Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2022-11-15 14:53:24  Magdalena Guzikowska

Utworzono artykuł 645959 o nazwie 'OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste645959
user_idpuste2500053
resource_idpuste141
namepusteOGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO
category_idpuste10221
language_idpuste1
shortpusteZakup dekoracji świątecznej w sezonie 2022/2023
fullpuste

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019  r. – Prawo zamówień publicznych)

Zakup dekoracji świątecznej w sezonie 2022/2023

 

 

I.     Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego

 

Zamawiający:    GMINA MIASTO OLEŚNICA, Rynek – Ratusz, 56-400 Oleśnica

REGON:          931 934 733

NIP:                  9111783004

 

Województwo:dolnośląskie

 

Adres do korespondencji:

GMINA MIASTO OLEŚNICA

Rynek - Ratusz

56-400 Oleśnica

 

tel. (71) 798 21 00

 

e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl; m.guzikowska@um.olesnica.pl

                                                                                                                            

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 800 - 1600

Wydział prowadzący sprawę: Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego.

 

II.     Tryb udzielenia zamówienia

  1. Postępowanie prowadzone jest w trybie ogłoszenia o postępowaniu, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu, oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.
  2. Do postępowania prowadzonego w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej jako: SWZ lub Specyfikacja) nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.- określanej dalej jako PZP).W sprawach nie uregulowanych niniejszą SWZ, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
  3. Niniejsza procedura jest prowadzona na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 19/VIII/2021 z dnia 22.01.2021 r.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w każdym momencie zmienić warunki postępowania lub je odwołać.
Szczegóły dot. zamówienia dostępne w załacznikach do niniejszego ogłoszenia.

                                                                                                                                                     

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE.L. z 2016 r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”), informujemy Panią/Pana o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, a także o przysługujących Pani/Panu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Oleśnicy z siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 798 21 03, mail: kancelaria@um.olesnica.pl.

2. Inspektor ochrony danych: Michał Pawlaczyk, tel. 71 798 21 10, mail: m.pawlaczyk@um.olesnica.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:

  • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
  • realizacji zawartych umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

4. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

5. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:

  • organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miastem Oleśnicą przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta Oleśnicy.

6. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.

7. Pan/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:

  • prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 16 RODO;
  • prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO;
  • prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi akt prawny wskazany w pkt. 3.

 

publishfrompuste2022-11-15 00:00:00
_activepuste1
slugpusteogloszenie-o-postepowaniu-o-wartosci-ponizej-130-000-00-pln-netto
2022-11-15 14:53:24  Magdalena Guzikowska

Pole slug zmieniło wartość z 'ogloszenie-o-postepowaniu-o-wartosci-ponizej-130-000-00-pln-netto' na '645959_ogloszenie-o-postepowaniu-o-wartosci-ponizej-130-000-00-pln-netto'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugogloszenie-o-postepowaniu-o-wartosci-ponizej-130-000-00-pln-netto645959_ogloszenie-o-postepowaniu-o-wartosci-ponizej-130-000-00-pln-netto
2022-11-24 09:24:41  Magdalena Guzikowska

Zmieniono nazwę z 'OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO' na 'WYNIKI - OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO'

Pole full zmieniło wartość z '<div style="width: 650px; overflow: hidden;"> <h2 style="width: 100%; text-align: center;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:12px;"><span style="line-height: normal;">OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO</span></span></span></h2> <h2 style="width: 100%; text-align: center;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:11px;"><span style="line-height: normal;"><span style="line-height: normal;">(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w&nbsp;rozumieniu przepis&oacute;w ustawy z dnia 11 września 2019&nbsp; r. &ndash; Prawo zam&oacute;wień publicznych)</span></span></span></span></h2> <div style="width: 650px; overflow: hidden;"> <p align="center"> <span style="font-size:14px;"><strong><em>Zakup dekoracji świątecznej w sezonie 2022/2023</em></strong></span></p> <p style="text-align: center;"> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></span></span></p> <p style="margin-left:14.2pt;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong><em>I.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </em></strong><strong><em><u>Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego</u></em></strong></span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Zamawiający:&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>GMINA MIASTO OLEŚNICA, Rynek &ndash; Ratusz, 56-400 Oleśnica</strong></span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>REGON:</strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 931 934 733</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>NIP:</strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 9111783004</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Wojew&oacute;dztwo:<strong>dolnośląskie</strong></span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>Adres do korespondencji</strong>:</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">GMINA MIASTO OLEŚNICA</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Rynek - Ratusz</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">56-400 Oleśnica</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">tel. (71) 798 21 00</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">e-mail: <a href="mailto:kancelaria@um.olesnica.pl">kancelaria@um.olesnica.pl</a>; <a href="mailto:m.guzikowska@um.olesnica.pl">m.guzikowska@um.olesnica.pl</a></span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>Godziny urzędowania: </strong>od poniedziałku do piątku w godzinach: 8<sup>00</sup> - 16<sup>00</sup></span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>Wydział prowadzący sprawę: </strong>Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego.</span></p> <p style="text-align: right;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p style="margin-left:14.2pt;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong><em>II.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </em></strong><strong><em><u>Tryb udzielenia zam&oacute;wienia</u></em></strong></span></p> <ol> <li style="margin-left: 14.2pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Postępowanie prowadzone jest w trybie ogłoszenia o postępowaniu, w kt&oacute;rym w&nbsp;odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zam&oacute;wieniu, oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.</span></li> <li style="margin-left: 14.2pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Do postępowania prowadzonego w niniejszej Specyfikacji Warunk&oacute;w Zam&oacute;wienia (dalej jako: SWZ lub Specyfikacja) nie stosuje się przepis&oacute;w ustawy z dnia 11 września 2019 r. &ndash; Prawo zam&oacute;wień publicznych (Dz.&nbsp;U. z&nbsp;2022&nbsp;r. poz.&nbsp;1710 z&nbsp;p&oacute;źn. zm.- określanej dalej jako PZP).W&nbsp;sprawach nie uregulowanych niniejszą SWZ, stosuje się przepisy ustawy z&nbsp;dnia 23 kwietnia 1964 r. &ndash; Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz.&nbsp;U. z&nbsp;2022&nbsp;r. poz.&nbsp;1360 z&nbsp;p&oacute;źn. zm.).</span></li> <li style="margin-left: 14.2pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Niniejsza procedura jest prowadzona na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Oleśnicy nr&nbsp;19/VIII/2021 z dnia 22.01.2021 r.</span></li> <li style="margin-left: 14.2pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w każdym momencie zmienić warunki postępowania lub je odwołać.</span></li> </ol> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:20px;"><strong>Szczeg&oacute;ły dot. zam&oacute;wienia dostępne w załacznikach do niniejszego ogłoszenia.</strong></span></span></span> </span></div> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><u>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </u></span></span></p> <p style="margin-left:14.15pt;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></span></p> <p style="margin-left:14.15pt;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:14px;"><span style="line-height: normal;"><em><u>Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zam&oacute;wienia publicznego</u></em></span></span></span></p> <p> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></span></p> <p style="text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz&nbsp;uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE.L. z 2016 r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: &bdquo;RODO&rdquo;), informujemy Panią/Pana o&nbsp;sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, a także o przysługujących Pani/Panu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Oleśnicy z&nbsp;siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 798 21 03, mail: kancelaria@um.olesnica.pl.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">2. Inspektor ochrony danych: Michał Pawlaczyk, tel. 71 798 21 10, mail: m.pawlaczyk@um.olesnica.pl.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:</span></p> <ul> <li style="margin-left: 50.2pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art.&nbsp;6 ust.&nbsp;1 lit.&nbsp;c RODO),</span></li> <li style="margin-left: 50.2pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),</span></li> <li style="margin-left: 50.2pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">realizacji zawartych um&oacute;w (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).</span></li> </ul> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">4. Z&nbsp;danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji cel&oacute;w określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">5. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:</span></p> <ul> <li style="margin-left: 72pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organ&oacute;w władzy publicznej, w zakresie i&nbsp;w&nbsp;celach, kt&oacute;re wynikają z przepis&oacute;w powszechnie obowiązującego prawa;</span></li> <li style="margin-left: 72pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">innym podmiotom, kt&oacute;re na podstawie stosownych um&oacute;w podpisanych z&nbsp;Gminą Miastem Oleśnicą przetwarzają dane osobowe dla kt&oacute;rych Administratorem jest Burmistrz Miasta Oleśnicy.</span></li> </ul> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">6. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w spos&oacute;b zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">7. Pan/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:</span></p> <ul> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadkach, o&nbsp;kt&oacute;rych mowa w art. 16 RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w&nbsp;art.&nbsp;17&nbsp;RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w&nbsp;przypadkach określonych w art. 21 RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w&nbsp;art.&nbsp;20 RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w&nbsp;sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).</span></li> </ul> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi akt prawny wskazany w pkt. 3.</span></p> </div> <p> &nbsp;</p> ' na ' <div style="width: 650px; overflow: hidden;"> <h2 style="width: 100%; text-align: center;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:12px;"><span style="line-height: normal;">OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO</span></span></span></h2> <h2 style="width: 100%; text-align: center;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:11px;"><span style="line-height: normal;"><span style="line-height: normal;">(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w&nbsp;rozumieniu przepis&oacute;w ustawy z dnia 11 września 2019&nbsp; r. &ndash; Prawo zam&oacute;wień publicznych)</span></span></span></span></h2> <div style="width: 650px; overflow: hidden;"> <p style="text-align: center;"><span style="font-size:14px;"><strong><em>Zakup dekoracji świątecznej w sezonie 2022/2023</em></strong></span></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></span></span></p> <p style="margin-left:14.2pt;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong><em>I.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </em></strong><strong><em><u>Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego</u></em></strong></span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Zamawiający:&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>GMINA MIASTO OLEŚNICA, Rynek &ndash; Ratusz, 56-400 Oleśnica</strong></span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>REGON:</strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 931 934 733</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>NIP:</strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 9111783004</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Wojew&oacute;dztwo:<strong>dolnośląskie</strong></span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>Adres do korespondencji</strong>:</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">GMINA MIASTO OLEŚNICA</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Rynek - Ratusz</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">56-400 Oleśnica</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">tel. (71) 798 21 00</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">e-mail: <a href="mailto:kancelaria@um.olesnica.pl">kancelaria@um.olesnica.pl</a>; <a href="mailto:m.guzikowska@um.olesnica.pl">m.guzikowska@um.olesnica.pl</a></span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>Godziny urzędowania: </strong>od poniedziałku do piątku w godzinach: 8<sup>00</sup> - 16<sup>00</sup></span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong>Wydział prowadzący sprawę: </strong>Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego.</span></p> <p style="text-align: right;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></p> <p style="margin-left:14.2pt;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><strong><em>II.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </em></strong><strong><em><u>Tryb udzielenia zam&oacute;wienia</u></em></strong></span></p> <ol> <li style="margin-left: 14.2pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Postępowanie prowadzone jest w trybie ogłoszenia o postępowaniu, w kt&oacute;rym w&nbsp;odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zam&oacute;wieniu, oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.</span></li> <li style="margin-left: 14.2pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Do postępowania prowadzonego w niniejszej Specyfikacji Warunk&oacute;w Zam&oacute;wienia (dalej jako: SWZ lub Specyfikacja) nie stosuje się przepis&oacute;w ustawy z dnia 11 września 2019 r. &ndash; Prawo zam&oacute;wień publicznych (Dz.&nbsp;U. z&nbsp;2022&nbsp;r. poz.&nbsp;1710 z&nbsp;p&oacute;źn. zm.- określanej dalej jako PZP).W&nbsp;sprawach nie uregulowanych niniejszą SWZ, stosuje się przepisy ustawy z&nbsp;dnia 23 kwietnia 1964 r. &ndash; Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz.&nbsp;U. z&nbsp;2022&nbsp;r. poz.&nbsp;1360 z&nbsp;p&oacute;źn. zm.).</span></li> <li style="margin-left: 14.2pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Niniejsza procedura jest prowadzona na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Oleśnicy nr&nbsp;19/VIII/2021 z dnia 22.01.2021 r.</span></li> <li style="margin-left: 14.2pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w każdym momencie zmienić warunki postępowania lub je odwołać.</span></li> </ol> <span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:20px;"><strong>Szczeg&oacute;ły dot. zam&oacute;wienia dostępne w załacznikach do niniejszego ogłoszenia.</strong></span></span></span> </span> </div> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><u>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </u></span></span></p> <p style="margin-left:14.15pt;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></span></p> <p style="margin-left:14.15pt;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:14px;"><span style="line-height: normal;"><em><u>Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zam&oacute;wienia publicznego</u></em></span></span></span></p> <p><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">&nbsp;</span></span></p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w związku z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz&nbsp;uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE.L. z 2016 r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: &bdquo;RODO&rdquo;), informujemy Panią/Pana o&nbsp;sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, a także o przysługujących Pani/Panu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Oleśnicy z&nbsp;siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 798 21 03, mail: kancelaria@um.olesnica.pl.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">2. Inspektor ochrony danych: Michał Pawlaczyk, tel. 71 798 21 10, mail: m.pawlaczyk@um.olesnica.pl.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:</span></p> <ul> <li style="margin-left: 50.2pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art.&nbsp;6 ust.&nbsp;1 lit.&nbsp;c RODO),</span></li> <li style="margin-left: 50.2pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),</span></li> <li style="margin-left: 50.2pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">realizacji zawartych um&oacute;w (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).</span></li> </ul> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">4. Z&nbsp;danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji cel&oacute;w określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">5. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:</span></p> <ul> <li style="margin-left: 72pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organ&oacute;w władzy publicznej, w zakresie i&nbsp;w&nbsp;celach, kt&oacute;re wynikają z przepis&oacute;w powszechnie obowiązującego prawa;</span></li> <li style="margin-left: 72pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">innym podmiotom, kt&oacute;re na podstawie stosownych um&oacute;w podpisanych z&nbsp;Gminą Miastem Oleśnicą przetwarzają dane osobowe dla kt&oacute;rych Administratorem jest Burmistrz Miasta Oleśnicy.</span></li> </ul> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">6. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w spos&oacute;b zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">7. Pan/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.</span></p> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:</span></p> <ul> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadkach, o&nbsp;kt&oacute;rych mowa w art. 16 RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w&nbsp;art.&nbsp;17&nbsp;RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w&nbsp;przypadkach określonych w art. 21 RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w&nbsp;art.&nbsp;20 RODO;</span></li> <li style="margin-left: 57.3pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w&nbsp;sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy og&oacute;lnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).</span></li> </ul> <p style="margin-left: 18pt; text-align: justify;"><span style="font-size:0.8em;line-height:normal;">9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi akt prawny wskazany w pkt. 3.</span></p> </div> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameOGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTOWYNIKI - OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO
full

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019  r. – Prawo zamówień publicznych)

Zakup dekoracji świątecznej w sezonie 2022/2023

 

 

I.     Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego

 

Zamawiający:    GMINA MIASTO OLEŚNICA, Rynek – Ratusz, 56-400 Oleśnica

REGON:          931 934 733

NIP:                  9111783004

 

Województwo:dolnośląskie

 

Adres do korespondencji:

GMINA MIASTO OLEŚNICA

Rynek - Ratusz

56-400 Oleśnica

 

tel. (71) 798 21 00

 

e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl; m.guzikowska@um.olesnica.pl

                                                                                                                            

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 800 - 1600

Wydział prowadzący sprawę: Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego.

 

II.     Tryb udzielenia zamówienia

  1. Postępowanie prowadzone jest w trybie ogłoszenia o postępowaniu, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu, oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.
  2. Do postępowania prowadzonego w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej jako: SWZ lub Specyfikacja) nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.- określanej dalej jako PZP).W sprawach nie uregulowanych niniejszą SWZ, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
  3. Niniejsza procedura jest prowadzona na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 19/VIII/2021 z dnia 22.01.2021 r.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w każdym momencie zmienić warunki postępowania lub je odwołać.
Szczegóły dot. zamówienia dostępne w załacznikach do niniejszego ogłoszenia.

                                                                                                                                                     

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE.L. z 2016 r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”), informujemy Panią/Pana o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, a także o przysługujących Pani/Panu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Oleśnicy z siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 798 21 03, mail: kancelaria@um.olesnica.pl.

2. Inspektor ochrony danych: Michał Pawlaczyk, tel. 71 798 21 10, mail: m.pawlaczyk@um.olesnica.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:

  • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
  • realizacji zawartych umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

4. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

5. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:

  • organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miastem Oleśnicą przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta Oleśnicy.

6. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.

7. Pan/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:

  • prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 16 RODO;
  • prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO;
  • prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi akt prawny wskazany w pkt. 3.

 

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019  r. – Prawo zamówień publicznych)

Zakup dekoracji świątecznej w sezonie 2022/2023

 

 

I.     Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego

 

Zamawiający:    GMINA MIASTO OLEŚNICA, Rynek – Ratusz, 56-400 Oleśnica

REGON:          931 934 733

NIP:                  9111783004

 

Województwo:dolnośląskie

 

Adres do korespondencji:

GMINA MIASTO OLEŚNICA

Rynek - Ratusz

56-400 Oleśnica

 

tel. (71) 798 21 00

 

e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl; m.guzikowska@um.olesnica.pl

                                                                                                                            

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 800 - 1600

Wydział prowadzący sprawę: Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego.

 

II.     Tryb udzielenia zamówienia

  1. Postępowanie prowadzone jest w trybie ogłoszenia o postępowaniu, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu, oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.
  2. Do postępowania prowadzonego w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej jako: SWZ lub Specyfikacja) nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.- określanej dalej jako PZP).W sprawach nie uregulowanych niniejszą SWZ, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
  3. Niniejsza procedura jest prowadzona na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 19/VIII/2021 z dnia 22.01.2021 r.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w każdym momencie zmienić warunki postępowania lub je odwołać.
Szczegóły dot. zamówienia dostępne w załacznikach do niniejszego ogłoszenia.

                                                                                                                                                     

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE.L. z 2016 r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”), informujemy Panią/Pana o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, a także o przysługujących Pani/Panu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Oleśnicy z siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 798 21 03, mail: kancelaria@um.olesnica.pl.

2. Inspektor ochrony danych: Michał Pawlaczyk, tel. 71 798 21 10, mail: m.pawlaczyk@um.olesnica.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:

  • wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
  • realizacji zawartych umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

4. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

5. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:

  • organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  • innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miastem Oleśnicą przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta Oleśnicy.

6. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.

7. Pan/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:

  • prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 16 RODO;
  • prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO;
  • prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi akt prawny wskazany w pkt. 3.

 

2022-11-24 09:24:41  Magdalena Guzikowska

Załączono plik 1350290

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5176800
user_idpuste2500053
fobject_idpuste1350290
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste645959
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-11-24 09:24:41  Magdalena Guzikowska

Załączono plik 1350291

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5176801
user_idpuste2500053
fobject_idpuste1350291
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste645959
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-11-24 09:24:41  Magdalena Guzikowska

Załączono plik 1350292

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5176802
user_idpuste2500053
fobject_idpuste1350292
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste645959
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-11-24 09:24:41  Magdalena Guzikowska

Załączono plik 1356359

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5176803
user_idpuste2500053
fobject_idpuste1356359
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste645959
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..