Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2023-04-13 13:22:46  Magda157 Magda157

Utworzono artykuł 711729 o nazwie 'zapytanie ofertowe - sporządzenie mpzp W.Polskiego i Brzozowa'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste711729
user_idpuste985301
resource_idpuste141
namepustezapytanie ofertowe - sporządzenie mpzp W.Polskiego i Brzozowa
category_idpuste10221
language_idpuste1
shortpustezapytanie ofertowe - mpzp W.Polskiego i Brzozowa
fullpuste

ZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU* O RÓWNOWARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PL NETTO

 (Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych)

 

Zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem umowy jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ul. Wojska Polskiego i Brzozowejw Oleśnicy o powierzchni ok. 0,63 ha.

 

Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego musi być sporządzony w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami w szczególności z:  ustawą z dnia 27 marca 2003r. – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2022r., poz. 503 ze zm.), z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 grudnia 2021r., w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2404).

 

Niezbędny zakres prac planistycznych dla sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wg art. 15 ustawy z dnia 27 marca 2003r. – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2022r., poz. 503 ze zm.) obejmuje w szczególności:

 

§  przeznaczenie terenów oraz linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu lub różnych zasadach zagospodarowania;

§  zasady ochrony i kształtowania ładu przestrzennego;

§  zasady ochrony środowiska, przyrody i krajobrazu;

§  zasady kształtowania krajobrazu;

§  zasady ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej;

§  wymagania wynikające z potrzeb kształtowania przestrzeni publicznych;

§  zasady kształtowania zabudowy oraz wskaźniki zagospodarowania terenu, maksymalną i minimalną intensywność zabudowy jako wskaźnik powierzchni całkowitej zabudowy w odniesieniu do powierzchni działki budowlanej, minimalny udział procentowy powierzchni biologicznie czynnej w odniesieniu do powierzchni działki budowlanej, maksymalną wysokość zabudowy, minimalną liczbę miejsc do parkowania w tym miejsca przeznaczone na parkowanie pojazdów zaopatrzonych w kartę parkingową i sposób ich realizacji oraz linie zabudowy i gabaryty obiektów;

§  granice i sposoby zagospodarowania terenów lub obiektów podlegających ochronie, ustalonych na podstawie odrębnych przepisów, w tym terenów górniczych, a także obszarów szczególnego zagrożenia powodzią oraz obszarów osuwania się mas ziemnych,krajobrazów priorytetowych określonych w audycie krajobrazowym oraz w planach zagospodarowania przestrzennego województwa;

§  szczegółowe zasady i warunki scalania i podziału nieruchomości objętych planem miejscowym;

§  szczególne warunki zagospodarowania terenów oraz ograniczenia w ich użytkowaniu, w tym zakaz zabudowy;

§  zasady modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej;

§  sposób i termin tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów;

§  stawki procentowe, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4.

 

Pozostały zakres prac obejmuje między innymi:

 

  • Wykonanie: opracowania ekofizjograficznego, prognozy skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu oraz innych materiałów planistycznych określonych w § 2 pkt 5 rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 17 grudnia 2021r., w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2404);
  • Wykonanie wykazu działek i ich właścicieli wraz z oznaczeniem ich na mapie dla nieruchomości lub ich części, co do których korzystanie w dotychczasowy sposób lub zgodny z dotychczasowym przeznaczeniem, stało się niemożliwe bądź istotnie ograniczone, jak również których wartość uległa obniżeniu w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (w związku z art. 36 ust.1, 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).

 

Warunkiem udzielenia zamówienia jest wypełnienie formularza ofertowego; przedstawienie listy prac wykonanych przez oferenta w przeciągu ostatnich 4 lat i potwierdzenie jej listami referencyjnymi, lista prac ma obejmować zakres niniejszego zapytania w liczbie co najmniej 2 planów miejscowych, które zostały uchwalone i stały się obowiązujące.

 

 

Termin realizacji zamówienia:  dostarczenie projektu planu celem wystąpienia o opinie oraz uzgodnienia o projekcie planu z właściwymi instytucjami oraz organami – 190 dni od daty zawarcia umowy.

 

Kryterium oceny ofert:

-          cena 100%

 

1)      Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena. Jako cenę należy rozumieć kwotę brutto za sporządzenie miejscowego planu stanowiącego przedmiot zamówienia. Najniższa kwota oznaczać będzie najkorzystniejszą ofertę.

2)      W przypadku gdy nie wpłyną dwie ważne oferty (w tym żadna oferta) Zamawiający dokonuje wyboru dowolnego wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w zapytaniu ofertowym, będącym podstawą do wyłonienia wykonawcy.

3)      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.W szczególności zamawiający zastrzega sobie możliwość badania czy cena oferty nie jest ceną rażąco niską z zastosowaniem zasad przewidzianych w prawie zamówień publicznych w tym zakresie.

 

Oferta powinna zawierać:

1)     Należy wypełnić formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr A.2 do niniejszego zaproszenia, który po uzupełnieniu powinien:

 

§zawierać informację o oferowanej cenie brutto i netto na przedmiot zapytania,

§posiadać datę sporządzenia,

§zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu,

§być podpisany czytelnie przez wykonawcę.

 

Należy zapoznać się ze wzorem umowy (załącznik nr B.2).

 

Miejsce, sposób i termin składania ofert:

 

Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miasta lub za pomocą poczty tradycyjnej przesyłając dokumenty na adres: Rynek-Ratusz, 56-5400 Oleśnica lub za pomocą poczty elektronicznej przesyłając dokumenty na adres: m.budynkiewicz@um.olesnica.pl do dnia 25.04.2023r. (przesyłając dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Sporządzanie projektu mpzp...”).  Oferta musi zawierać nazwę i adres wykonawcy.

 

Uwagi:

  1. Za termin złożenia oferty uważa się dzień jej faktycznego wpływu do siedziby zamawiającego.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 

Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerem telefonu:

- Robert Kropielnicki 71-79-82-160, 

- Magdalena Budynkiewicz 71-79-82-167.

 

 

       12.04.2023r.   Magdalena Budynkiewicz

  (data i podpis osoby prowadzącej postępowanie)

*niepotrzebne skreślić

 

 

 

Urząd Miasta Oleśnicy  56-400 Oleśnica  Rynek-Ratusz

Sprawę prowadzi: Magdalena Budynkiewicz

tel. +48 71 79 82 167

fax.+48 71 79 82 117

e-mail: m.budynkiewicz@um.olesnica.pl

 

 


 

 

publishfrompuste2023-04-13 00:00:00
_activepuste1
slugpustezapytanie-ofertowe-sporzadzenie-mpzp-w-polskiego-i-brzozowa
2023-04-13 13:22:47  Magda157 Magda157

Załączono plik 1447299

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5516027
user_idpuste985301
fobject_idpuste1447299
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste711729
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-04-13 13:22:47  Magda157 Magda157

Załączono plik 1447300

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5516028
user_idpuste985301
fobject_idpuste1447300
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste711729
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..