Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2021-01-29 09:33:45  katarzynafilipek85 katarzynafilipek85

Utworzono artykuł 405980 o nazwie 'ZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU* O RÓWNOWARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste405980
user_idpuste2500561
resource_idpuste141
namepusteZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU* O RÓWNOWARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO
category_idpuste10221
language_idpuste1
shortpustePodziały nieruchomości-wznowienia granic - modernizacja operatu ewidencji gruntów
fullpuste
Oleśnica, dnia 28.01.2021 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU* O RÓWNOWARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019  r. – Prawo zamówień publicznych)

 

Zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia dla Gminy Miasta Oleśnicy:

      Podziały nieruchomości

1.  na 2 działki – 4 szt.                            

2.  od 3 do 4 działek – 3 szt.                   

3.  od 5 do 8 działek – 1 szt.                               

   Wznowienie granic nieruchomości

1.      do 4 punktów – 5 szt.                           

2.      od 5 punktów do 8 punktów – 2 szt.   

3.      od 9 punktów do 12 punktów – 2 szt.  

4.      od 13 punktów do 20 punktów – 1 szt.             

Modernizacja operatu ewidencji gruntów (zmiana sposobu użytkowania części działek, połączenia działek itp.)

1.   do 2 działek – 6 szt.                              

2.   od 3 do 5 działek  – 1 szt.                     

3.   od 6 do 10 działek – 1 szt.                             

 

Termin realizacji zamówienia:  od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r.

Inne wymogi dotyczące realizacji zamówienia: Zleceniobiorca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia podziału nieruchomości wymaganych przepisami prawa obowiązujących w tym zakresie wraz z wyznaczeniem i utrwaleniem na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, według zasad określonych w przepisach dotyczących geodezji i kartografii.

 

Kryterium oceny ofert:

 - cena 100 % - ocenie podlegać będzie zaproponowana przez Zleceniobiorcę przewidywana maksymalna wartość za wykonanie usługi

 - inne: ......-........%

 

Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmiany:

1. Zleceniobiorca będzie zobowiązany realizować usługę każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zleceniodawcy, z których wynikał będzie zakres, termin i miejsce wykonywania prac.

2. Zleceniobiorcy nie będzie przysługiwać roszczenie o dokonanie przez Zleceniodawcę zlecenia wykonania wszystkich usług wyszczególnionych ilościowo w niniejszym zapytaniu oraz formularzu cenowo – ofertowym.

 

Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1

 

Uwagi:

Zleceniobiorca powinien:

- posiadaćuprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień lub dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia określone w art. 43 pkt 2 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne

-  posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie

-  dysponować potencjałem technicznym

- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie usług

-podlegać obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem usług i posiadać aktualną umowę ubezpieczenia 

 

Ofertę prosimy przesłać do dnia 5.02.2021 r.pocztą na adres: Gmina Miasto Oleśnica, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica lub podpisaną i zeskanowaną - pocztą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl lub faksem na nr 71-798-21-17.

1)   Niniejsza procedura jest prowadzona na podstawie Zarządzenia  Burmistrza Gminy Miasta Oleśnicy nr 19/VIII/2021 z dnia 22.01.2021 r.

2)   W przypadku złożenia oferty niekompletnej, wystąpienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych czy pisarskich, Zamawiający może wezwać wykonawcę do udzielenia wyjaśnień, uzupełnienia lub poprawienia oferty.

3)   W przypadku, gdy wybrany wykonawca odmówi podpisania umowy, może zostać wybrana kolejna najkorzystniejsza oferta spośród złożonych lub można odstąpić od zamówienia.

4)   Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru najkorzystniejszej oferty czy unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

5)   Jeżeli po dwukrotnie przeprowadzonej procedurze nie będzie możliwe wybranie oferty najkorzystniejszej zamawiający może udzielić zamówienia wybranemu wykonawcy poprzez zawarcie z nim umowy z pominięciem wysyłania czy publikacji kolejnych zapytań ofertowych.

6)   W przypadku, gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert z taką samą ceną lub liczbą uzyskanych punktów w określonych kryteriach oceny ofert, dopuszcza się możliwość złożenia ofert dodatkowych.

7)   Klauzula RODO:

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Gmina Miasto Oleśnica informuje, że:

 

1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Oleśnica – Urząd Miasta Oleśnicy z siedzibą Rynek-Ratusz 56-400 Oleśnica, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Oleśnicy, zwana dalej „Administratorem”.

2.          Funkcję inspektora ochrony danych pełni sekretarz miasta – Michał Pawlaczyk.. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez mail:  sekretarz@olesnica.pl

3.          Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu konieczności rozpatrzenia Pani/Pana/Państwa wniosku o podział nieruchomości zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 65 z późn. zm.)

4.          Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione
 na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające.

5.          Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez czas niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych, a następnie przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym:

a)      ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

b)     rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6.       Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych które Pani/Pana dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania w granicach określonych przepisami prawa, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych zgodnie z przepisami Rozporządzenia.

7.          Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8.          Podanie danych osobowych może być wymogiem ustawowym lub może być dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji ustawowych zadań Administratora.

9.          Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu).

10.       Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel,
w którym dane osobowe zostały zebrane.

11.       Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych odbiorcy
w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.

publishfrompuste2021-01-29 00:00:00
_activepuste1
slugpustezapytanie-ofertowe-ogloszenie-o-postepowaniu-o-rownowartosci-ponizej-130-000-00-pln-netto
2021-01-29 09:33:45  katarzynafilipek85 katarzynafilipek85

Załączono plik 921459

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3629452
user_idpuste2500561
fobject_idpuste921459
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste405980
_attachmentpuste1
_activepuste1
2021-01-29 09:33:45  katarzynafilipek85 katarzynafilipek85

Załączono plik 921461

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3629453
user_idpuste2500561
fobject_idpuste921461
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste405980
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..