Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-05-29 11:20:46  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Utworzono artykuł 19198 o nazwie 'Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste19198
user_idpuste990938
resource_idpuste141
namepusteKarta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
category_idpuste198
language_idpuste1
shortpusteKarta Usług GR
fullpuste

Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska   tel. 71 79 82...

czynny poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek :  800—1600

I p ( wejście boczne  ) - pok. 101, 102, 103, 104

Kasa czynna poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 800-1545( parter — wejście boczne )

Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta

24.04.2015r.

Nazwa usługi:            Sprzedaż lokalu mieszkalnego w trybie bezprzetargowym

Telefon:

nr pokoju:

71 798 21 54

103

Podstawa prawna

art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami  (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) i  § 2 i 8 uchwały Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 69, poz. 871 ze zm.).

Wymagane dokumenty

wniosek o sprzedaż najmowanego lokalu (składany w ZBK w Oleśnicy), kopia decyzji o przydziale lokalu mieszkalnego lub umowa o najem lokalu, informacja o budynku oraz lokalu mieszkalnym,

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 8 miesięcy

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

cena ustalona na podstawie operatu szacunkowego, przygotowanie Zarządzenia Burmistrza Oleśnicy w sprawie sprzedaży, opłata notarialna oraz inne koszty związane z przygotowaniem dokumentacji (za założenie KW, wykonanie operatu, ogłoszenia w prasie wykazu)

Nazwa usługi:               Przedłużenie (istniejącej) umowy dzierżawy gruntu pod pawilonami

i kioskami

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 151

101

Podstawa prawna

uchwała Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 9, poz. 871 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty

wniosek o przedłużeniedzierżawy gruntu pod pawilonami i kioskami (istniejącej), złożony niepóźniej niż1 miesiąc przed upływem dotychczasowej umowydzierżawy,

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 50 dni

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:           Rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej, płatne w okresie do 10 lat

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 157

101

Podstawa prawna

art. 98a ust. 1, art. 147ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami  (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm. )KPA

Wymagane dokumenty

wniosek, o rozłożenie na ratyopłaty adiacenckiej,

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 3 miesięcy

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem

Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Podział nieruchomości

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 157

101

Podstawa prawna

art. 92-100 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.), KPA

Wymagane dokumenty

podanie, które powinno zawieraćcel podziału, wstępny projekt podziału opracowany nakopii mapy zasadniczej, dokument stwierdzający tytułprawny do nieruchomości, wypis z katastru nieruchomości i kopia mapy katastralnej, decyzjao warunkach zabudowy i zagospodarowaniaterenu, jeśli była wydana przed dniem złożenia wniosku, pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w odniesieniu do nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków, po uzyskaniupozytywnej opinii wydanej w formie postanowienia do wniosku należy dołączyćprotokółz przyjęcia granic nieruchomości,wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny, mapęzprojektem podziału,

Opłata skarbowa

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 14 dni (postanowienie), do 30 dni (decyzja)

nr pokoju: 309 (postanowienie) - tel. wew. 169,

nr pokoju 101 ( decyzja ) – tel. wew. 157

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Wpis do gminnego rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, znajdujących się na terenie Miasta Oleśnica

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 152

102

Podstawa prawna

art. 9b-9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013,  poz. 1399, ze zm.),

Wymagane dokumenty

imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie; NIP i REGON przedsiębiorcy; określenie rodzajów odpadów komunalnych przewidzianych do odbierania od właścicieli nieruchomości., oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, dowód wniesienia opłaty skarbowej.

Opłata skarbowa

50,00 zł uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021

Przewidywany termin załatwienia sprawy

7 dni od dnia złożenia wniosku

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Zezwolenie na prowadzenie działalności wzakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 152

102

Podstawa prawna

art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399, ze zm.),

Wymagane dokumenty

wniosek, który powinien zawierać:imięi nazwisko lub nazwęoraz adres zamieszkania lub siedzibyprzedsiębiorcy oraz jego numer NIP, określenie przedmiotu i obszaru działalności,określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegającysięo zezwolenie, informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania, proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane pozakończeniu działalności, określenie terminu podjęciadziałalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jejprowadzenia, zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań

Przedsiębiorca ubiegający sięo zezwolenie naopróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportnieczystości ciekłych powinien udokumentowaćgotowośćichodbioru przez stacjęzlewną

Opłata skarbowa

107,00zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Uwagi

Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie musi również spełniać wymagania określone uchwałą Nr XXXIV/266/2013 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 27.06.2013

Nazwa usługi:                Dzierżawa gruntów rolnych

Telefon

Nr pokoju

7179 82 153

102

Podstawa prawna

art. 25 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) Zarządzenie Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 246/IV/2005 z dnia16.09.2005 r. w sprawie określania zasad wydzierżawiania gruntów rolnych stanowiącychwłasnośćMiasta Oleśnicy

Wymagane dokumenty

Wniosek

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów

Telefon

Nr pokoju

71 79 82 152

102

Podstawa prawna

art. 83 ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. 2013r., poz. 627 ze zm.)

Wymagane dokumenty

wniosek, który powinien zawieraćdane:

1. imię, nazwisko i adres albo nazwęi siedzibęposiadacza i właściciela nieruchomości albo właściciela urządzeń przesyłowych,

2. tytułprawny władania nieruchomością (nie dotyczy właściciela urządzeń przesyłowych)

3. nazwęgatunku drzewa lub krzewu,

4. obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,

5. przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,

6. przyczynęi termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,

7. wielkośćpowierzchni, z której zostanąusunięte krzewy

8. rysunek lub mapęokreślającąusytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem

Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Uwagi

zezwolenie nie jest wymagane w przypadku usuwania drzew i krzewów: rosnących w lasach, owocowych, sadzonych na plantacjach, których wiek nie przekracza 10 lat,

Nazwa usługi:               Zaświadczenia o pracy w gospodarstwie rolnym

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 153

102

Podstawa prawna

art. 1 i 3 ustawy z dn. 20.07.1990r. o wliczaniu okresów pracy w

indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy (Dz. U. nr 54, poz. 310)

Wymagane dokumenty

podanie, do którego należydołączyćoświadczenie, zeznanie dwóch świadków na drukachpobranych z ZUS, zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego ogospodarstwie rolnym,

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 14 dni

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Sprzedażprawa użytkowania wieczystego gruntu

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 153, 71 79 82 151

101, 102

Podstawa prawna

ustawa o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.)

Wymagane dokumenty

kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 9 miesięcy

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 153

102

Podstawa prawna

art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i

kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.),

Wymagane dokumenty

Wniosek – druk w punkcie informacyjnym, kserokopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej z lokalizacją nieruchomości

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw

gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urządzeń

infrastruktury technicznej

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 157

101

Podstawa prawna

art. 148 ust. 4 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2014, poz. 518 ze zm.) KPA

Wymagane dokumenty

wniosek o zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw gotówce lub naturzena rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastrukturytechnicznej, dokumenty potwierdzające poniesienie świadczeń w gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastruktury technicznej

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 3 miesięcy

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczącychpracy wydziału

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 150

104

Podstawa prawna

- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie

Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),

- Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

- Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania

skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)

Tryb odwoławczy

Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

Termin

Na bieżąco

Nazwa usługi:               Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w  prawo własności

– nieruchomości zabudowanych na cele mieszkaniowe lub zabudowanych garażami

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 153

102

Podstawa prawna

art. 1 ust. 1   ustawy z dnia 29 lipca 2005r.  o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego  w prawo własności nieruchomości  (Dz.U. z 2012 r.poz. 83 ze zm.)

Wymagane dokumenty

kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.

Opłata skarbowa

10 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 9 miesięcy

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem

Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Uwagi

Przekształcenie dotyczy nieruchomości, które w dniu 13.10.2005 r. były oddane w użytkowanie wieczyste

Nazwa usługi:                Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 152

102

Podstawa prawna

ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, poz. 1235 ze zm.)

Wymagane dokumenty

do wniosku należy dołączyć:

1) w przypadku przedsięwzięćmogących zawsze znacząco oddziaływaćna środowisko – raport o oddziaływaniu na środowisko, zawierający informacjęo których mowa w art. 66 w/w ustawy, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpiło ustalenie zakresu raportu w trybieart. 69 powyższej ustawy – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia, zawierającąw szczególności dane o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 w/w ustawy (niżej wymienione),

2) w przypadku przedsięwzięćmogących potencjalnie znacząco oddziaływaćna środowisko – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia (zawierającąw szczególności dane o:rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu szatąroślinną,rodzaju technologii, ewentualnych wariantach przedsięwzięcia,przewidywanej ilości wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowców, materiałów, paliw oraz energii,rozwiązaniach chroniących środowisko,rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązańchroniących środowisko,możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody znajdujących sięw zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia),  poświadczonąprzez właściwy organ kopięmapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, w przypadku przedsięwzięćwymagających decyzji o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4 lub 5, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej oraz przedsięwzięćdotyczących urządzeńpiętrzących I, II i III klasy budowli, zamiast kopii mapy, o której mowa w pkt 3 - mapęsytuacyjno-wysokościowąsporządzonąw skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującąobszar, naktóry będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, wypis z rejestru gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie

Opłata skarbowa

205 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 3 miesięcy

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Uwagi

w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika inwestora należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa zgodnie z art. 33 kpa wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17zł

Nazwa usługi:              Wydanie zezwolenia na amatorski połów ryb wędką - staw przy ul.

Kruczej

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 153

102

Podstawa prawna

art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2009r. Nr 189, poz. 1471 ze zm.), Polecenie Burmistrza Miasta Oleśnicy Nr 7/VI/2014 z dn. 29.12.2014r.

 

Wymagane dokumenty

Wniosek, dowód uiszczenia opłaty za wędkowanie

Opłata skarbowa

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

1 dzień

Tryb odwoławczy

brak

Uwagi

Wnioskodawca musi posiadać kartę wędkarską

 

publishfrompuste2015-05-29 00:00:00
_activepuste1
slugpustekarta-uslug-wydzialu-geodezji-gospodarki-gruntami-rolnictwa-i-ochrony-srodowiska
2016-06-09 14:15:00  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:635px;" width="635"> <tbody> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p align="center"> <strong>Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska&nbsp;&nbsp; tel. 71 79 82...</strong></p> <p align="center"> <strong>czynny poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek :&nbsp; 8<sup>00</sup>&mdash;16<sup>00</sup></strong></p> <p align="center"> <strong>I p ( wejście boczne&nbsp; ) - pok. 101, 102, 103, 104 </strong></p> <p align="center"> <strong>Kasa czynna poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 8<sup>00</sup>-15<sup>45</sup>( parter &mdash; wejście boczne )</strong></p> <p align="center"> <strong><sup>Wpłat można dokonywać bez ponoszenia koszt&oacute;w z tytułu prowizji w oddziale Banku Sp&oacute;łdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta </sup></strong></p> <p align="right"> <strong><sup>24.04.2015r.</sup></strong></p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>Sprzedaż lokalu mieszkalnego w trybie bezprzetargowym</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71&nbsp;798 21 54</p> <p> 103</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami&nbsp; (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) i &nbsp;&sect; 2 i 8 uchwały Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 69, poz. 871 ze zm.).</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek o sprzedaż najmowanego lokalu (składany w ZBK w Oleśnicy), kopia decyzji o przydziale lokalu mieszkalnego lub umowa o najem lokalu, informacja o budynku oraz lokalu mieszkalnym,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 8 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> cena ustalona na podstawie operatu szacunkowego, przygotowanie Zarządzenia Burmistrza Oleśnicy w sprawie sprzedaży, opłata notarialna oraz inne koszty związane z przygotowaniem dokumentacji (za założenie KW, wykonanie operatu, ogłoszenia w prasie wykazu)</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:39px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Przedł</strong><strong>u</strong><strong>ż</strong><strong>enie (istniej</strong><strong>ą</strong><strong>cej) umowy dzier</strong><strong>ż</strong><strong>awy gruntu pod pawilonami</strong></p> <p align="center"> <strong>i kioskam</strong><strong>i</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;151</p> <p> 101</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> uchwała Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 9, poz. 871 z p&oacute;źn. zm.).</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek o przedłużeniedzierżawy gruntu pod pawilonami i kioskami (istniejącej), złożony niep&oacute;źniej niż1 miesiąc przed upływem dotychczasowej umowydzierżawy,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 50 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>Rozł</strong><strong>o</strong><strong>ż</strong><strong>enie na raty op</strong><strong>ł</strong><strong>aty adiacenckiej, p</strong><strong>ł</strong><strong>atne w okresie do 10 la</strong><strong>t</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;157</p> <p> 101</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 98a ust. 1, art. 147ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami&nbsp; (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm. )KPA</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek, o rozłożenie na ratyopłaty adiacenckiej,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 3 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem</p> <p> Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:20px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Podział nieruchomości</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:38px;"> <p> Telefon:</p> <p> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;height:38px;"> <p> 71 79 82&nbsp;157</p> <p> 101</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:37px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;height:37px;"> <p> art. 92-100 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.), KPA</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:131px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;height:131px;"> <p> podanie, kt&oacute;re powinno zawieraćcel podziału, wstępny projekt podziału opracowany nakopii mapy zasadniczej, dokument stwierdzający tytułprawny do nieruchomości, wypis z katastru nieruchomości i kopia mapy katastralnej, decyzjao warunkach zabudowy i zagospodarowaniaterenu, jeśli była wydana przed dniem złożenia wniosku, pozwolenie Wojew&oacute;dzkiego Konserwatora Zabytk&oacute;w w odniesieniu do nieruchomości wpisanej do rejestru zabytk&oacute;w, po uzyskaniupozytywnej opinii wydanej w formie postanowienia do wniosku należy dołączyćprotok&oacute;łz przyjęcia granic nieruchomości,wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny, mapęzprojektem podziału,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:57px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;height:57px;"> <p> do 14 dni (postanowienie), do 30 dni (decyzja)</p> <p> nr pokoju: 309 (postanowienie) - tel. wew. 169,</p> <p> nr pokoju 101 ( decyzja ) &ndash; tel. wew. 157</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:33px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;height:33px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:18px;"> <p style="margin-left:104.3pt;"> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Wpis do gminnego rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpad&oacute;w komunalnych od właścicieli nieruchomości, znajdujących się na terenie Miasta Oleśnica</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> 71 79 82 152</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> art. 9b-9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013,&nbsp; poz. 1399, ze zm.),</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie; NIP i REGON przedsiębiorcy; określenie rodzaj&oacute;w odpad&oacute;w komunalnych przewidzianych do odbierania od właścicieli nieruchomości., oświadczenie o spełnieniu warunk&oacute;w wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpad&oacute;w komunalnych od właścicieli nieruchomości, dow&oacute;d wniesienia opłaty skarbowej.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> 50,00 zł uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> 7 dni od dnia złożenia wniosku</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:59px;"> <p style="margin-left:103.6pt;"> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Zezwolenie na prowadzenie </strong><strong>dzia</strong><strong>ł</strong><strong>alno</strong><strong>ś</strong><strong>ci w</strong><strong>zakresie opr&oacute;ż</strong><strong>niania zbiornik&oacute;w bezodp</strong><strong>ł</strong><strong>ywowych i transportu nieczysto</strong><strong>ś</strong><strong>ci ciek</strong><strong>ł</strong><strong>ych</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 152</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399, ze zm.),</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:234px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;height:234px;"> <p> wniosek, kt&oacute;ry powinien zawierać:imięi nazwisko lub nazwęoraz adres zamieszkania lub siedzibyprzedsiębiorcy oraz jego numer NIP, określenie przedmiotu i obszaru działalności,określenie środk&oacute;w technicznych, jakimi dysponuje ubiegającysięo zezwolenie, informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania, proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane pozakończeniu działalności, określenie terminu podjęciadziałalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jejprowadzenia, zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań</p> <p> Przedsiębiorca ubiegający sięo zezwolenie naopr&oacute;żnianie zbiornik&oacute;w bezodpływowych i transportnieczystości ciekłych powinien udokumentowaćgotowośćichodbioru przez stacjęzlewną</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 107,00zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:40px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;height:40px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie musi r&oacute;wnież spełniać wymagania określone uchwałą Nr XXXIV/266/2013 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 27.06.2013</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:41px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Dzierż</strong><strong>awa grunt&oacute;w rolnyc</strong><strong>h</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 7179 82&nbsp;153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 25 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) Zarządzenie Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 246/IV/2005 z dnia16.09.2005 r. w sprawie określania zasad wydzierżawiania grunt&oacute;w rolnych stanowiącychwłasnośćMiasta Oleśnicy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Wniosek</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:33px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Zezwolenie na usunię</strong><strong>cie drzew i krzew&oacute;</strong><strong>w</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;152</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 83 ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. 2013r., poz. 627 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek, kt&oacute;ry powinien zawieraćdane:</p> <p> 1. imię, nazwisko i adres albo nazwęi siedzibęposiadacza i właściciela nieruchomości albo właściciela urządzeń przesyłowych,</p> <p> 2. tytułprawny władania nieruchomością (nie dotyczy właściciela urządzeń przesyłowych)</p> <p> 3. nazwęgatunku drzewa lub krzewu,</p> <p> 4. obw&oacute;d pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,</p> <p> 5. przeznaczenie terenu, na kt&oacute;rym rośnie drzewo lub krzew,</p> <p> 6. przyczynęi termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,</p> <p> 7. wielkośćpowierzchni, z kt&oacute;rej zostanąusunięte krzewy</p> <p> 8. rysunek lub mapęokreślającąusytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiekt&oacute;w budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem</p> <p> Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> Uwagi</p> <p> zezwolenie nie jest wymagane w przypadku usuwania drzew i krzew&oacute;w: rosnących w lasach, owocowych, sadzonych na plantacjach, kt&oacute;rych wiek nie przekracza 10 lat,</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:41px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Zaś</strong><strong>wiadczenia o pracy w gospodarstwie rolny</strong><strong>m</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 1 i 3 ustawy z dn. 20.07.1990r. o wliczaniu okres&oacute;w pracy w</p> <p> indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy (Dz. U. nr 54, poz. 310)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> podanie, do kt&oacute;rego należydołączyćoświadczenie, zeznanie dw&oacute;ch świadk&oacute;w na drukachpobranych z ZUS, zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego ogospodarstwie rolnym,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 14 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:26px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Sprzeda</strong><strong>ż</strong><strong>prawa u</strong><strong>ż</strong><strong>ytkowania wieczystego gruntu</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;153, 71 79 82 151</p> <p> 101, 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> ustawa o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> kserokopia umowy, na podstawie kt&oacute;rej wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku wsp&oacute;łużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwsp&oacute;łużytkownik&oacute;w wieczystych.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 9 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:41px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;height:41px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <h1 align="left"> Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Nadanie numeru porządkowego nieruchomości</h1> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i</p> <p> kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.),</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Wniosek &ndash; druk w punkcie informacyjnym, kserokopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej z lokalizacją nieruchomości</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:41px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;height:41px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Zaliczenie na poczet op</strong><strong>ł</strong><strong>aty adiacenckiej warto</strong><strong>ś</strong><strong>ci </strong><strong>ś</strong><strong>wiadcze</strong><strong>ń</strong><strong>w</strong></p> <p align="center"> <strong>got&oacute;wce lub naturze na rzecz budowy poszczeg&oacute;lnych urz</strong><strong>ą</strong><strong>dze</strong><strong>ń</strong></p> <p align="center"> <strong>infrastruktury technicznej</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;157</p> <p> 101</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 148 ust. 4 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2014, poz. 518 ze zm.) KPA</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek o zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw got&oacute;wce lub naturzena rzecz budowy poszczeg&oacute;lnych urządzeńinfrastrukturytechnicznej, dokumenty potwierdzające poniesienie świadczeń w got&oacute;wce lub naturze na rzecz budowy poszczeg&oacute;lnych urządzeńinfrastruktury technicznej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 3 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:32px;"> <p> <strong>Nazwa usługi</strong>:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>Przyjmowanie skarg i wniosk&oacute;w dotycz</strong><strong>ących</strong><strong>pracy wydzia</strong><strong>ł</strong><strong>u</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;150</p> <p> 104</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> - Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie</p> <p> Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),</p> <p> - Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego<br /> (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)</p> <p> - Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania</p> <p> skarg i wniosk&oacute;w (Dz. U. nr 5, poz. 46)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego<br /> (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Termin</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Na bieżąco</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:102px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Przekszta</strong><strong>łcenie </strong><strong>prawa u</strong><strong>ż</strong><strong>ytkowania wieczystego w&nbsp; prawo w</strong><strong>łasności</strong></p> <p align="center"> <strong>&ndash; nieruchomości zabudowanych na cele mieszkaniowe lub zabudowanych garażami</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 1 ust. 1&nbsp;&nbsp; ustawy z dnia 29 lipca 2005r.&nbsp; o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego&nbsp; w prawo własności nieruchomości&nbsp; (Dz.U. z 2012 r.poz. 83 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> kserokopia umowy, na podstawie kt&oacute;rej wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku wsp&oacute;łużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwsp&oacute;łużytkownik&oacute;w wieczystych.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 10 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 9 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem</p> <p> Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:73px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;height:73px;"> <p> Przekształcenie dotyczy nieruchomości, kt&oacute;re w dniu 13.10.2005 r. były oddane w użytkowanie wieczyste</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Wydanie decyzji o </strong><strong>środowiskowych uwarunkowaniach</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;152</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, poz. 1235 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do wniosku należy dołączyć:</p> <p> 1) w przypadku przedsięwzięćmogących zawsze znacząco oddziaływaćna środowisko &ndash; raport o oddziaływaniu na środowisko, zawierający informacjęo kt&oacute;rych mowa w art. 66 w/w ustawy, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpiło ustalenie zakresu raportu w trybieart. 69 powyższej ustawy &ndash; kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia, zawierającąw szczeg&oacute;lności dane o kt&oacute;rych mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 w/w ustawy (niżej wymienione),</p> <p> 2) w przypadku przedsięwzięćmogących potencjalnie znacząco oddziaływaćna środowisko &ndash; kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia (zawierającąw szczeg&oacute;lności dane o:rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu szatąroślinną,rodzaju technologii, ewentualnych wariantach przedsięwzięcia,przewidywanej ilości wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowc&oacute;w, materiał&oacute;w, paliw oraz energii,rozwiązaniach chroniących środowisko,rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązańchroniących środowisko,możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody znajdujących sięw zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia), &nbsp;poświadczonąprzez właściwy organ kopięmapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na kt&oacute;rym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na kt&oacute;ry będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, w przypadku przedsięwzięćwymagających decyzji o kt&oacute;rej mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4 lub 5, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej oraz przedsięwzięćdotyczących urządzeńpiętrzących I, II i III klasy budowli, zamiast kopii mapy, o kt&oacute;rej mowa w pkt 3 - mapęsytuacyjno-wysokościowąsporządzonąw skali umożliwiającej szczeg&oacute;łowe przedstawienie przebiegu granic terenu, kt&oacute;rego dotyczy wniosek, oraz obejmującąobszar, nakt&oacute;ry będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, wypis z rejestru grunt&oacute;w obejmujący przewidywany teren, na kt&oacute;rym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na kt&oacute;ry będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 205 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 3 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika inwestora należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa zgodnie z art. 33 kpa wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17zł</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:56px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </strong><strong>Wydanie zezwolenia na amatorski po</strong><strong>ł&oacute;w ryb wędką - staw przy ul.</strong></p> <h2> Kruczej</h2> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82&nbsp;153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985r. o rybactwie śr&oacute;dlądowym (Dz. U. z 2009r. Nr 189, poz. 1471 ze zm.), Polecenie Burmistrza Miasta Oleśnicy Nr 7/VI/2014 z dn. 29.12.2014r.</p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Wniosek, dow&oacute;d uiszczenia opłaty za wędkowanie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 1 dzień</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Wnioskodawca musi posiadać kartę wędkarską</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> ' na '<p> Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska</p> '

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2015-05-29 00:00:00' na '2016-05-30 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska   tel. 71 79 82...

czynny poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek :  800—1600

I p ( wejście boczne  ) - pok. 101, 102, 103, 104

Kasa czynna poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 800-1545( parter — wejście boczne )

Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta

24.04.2015r.

Nazwa usługi:            Sprzedaż lokalu mieszkalnego w trybie bezprzetargowym

Telefon:

nr pokoju:

71 798 21 54

103

Podstawa prawna

art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami  (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) i  § 2 i 8 uchwały Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 69, poz. 871 ze zm.).

Wymagane dokumenty

wniosek o sprzedaż najmowanego lokalu (składany w ZBK w Oleśnicy), kopia decyzji o przydziale lokalu mieszkalnego lub umowa o najem lokalu, informacja o budynku oraz lokalu mieszkalnym,

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 8 miesięcy

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

cena ustalona na podstawie operatu szacunkowego, przygotowanie Zarządzenia Burmistrza Oleśnicy w sprawie sprzedaży, opłata notarialna oraz inne koszty związane z przygotowaniem dokumentacji (za założenie KW, wykonanie operatu, ogłoszenia w prasie wykazu)

Nazwa usługi:               Przedłużenie (istniejącej) umowy dzierżawy gruntu pod pawilonami

i kioskami

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 151

101

Podstawa prawna

uchwała Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 9, poz. 871 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty

wniosek o przedłużeniedzierżawy gruntu pod pawilonami i kioskami (istniejącej), złożony niepóźniej niż1 miesiąc przed upływem dotychczasowej umowydzierżawy,

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 50 dni

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:           Rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej, płatne w okresie do 10 lat

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 157

101

Podstawa prawna

art. 98a ust. 1, art. 147ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami  (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm. )KPA

Wymagane dokumenty

wniosek, o rozłożenie na ratyopłaty adiacenckiej,

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 3 miesięcy

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem

Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Podział nieruchomości

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 157

101

Podstawa prawna

art. 92-100 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.), KPA

Wymagane dokumenty

podanie, które powinno zawieraćcel podziału, wstępny projekt podziału opracowany nakopii mapy zasadniczej, dokument stwierdzający tytułprawny do nieruchomości, wypis z katastru nieruchomości i kopia mapy katastralnej, decyzjao warunkach zabudowy i zagospodarowaniaterenu, jeśli była wydana przed dniem złożenia wniosku, pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w odniesieniu do nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków, po uzyskaniupozytywnej opinii wydanej w formie postanowienia do wniosku należy dołączyćprotokółz przyjęcia granic nieruchomości,wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny, mapęzprojektem podziału,

Opłata skarbowa

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 14 dni (postanowienie), do 30 dni (decyzja)

nr pokoju: 309 (postanowienie) - tel. wew. 169,

nr pokoju 101 ( decyzja ) – tel. wew. 157

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Wpis do gminnego rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, znajdujących się na terenie Miasta Oleśnica

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 152

102

Podstawa prawna

art. 9b-9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013,  poz. 1399, ze zm.),

Wymagane dokumenty

imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie; NIP i REGON przedsiębiorcy; określenie rodzajów odpadów komunalnych przewidzianych do odbierania od właścicieli nieruchomości., oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, dowód wniesienia opłaty skarbowej.

Opłata skarbowa

50,00 zł uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021

Przewidywany termin załatwienia sprawy

7 dni od dnia złożenia wniosku

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Zezwolenie na prowadzenie działalności wzakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 152

102

Podstawa prawna

art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399, ze zm.),

Wymagane dokumenty

wniosek, który powinien zawierać:imięi nazwisko lub nazwęoraz adres zamieszkania lub siedzibyprzedsiębiorcy oraz jego numer NIP, określenie przedmiotu i obszaru działalności,określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegającysięo zezwolenie, informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania, proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane pozakończeniu działalności, określenie terminu podjęciadziałalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jejprowadzenia, zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań

Przedsiębiorca ubiegający sięo zezwolenie naopróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportnieczystości ciekłych powinien udokumentowaćgotowośćichodbioru przez stacjęzlewną

Opłata skarbowa

107,00zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Uwagi

Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie musi również spełniać wymagania określone uchwałą Nr XXXIV/266/2013 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 27.06.2013

Nazwa usługi:                Dzierżawa gruntów rolnych

Telefon

Nr pokoju

7179 82 153

102

Podstawa prawna

art. 25 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) Zarządzenie Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 246/IV/2005 z dnia16.09.2005 r. w sprawie określania zasad wydzierżawiania gruntów rolnych stanowiącychwłasnośćMiasta Oleśnicy

Wymagane dokumenty

Wniosek

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów

Telefon

Nr pokoju

71 79 82 152

102

Podstawa prawna

art. 83 ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. 2013r., poz. 627 ze zm.)

Wymagane dokumenty

wniosek, który powinien zawieraćdane:

1. imię, nazwisko i adres albo nazwęi siedzibęposiadacza i właściciela nieruchomości albo właściciela urządzeń przesyłowych,

2. tytułprawny władania nieruchomością (nie dotyczy właściciela urządzeń przesyłowych)

3. nazwęgatunku drzewa lub krzewu,

4. obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,

5. przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,

6. przyczynęi termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,

7. wielkośćpowierzchni, z której zostanąusunięte krzewy

8. rysunek lub mapęokreślającąusytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem

Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Uwagi

zezwolenie nie jest wymagane w przypadku usuwania drzew i krzewów: rosnących w lasach, owocowych, sadzonych na plantacjach, których wiek nie przekracza 10 lat,

Nazwa usługi:               Zaświadczenia o pracy w gospodarstwie rolnym

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 153

102

Podstawa prawna

art. 1 i 3 ustawy z dn. 20.07.1990r. o wliczaniu okresów pracy w

indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy (Dz. U. nr 54, poz. 310)

Wymagane dokumenty

podanie, do którego należydołączyćoświadczenie, zeznanie dwóch świadków na drukachpobranych z ZUS, zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego ogospodarstwie rolnym,

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 14 dni

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Sprzedażprawa użytkowania wieczystego gruntu

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 153, 71 79 82 151

101, 102

Podstawa prawna

ustawa o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.)

Wymagane dokumenty

kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 9 miesięcy

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Nadanie numeru porządkowego nieruchomości

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 153

102

Podstawa prawna

art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i

kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.),

Wymagane dokumenty

Wniosek – druk w punkcie informacyjnym, kserokopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej z lokalizacją nieruchomości

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw

gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urządzeń

infrastruktury technicznej

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 157

101

Podstawa prawna

art. 148 ust. 4 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2014, poz. 518 ze zm.) KPA

Wymagane dokumenty

wniosek o zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw gotówce lub naturzena rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastrukturytechnicznej, dokumenty potwierdzające poniesienie świadczeń w gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastruktury technicznej

Opłata skarbowa

Brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 3 miesięcy

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

Brak

Nazwa usługi:               Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczącychpracy wydziału

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 150

104

Podstawa prawna

- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie

Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),

- Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

- Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania

skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)

Tryb odwoławczy

Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

Termin

Na bieżąco

Nazwa usługi:               Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w  prawo własności

– nieruchomości zabudowanych na cele mieszkaniowe lub zabudowanych garażami

Telefon

Nr pokoju:

71 79 82 153

102

Podstawa prawna

art. 1 ust. 1   ustawy z dnia 29 lipca 2005r.  o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego  w prawo własności nieruchomości  (Dz.U. z 2012 r.poz. 83 ze zm.)

Wymagane dokumenty

kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.

Opłata skarbowa

10 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 9 miesięcy

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem

Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Uwagi

Przekształcenie dotyczy nieruchomości, które w dniu 13.10.2005 r. były oddane w użytkowanie wieczyste

Nazwa usługi:                Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 152

102

Podstawa prawna

ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, poz. 1235 ze zm.)

Wymagane dokumenty

do wniosku należy dołączyć:

1) w przypadku przedsięwzięćmogących zawsze znacząco oddziaływaćna środowisko – raport o oddziaływaniu na środowisko, zawierający informacjęo których mowa w art. 66 w/w ustawy, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpiło ustalenie zakresu raportu w trybieart. 69 powyższej ustawy – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia, zawierającąw szczególności dane o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 w/w ustawy (niżej wymienione),

2) w przypadku przedsięwzięćmogących potencjalnie znacząco oddziaływaćna środowisko – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia (zawierającąw szczególności dane o:rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu szatąroślinną,rodzaju technologii, ewentualnych wariantach przedsięwzięcia,przewidywanej ilości wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowców, materiałów, paliw oraz energii,rozwiązaniach chroniących środowisko,rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązańchroniących środowisko,możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody znajdujących sięw zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia),  poświadczonąprzez właściwy organ kopięmapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, w przypadku przedsięwzięćwymagających decyzji o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4 lub 5, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej oraz przedsięwzięćdotyczących urządzeńpiętrzących I, II i III klasy budowli, zamiast kopii mapy, o której mowa w pkt 3 - mapęsytuacyjno-wysokościowąsporządzonąw skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującąobszar, naktóry będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, wypis z rejestru gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie

Opłata skarbowa

205 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 3 miesięcy

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Uwagi

w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika inwestora należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa zgodnie z art. 33 kpa wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17zł

Nazwa usługi:              Wydanie zezwolenia na amatorski połów ryb wędką - staw przy ul.

Kruczej

Telefon:

Nr pokoju:

71 79 82 153

102

Podstawa prawna

art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2009r. Nr 189, poz. 1471 ze zm.), Polecenie Burmistrza Miasta Oleśnicy Nr 7/VI/2014 z dn. 29.12.2014r.

 

Wymagane dokumenty

Wniosek, dowód uiszczenia opłaty za wędkowanie

Opłata skarbowa

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

1 dzień

Tryb odwoławczy

brak

Uwagi

Wnioskodawca musi posiadać kartę wędkarską

 

Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

publishfrom2015-05-29 00:00:002016-05-30 00:00:00
2017-05-11 13:54:09  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-05-11 13:54:41  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska</p> ' na '<p> <a href="http://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/243084/karta-uslug-gr-2017-pdf.html">Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska</a></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska

2018-06-07 10:05:33  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-06-07 10:05:57  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> <a href="http://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/243084/karta-uslug-gr-2017-pdf.html">Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska</a></p> ' na '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/392517/karta-uslug-gr-2018-pdf.html">Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska</a></p> '

Podgląd
2019-06-12 09:17:13  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-06-12 09:17:40  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/392517/karta-uslug-gr-2018-pdf.html">Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska</a></p> ' na '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/576841/karta-uslug-gr-2019-pdf.html">Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska</a></p> '

Podgląd
2019-06-12 09:17:40  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 243084

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207235
user_idpuste990938
fobject_idpuste243084
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19198
_attachmentpuste1
2019-06-12 09:17:40  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 392517

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207236
user_idpuste990938
fobject_idpuste392517
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19198
_attachmentpuste1
2019-06-12 09:17:40  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 576841

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207237
user_idpuste990938
fobject_idpuste576841
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19198
_attachmentpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..