2010r.) – działki, na których zlokalizowany jest zakład oznaczone są symbolem 2.P (teren obiektów produkcyjnych, składów i magazynów). 
Na północ od zakładu znajdują się pola uprawne i tereny kolejowe, w kierunku wschodnim zakład produkcyjny „Kerry Polska” i użytki rolne oraz dalej osiedle Wądoły. W kierunku południowym – użytki rolne i miejscowość Bystre (teren gminy wiejskiej Oleśnica), natomiast w kierunku zachodnim zabudowa mieszkaniowa rozproszona oraz ogrody działkowe. Najbliższe zabudowania mieszkalne (miejscowość Bystre) oddalone są o ok. 100m od granicy terenów należących do inwestora. 
Przewidywana rozbudowa wynika z planowanego wzrostu produkcji do ok. 54600 Mg ( o ok. 30%), a co za tym idzie – z konieczności modyfikacji przebiegu procesu produkcyjnego i uzupełnienia wyposażenia. Do istniejących obiektów zostaną dobudowane nowe: hala magazynowa lub produkcyjna, wiata, stołówka, szatnia, sala konferencyjna, biuro. W chwili obecnej całkowita powierzchnia zabudowy (przemysłowej, magazynowej, socjalno-biurowej oraz pomocniczej) wynosi ok. 3,0739 ha, natomiast w wyniku rozbudowy przewiduje się wzrost powierzchni całkowitej do 3,8336 ha. 
W zakładzie prowadzone są głównie procesy związane z obróbką metali i ich konfekcjonowaniem, w tym: toczenie, gratowanie, rolowanie, mycie, hartowanie, znakowanie, szlifowanie, zgniatanie, frezowanie, zakiełkowanie, pakowanie. Poprzez rozbudowę zakładu zwiększona zostanie tylko powierzchnia produkcyjna, nie będą natomiast wprowadzane nowe procesy produkcyjne. W celu minimalizacji oddziaływania na środowisko przedmiotowej inwestycji, przewidziano następujące rozwiązania: 
- wykorzystanie gazu ziemnego lub płynnego na cele energetyczne spalania, 
- zapewnienie szczelności przyłączy i urządzeń w celu ograniczenia zagrożenia pożarem i wybuchem, 
- zapewnienie hermetyzacji procesów tam, gdzie jest to możliwe, 
- ujęcie wód opadowych w system kanalizacji, 
- zastosowanie metod ograniczania emisji lotnych związków organicznych, 
- zastosowanie na odciągach z wentylacji filtrów tkaninowych, aspirofiltrów i elektrofiltrów, 
- zapewnienie optymalnych warunków rozprzestrzeniania się zanieczyszczeń, 
- zastosowanie wentylatorów i central wentylacyjnych o niskiej emisji hałasu, 
- minimalizacja ilości powstających odpadów, 
- prowadzenie selektywnej zbiórki i odzysku odpadów. 
Nie przewiduje się w trakcie budowy obiektu możliwości występowania istotnego oddziaływania na środowisko. Może jedynie dochodzić do czasowych i niezorganizowanych emisji hałasu oraz pyłów i zanieczyszczeń do powietrza, pochodzących głównie od pracujących maszyn i środków transportu lub urządzeń montażowych. Istnieje również niewielkie ryzyko zanieczyszczenia gruntu substancjami ropopochodnymi w przypadku awarii pojazdów, maszyn lub urządzeń. Powyższe oddziaływania będą miały charakter krótkotrwały, ograniczony do bezpośredniego sąsiedztwa miejsca realizacji inwestycji i ustający po zakończeniu prac budowlanych, nie powodując uciążliwości dla środowiska, w tym dla ludności. Poprzez zastosowanie się do zaleceń wymienionych w karcie informacyjnej przedsięwzięcia (m.in. stosowanie maszyn i pojazdów w dobrym stanie technicznym, niezwłoczne unieszkodliwianie ewentualnych skażeń substancjami ropopochodnymi, wykonywanie drobnych napraw i tankowania tylko w specjalnie przygotowanych miejscach), powinno zostać zagwarantowane zabezpieczenie gleby oraz wód powierzchniowych i podziemnych przed zanieczyszczeniem. Ponadto dojdzie do lokalnej zmiany zagospodarowania terenu i jego przekształcenia. Z uwagi na znaczną odległość od placu budowy od najbliższych terenów podlegających ochronie przed hałasem, etap budowy nie powinien być także uciążliwy dla okolicznej ludności. 
Na etapie użytkowania rozbudowanego zakładu, ze względu na charakter i lokalizację przedsięwzięcia, inwestycja nie powinna znacząco oddziaływać na środowisko. Na tym etapie oddziaływanie instalacji na środowisko będzie związane głównie z emisją hałasu oraz gazów i pyłów do powietrza. Na podstawie załączonej do karty informacyjnej przedsięwzięcia analizie rozprzestrzeniania się zanieczyszczeń w powietrzu, nie przewiduje się możliwości przekraczania dopuszczalnych wartości zanieczyszczeń w powietrzu. Również dokonana analiza wpływu planowanego przedsięwzięcia na klimat akustyczny nie wykazała możliwości powodowania przekroczeń dopuszczalnych poziomów hałasu na terenie najbliższej zabudowy mieszkaniowej i innych terenów podlegających ochronie przed hałasem. 
W trakcie realizacji przedsięwzięcia źródła odpadów będą stanowiły prace rozbiórkowe i budowlane, praca maszyn oraz funkcjonowanie zaplecza socjalnego. Natomiast w trakcie eksploatacji zakładu powstają odpady poprodukcyjne związane z poszczególnymi procesami produkcji. Wszystkie odpady będą przekazywane odbiorcom posiadającym stosowne zezwolenia w zakresie gospodarki odpadami. W przedsiębiorstwie prowadzona jest ewidencja odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
Projektowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest poza granicami obszarów chronionych wymienionych w art. 6 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2009r., Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.), w tym poza obszarami Natura 2000 oraz potencjalnymi obszarami Natura 2000 i z tego względu, jak również z uwagi na charakter przedsięwzięcia, zakres planowanych prac oraz krótkotrwałe oddziaływanie na etapie realizacji inwestycji, nie powinno znacząco oddziaływać na obszary Natura 2000. Najbliżej położony obszar Natura 2000 –Specjalny Obszar Ochrony siedlisk Natura 2000 „Dolina Oleśnicy i Potoku Boguszyckiego” PHL020091 znajduje się w odległości około 2,0 km. W związku z powyższym nie zachodzi konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, w tym oddziaływania na siedliska przyrodnicze oraz gatunki roślin i zwierząt, dla których wyznaczono ww. obszar Natura 2000. 
Na terenie przedmiotowego przedsięwzięcia nie znajdują się uzdrowiska i obszary ochrony uzdrowiskowej, obszary objęte ochroną, w tym strefy ochronne ujęć wód i obszary ochronne zbiorników wód śródlądowych, obszary wodno-błotne oraz inne obszary o płytkim zaleganiu wód podziemnych. Inwestycja nie jest także zlokalizowana na obszarach wybrzeży, obszarów górskich lub leśnych, obszarach przylegających do jezior oraz na obszarach o krajobrazie mającym znaczenie historyczne, kulturowe lub archeologiczne. Planowane przedsięwzięcie nie obejmuje również terenów, na których standardy jakości środowiska zostały przekroczone. 
Z uwagi na to, że planowane przedsięwzięcie realizowane będzie w znacznej odległości od granic kraju oraz ze względu na ograniczony do najbliższego otoczenia zasięg oddziaływania, nie występuje transgraniczne oddziaływanie na środowisko. 
Na podstawie dostarczonej karty informacyjnej o planowanym przedsięwzięciu oraz w wyniku analizy parametrów eksploatacyjnych, warunków środowiskowych i terenowych uznano, że zasadne jest odstąpienie od obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko na etapie postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 

Mając na uwadze powyższe postanowiono jak w sentencji. 

Pouczenie: 
Na niniejsze postanowienie nie służy stronom zażalenie. 

publishfrompuste2015-09-23 00:00:00
_activepuste1
slugpustep-o-s-t-a-n-o-w-i-e-n-i-e

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..