Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-05-29 11:23:18  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Utworzono artykuł 19199 o nazwie 'Karta Usług Wydziału Organizacyjnego'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste19199
user_idpuste990938
resource_idpuste141
namepusteKarta Usług Wydziału Organizacyjnego
category_idpuste198
language_idpuste1
shortpusteKarta Usług OR
fullpuste

 

Wydział Organizacyjny

tel. 71 79 82...

czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek  800- 1600

wejście główne: II p sekretariat – pok. 31, Rada Miasta – pok.  39

wejście boczne:  parter- punkt inf., I p.– pok. 107, 108, 109, 11

 

Sekcja Prawna

tel. 71 79 82...

         czynne:   poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek  800- 1600  - pok. 106,112

Kasa czynna: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800- 1545 ( parter – wejście boczne)         

Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta

24.04.2015r.

 

Nazwa usługi:            Przyjmowanie korespondencji

Telefon, nr pokoju:

Punkt informacyjny – parter   – 71 79 82 116

Sekretariat – II piętro pokój 31– 71 79 82 103

Kancelaria Ogólna – parter pok. nr 11 – 71 79 82 123

Podstawa prawna

- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy  

- Zarządzenie Nr 105/VI/2011 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 27.04.2011r. w sprawie wprowadzenia w życie instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie Miasta Oleśnicy, zmienionego Zarządzeniem Nr 275/VI/2011 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 27.12.2011r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 105/VI/2011 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 27.04.2011r. w sprawie wprowadzenia w życie instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie Miasta Oleśnicy.

- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 Nr 14, poz. 67 ze zm.)

Wymagane dokumenty

podania, pisma, odwołania,

 

Termin

na bieżąco

Tryb odwoławczy

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

 

Nazwa usługi:               Umawianie i rejestrowanie spotkań z Burmistrzami,

w tym w sprawie skarg i wniosków

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 103

Sekretariat- wejście główne II p- pokój 31

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy, Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

Wymagane dokumenty, opłaty

zgłoszenia ustne lub telefoniczne

 

Termin

Na bieżąco

Tryb odwoławczy:

 

 

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

Nazwa usługi:            Wydawanie świadectw pracy byłym pracownikom z

Archiwum Centralnego

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 115

109

Podstawa prawna

Kodeks Pracy

Termin

Na bieżąco

Tryb odwoławczy:

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

 

Nazwa usługi:                Obsługa Klientów, informowanie o pracy i sprawach

związanych z Urzędem

Telefon, nr pokoju:

 

punkt informacyjny – parter (wejście boczne) –tel. 71 79 82 116

sekretariat – wejście główne II p.- pokój 31 – tel. 71 79 82 103

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy

 

Wymagane dokumenty i opłaty

informacja ustna lub telefoniczna

 

Termin

na bieżąco

Tryb odwoławczy

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

 

Nazwa usługi:               Obsługa centrali telefonicznej

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 100

punkt informacyjny – parter (wejście boczne)

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy

Termin

na bieżąco

Tryb odwoławczy

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

Nazwa usługi:                Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących

pracy wydziału

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 110

108

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 10/VII/20I5 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r.  w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)

Tryb odwoławczy

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

Nazwa usługi:               Planowanie i umawianie spotkań Klientów z Przewodniczącym

Rady Miasta

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 114

39

Podstawa prawna

uchwała nr VII/46/2003 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 29.04.2003r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Rady Miasta Oleśnicy ze zm. 

uchwała nr VII/45/2003 Rady Miasta z dn. 29.04.2003r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Oleśnicy ze zm.

Termin

niezwłocznie

Tryb odwoławczy

Skarga na Radę Miasta

     

 

publishfrompuste2015-05-29 00:00:00
_activepuste1
slugpustekarta-uslug-wydzialu-organizacyjnego
2016-06-09 14:13:37  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:635px;" width="635"> <tbody> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;height:252px;"> <p align="center"> &nbsp;</p> <p> Wydział Organizacyjny</p> <p align="center"> <strong>tel. 71 79 82...</strong></p> <p align="center"> <strong>czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek&nbsp; 8<sup>00-</sup> 16<sup>00</sup></strong></p> <p align="center"> <strong>wejście gł&oacute;wne: II p sekretariat &ndash; pok. 31, Rada Miasta &ndash; pok.&nbsp; 39</strong></p> <p align="center"> <strong>wejście boczne:&nbsp; parter- punkt inf., I p.&ndash; pok. 107, 108, 109, 11</strong></p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>Sekcja Prawna</strong></p> <p align="center"> <strong>tel. 71 79 82...</strong></p> <p align="center"> <strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; czynne:&nbsp;&nbsp; poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek&nbsp; 8<sup>00-</sup> 16<sup>00</sup> &nbsp;- pok. 106,112 </strong></p> <p align="center"> <strong>Kasa czynna: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8<sup>00-</sup> 15<sup>45</sup> ( parter &ndash; wejście boczne)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong></p> <p align="center"> <strong><sup>Wpłat można dokonywać bez ponoszenia koszt&oacute;w z tytułu prowizji w oddziale Banku Sp&oacute;łdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta </sup></strong></p> <p align="right"> <strong><sup>24.04.2015r.</sup></strong></p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;"> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>Przyjmowanie korespondencji</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Telefon, nr pokoju:</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> Punkt informacyjny &ndash; parter&nbsp;&nbsp; &ndash; 71 79 82 116</p> <p> Sekretariat &ndash; II piętro pok&oacute;j 31&ndash; 71 79 82&nbsp;103</p> <p> Kancelaria Og&oacute;lna &ndash; parter pok. nr 11 &ndash; 71 79 82 123</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> - Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza&nbsp; Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy &nbsp;</p> <p> - Zarządzenie Nr 105/VI/2011 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 27.04.2011r. w sprawie wprowadzenia w życie instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie Miasta Oleśnicy, zmienionego Zarządzeniem Nr 275/VI/2011 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 27.12.2011r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 105/VI/2011 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 27.04.2011r. w sprawie wprowadzenia w życie instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie Miasta Oleśnicy.</p> <p> - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministr&oacute;w z dnia 18 stycznia 2011r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz&oacute;w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiw&oacute;w zakładowych (Dz.U.2011 Nr 14, poz. 67 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> podania, pisma, odwołania,</p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Termin</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> na bieżąco</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> Kodeks Postępowania Administracyjnego</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;"> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;height:16px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Umawianie i rejestrowanie spotkań z Burmistrzami,</strong></p> <p align="center"> <strong>w tym w sprawie skarg i wniosk&oacute;w</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> 71 79 82&nbsp;103</p> <p> Sekretariat- wejście gł&oacute;wne II p- pok&oacute;j 31</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza&nbsp; Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy, Kodeks Postępowania Administracyjnego</p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Wymagane dokumenty, opłaty</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> zgłoszenia ustne lub telefoniczne</p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Termin</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> Na bieżąco</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;height:20px;"> <p> Tryb odwoławczy:</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;height:20px;"> <p> Kodeks Postępowania Administracyjnego</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;height:33px;"> <h3> &nbsp;</h3> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;height:8px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>Wydawanie świadectw pracy byłym pracownikom z</strong></p> <p align="center"> <strong>Archiwum Centralnego</strong></p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:151px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:484px;"> <p> 71 79 82&nbsp;115</p> <p> 109</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:151px;height:15px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:484px;height:15px;"> <p> Kodeks Pracy</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:151px;"> <p> Termin</p> </td> <td style="width:484px;"> <p> Na bieżąco</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy:</p> </td> <td style="width:484px;"> <p> Kodeks Postępowania Administracyjnego</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;height:5px;"> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;height:75px;"> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;</strong><strong>Obsługa Klient&oacute;w, informowanie o pracy i sprawach</strong></p> <p align="center"> <strong>związanych z Urzędem</strong></p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:151px;"> <p> Telefon, nr pokoju:</p> <p> &nbsp;</p> </td> <td style="width:484px;"> <p> punkt informacyjny &ndash; parter (wejście boczne) &ndash;tel. 71 79 82 116</p> <p> sekretariat &ndash; wejście gł&oacute;wne II p.- pok&oacute;j 31 &ndash; tel. 71 79 82 103</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:484px;"> <p> Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza&nbsp; Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy</p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty i opłaty</p> </td> <td style="width:484px;"> <p> informacja ustna lub telefoniczna</p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:151px;"> <p> Termin</p> </td> <td style="width:484px;"> <p> na bieżąco</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:484px;"> <p> Kodeks Postępowania Administracyjnego</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;height:61px;"> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Obsługa centrali telefonicznej</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> 71 79 82 100</p> <p> punkt informacyjny &ndash; parter (wejście boczne)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza&nbsp; Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Termin</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> na bieżąco</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> Kodeks Postępowania Administracyjnego</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;height:66px;"> <h1 align="left"> &nbsp;</h1> <h1 align="left"> Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przyjmowanie skarg i wniosk&oacute;w dotyczących</h1> <h1> pracy wydziału</h1> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> 71 79 82&nbsp;110</p> <p> 108</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> Zarządzenie nr 10/VII/20I5 Burmistrza&nbsp; Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r.&nbsp; w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosk&oacute;w (Dz. U. nr 5, poz. 46)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> Kodeks Postępowania Administracyjnego</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="3" style="width:635px;height:75px;"> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Planowanie i umawianie spotkań Klient&oacute;w z Przewodniczącym</strong></p> <p align="center"> <strong>Rady Miasta</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> 71 79 82 114</p> <p> 39</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;height:42px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;height:42px;"> <p> uchwała nr VII/46/2003 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 29.04.2003r. w sprawie uchwalenia <strong>Regulaminu Rady Miasta Oleśnicy </strong>ze zm.&nbsp;</p> <p> uchwała nr VII/45/2003 Rady Miasta z dn. 29.04.2003r. w sprawie uchwalenia <strong>Statutu Miasta Oleśnicy </strong>ze zm.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Termin</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> niezwłocznie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:146px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td colspan="2" style="width:489px;"> <p> Skarga na Radę Miasta</p> </td> </tr> <tr height="0"> <td> &nbsp;</td> <td> &nbsp;</td> <td> &nbsp;</td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> ' na '<p> Karta Usług Wydziału Organizacyjnego</p> '

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2015-05-29 00:00:00' na '2016-05-30 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

 

Wydział Organizacyjny

tel. 71 79 82...

czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek  800- 1600

wejście główne: II p sekretariat – pok. 31, Rada Miasta – pok.  39

wejście boczne:  parter- punkt inf., I p.– pok. 107, 108, 109, 11

 

Sekcja Prawna

tel. 71 79 82...

         czynne:   poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek  800- 1600  - pok. 106,112

Kasa czynna: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800- 1545 ( parter – wejście boczne)         

Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta

24.04.2015r.

 

Nazwa usługi:            Przyjmowanie korespondencji

Telefon, nr pokoju:

Punkt informacyjny – parter   – 71 79 82 116

Sekretariat – II piętro pokój 31– 71 79 82 103

Kancelaria Ogólna – parter pok. nr 11 – 71 79 82 123

Podstawa prawna

- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy  

- Zarządzenie Nr 105/VI/2011 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 27.04.2011r. w sprawie wprowadzenia w życie instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie Miasta Oleśnicy, zmienionego Zarządzeniem Nr 275/VI/2011 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 27.12.2011r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 105/VI/2011 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dnia 27.04.2011r. w sprawie wprowadzenia w życie instrukcji kancelaryjnej w Urzędzie Miasta Oleśnicy.

- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011 Nr 14, poz. 67 ze zm.)

Wymagane dokumenty

podania, pisma, odwołania,

 

Termin

na bieżąco

Tryb odwoławczy

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

 

Nazwa usługi:               Umawianie i rejestrowanie spotkań z Burmistrzami,

w tym w sprawie skarg i wniosków

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 103

Sekretariat- wejście główne II p- pokój 31

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy, Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

Wymagane dokumenty, opłaty

zgłoszenia ustne lub telefoniczne

 

Termin

Na bieżąco

Tryb odwoławczy:

 

 

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

Nazwa usługi:            Wydawanie świadectw pracy byłym pracownikom z

Archiwum Centralnego

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 115

109

Podstawa prawna

Kodeks Pracy

Termin

Na bieżąco

Tryb odwoławczy:

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

 

Nazwa usługi:                Obsługa Klientów, informowanie o pracy i sprawach

związanych z Urzędem

Telefon, nr pokoju:

 

punkt informacyjny – parter (wejście boczne) –tel. 71 79 82 116

sekretariat – wejście główne II p.- pokój 31 – tel. 71 79 82 103

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy

 

Wymagane dokumenty i opłaty

informacja ustna lub telefoniczna

 

Termin

na bieżąco

Tryb odwoławczy

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

 

Nazwa usługi:               Obsługa centrali telefonicznej

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 100

punkt informacyjny – parter (wejście boczne)

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy

Termin

na bieżąco

Tryb odwoławczy

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

Nazwa usługi:                Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących

pracy wydziału

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 110

108

Podstawa prawna

Zarządzenie nr 10/VII/20I5 Burmistrza  Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r.  w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy, Kodeks Postępowania Administracyjnego, rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)

Tryb odwoławczy

Kodeks Postępowania Administracyjnego

 

Nazwa usługi:               Planowanie i umawianie spotkań Klientów z Przewodniczącym

Rady Miasta

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 114

39

Podstawa prawna

uchwała nr VII/46/2003 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 29.04.2003r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Rady Miasta Oleśnicy ze zm. 

uchwała nr VII/45/2003 Rady Miasta z dn. 29.04.2003r. w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Oleśnicy ze zm.

Termin

niezwłocznie

Tryb odwoławczy

Skarga na Radę Miasta

     

 

Karta Usług Wydziału Organizacyjnego

publishfrom2015-05-29 00:00:002016-05-30 00:00:00
2016-06-09 14:14:00  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-05-11 13:52:27  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-05-11 13:52:58  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> Karta Usług Wydziału Organizacyjnego</p> ' na '<p> <a href="http://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/243078/karta-uslug-or-2017-pdf.html">Karta Usług Wydziału Organizacyjnego</a></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Karta Usług Wydziału Organizacyjnego

Karta Usług Wydziału Organizacyjnego

2018-06-07 10:04:33  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-06-07 10:05:00  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> <a href="http://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/243078/karta-uslug-or-2017-pdf.html">Karta Usług Wydziału Organizacyjnego</a></p> ' na '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/392513/karta-uslug-or-2018-pdf.html">Karta Usług Wydziału Organizacyjnego</a></p> '

Podgląd
2019-06-12 09:16:12  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-06-12 09:16:41  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/392513/karta-uslug-or-2018-pdf.html">Karta Usług Wydziału Organizacyjnego</a></p> ' na '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/576839/karta-uslug-or-2019-pdf.html">Karta Usług Wydziału Organizacyjnego</a></p> '

Podgląd
2019-06-12 09:16:41  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 243078

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207229
user_idpuste990938
fobject_idpuste243078
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19199
_attachmentpuste1
2019-06-12 09:16:41  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 392513

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207230
user_idpuste990938
fobject_idpuste392513
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19199
_attachmentpuste1
2019-06-12 09:16:41  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 576839

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207231
user_idpuste990938
fobject_idpuste576839
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19199
_attachmentpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..