1 |
2015-05-29 11:20:46 |
kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1 |
Utworzono artykuł 19198 o nazwie 'Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 19198 | user_id | puste | 990938 | resource_id | puste | 141 | name | puste | Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska | category_id | puste | 198 | language_id | puste | 1 | short | puste | Karta Usług GR | full | puste |
Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska tel. 71 79 82...
czynny poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek : 800—1600
I p ( wejście boczne ) - pok. 101, 102, 103, 104
Kasa czynna poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 800-1545( parter — wejście boczne )
Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta
24.04.2015r.
|
Nazwa usługi: Sprzedaż lokalu mieszkalnego w trybie bezprzetargowym
|
Telefon:
nr pokoju:
|
71 798 21 54
103
|
Podstawa prawna
|
art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) i § 2 i 8 uchwały Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 69, poz. 871 ze zm.).
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek o sprzedaż najmowanego lokalu (składany w ZBK w Oleśnicy), kopia decyzji o przydziale lokalu mieszkalnego lub umowa o najem lokalu, informacja o budynku oraz lokalu mieszkalnym,
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 8 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
cena ustalona na podstawie operatu szacunkowego, przygotowanie Zarządzenia Burmistrza Oleśnicy w sprawie sprzedaży, opłata notarialna oraz inne koszty związane z przygotowaniem dokumentacji (za założenie KW, wykonanie operatu, ogłoszenia w prasie wykazu)
|
Nazwa usługi: Przedłużenie (istniejącej) umowy dzierżawy gruntu pod pawilonami
i kioskami
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 151
101
|
Podstawa prawna
|
uchwała Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 9, poz. 871 z późn. zm.).
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek o przedłużeniedzierżawy gruntu pod pawilonami i kioskami (istniejącej), złożony niepóźniej niż1 miesiąc przed upływem dotychczasowej umowydzierżawy,
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 50 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej, płatne w okresie do 10 lat
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 157
101
|
Podstawa prawna
|
art. 98a ust. 1, art. 147ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm. )KPA
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek, o rozłożenie na ratyopłaty adiacenckiej,
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 3 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem
Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Podział nieruchomości
|
Telefon:
nr pokoju:
|
71 79 82 157
101
|
Podstawa prawna
|
art. 92-100 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.), KPA
|
Wymagane dokumenty
|
podanie, które powinno zawieraćcel podziału, wstępny projekt podziału opracowany nakopii mapy zasadniczej, dokument stwierdzający tytułprawny do nieruchomości, wypis z katastru nieruchomości i kopia mapy katastralnej, decyzjao warunkach zabudowy i zagospodarowaniaterenu, jeśli była wydana przed dniem złożenia wniosku, pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w odniesieniu do nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków, po uzyskaniupozytywnej opinii wydanej w formie postanowienia do wniosku należy dołączyćprotokółz przyjęcia granic nieruchomości,wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny, mapęzprojektem podziału,
|
Opłata skarbowa
|
brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 14 dni (postanowienie), do 30 dni (decyzja)
nr pokoju: 309 (postanowienie) - tel. wew. 169,
nr pokoju 101 ( decyzja ) – tel. wew. 157
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Wpis do gminnego rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, znajdujących się na terenie Miasta Oleśnica
|
Telefon
Nr pokoju:
|
71 79 82 152
102
|
Podstawa prawna
|
art. 9b-9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399, ze zm.),
|
Wymagane dokumenty
|
imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie; NIP i REGON przedsiębiorcy; określenie rodzajów odpadów komunalnych przewidzianych do odbierania od właścicieli nieruchomości., oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, dowód wniesienia opłaty skarbowej.
|
Opłata skarbowa
|
50,00 zł uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
7 dni od dnia złożenia wniosku
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Zezwolenie na prowadzenie działalności wzakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
|
Telefon
Nr pokoju:
|
71 79 82 152
102
|
Podstawa prawna
|
art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399, ze zm.),
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek, który powinien zawierać:imięi nazwisko lub nazwęoraz adres zamieszkania lub siedzibyprzedsiębiorcy oraz jego numer NIP, określenie przedmiotu i obszaru działalności,określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegającysięo zezwolenie, informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania, proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane pozakończeniu działalności, określenie terminu podjęciadziałalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jejprowadzenia, zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań
Przedsiębiorca ubiegający sięo zezwolenie naopróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportnieczystości ciekłych powinien udokumentowaćgotowośćichodbioru przez stacjęzlewną
|
Opłata skarbowa
|
107,00zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 30 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
|
Uwagi
|
Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie musi również spełniać wymagania określone uchwałą Nr XXXIV/266/2013 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 27.06.2013
|
Nazwa usługi: Dzierżawa gruntów rolnych
|
Telefon
Nr pokoju
|
7179 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 25 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) Zarządzenie Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 246/IV/2005 z dnia16.09.2005 r. w sprawie określania zasad wydzierżawiania gruntów rolnych stanowiącychwłasnośćMiasta Oleśnicy
|
Wymagane dokumenty
|
Wniosek
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 30 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów
|
Telefon
Nr pokoju
|
71 79 82 152
102
|
Podstawa prawna
|
art. 83 ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. 2013r., poz. 627 ze zm.)
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek, który powinien zawieraćdane:
1. imię, nazwisko i adres albo nazwęi siedzibęposiadacza i właściciela nieruchomości albo właściciela urządzeń przesyłowych,
2. tytułprawny władania nieruchomością (nie dotyczy właściciela urządzeń przesyłowych)
3. nazwęgatunku drzewa lub krzewu,
4. obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,
5. przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,
6. przyczynęi termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,
7. wielkośćpowierzchni, z której zostanąusunięte krzewy
8. rysunek lub mapęokreślającąusytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 30 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem
Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
|
Uwagi
zezwolenie nie jest wymagane w przypadku usuwania drzew i krzewów: rosnących w lasach, owocowych, sadzonych na plantacjach, których wiek nie przekracza 10 lat,
|
Nazwa usługi: Zaświadczenia o pracy w gospodarstwie rolnym
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 1 i 3 ustawy z dn. 20.07.1990r. o wliczaniu okresów pracy w
indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy (Dz. U. nr 54, poz. 310)
|
Wymagane dokumenty
|
podanie, do którego należydołączyćoświadczenie, zeznanie dwóch świadków na drukachpobranych z ZUS, zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego ogospodarstwie rolnym,
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 14 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Sprzedażprawa użytkowania wieczystego gruntu
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 153, 71 79 82 151
101, 102
|
Podstawa prawna
|
ustawa o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.)
|
Wymagane dokumenty
|
kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 9 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i
kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.),
|
Wymagane dokumenty
|
Wniosek – druk w punkcie informacyjnym, kserokopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej z lokalizacją nieruchomości
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 30 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw
gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urządzeń
infrastruktury technicznej
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 157
101
|
Podstawa prawna
|
art. 148 ust. 4 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2014, poz. 518 ze zm.) KPA
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek o zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw gotówce lub naturzena rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastrukturytechnicznej, dokumenty potwierdzające poniesienie świadczeń w gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastruktury technicznej
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 3 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczącychpracy wydziału
|
Telefon
Nr pokoju:
|
71 79 82 150
104
|
Podstawa prawna
|
- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie
Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),
- Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)
- Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania
skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)
|
Tryb odwoławczy
|
Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)
|
Termin
|
Na bieżąco
|
Nazwa usługi: Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
– nieruchomości zabudowanych na cele mieszkaniowe lub zabudowanych garażami
|
Telefon
Nr pokoju:
|
71 79 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U. z 2012 r.poz. 83 ze zm.)
|
Wymagane dokumenty
|
kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.
|
Opłata skarbowa
|
10 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 9 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem
Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
|
Uwagi
|
Przekształcenie dotyczy nieruchomości, które w dniu 13.10.2005 r. były oddane w użytkowanie wieczyste
|
Nazwa usługi: Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 152
102
|
Podstawa prawna
|
ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, poz. 1235 ze zm.)
|
Wymagane dokumenty
|
do wniosku należy dołączyć:
1) w przypadku przedsięwzięćmogących zawsze znacząco oddziaływaćna środowisko – raport o oddziaływaniu na środowisko, zawierający informacjęo których mowa w art. 66 w/w ustawy, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpiło ustalenie zakresu raportu w trybieart. 69 powyższej ustawy – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia, zawierającąw szczególności dane o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 w/w ustawy (niżej wymienione),
2) w przypadku przedsięwzięćmogących potencjalnie znacząco oddziaływaćna środowisko – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia (zawierającąw szczególności dane o:rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu szatąroślinną,rodzaju technologii, ewentualnych wariantach przedsięwzięcia,przewidywanej ilości wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowców, materiałów, paliw oraz energii,rozwiązaniach chroniących środowisko,rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązańchroniących środowisko,możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody znajdujących sięw zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia), poświadczonąprzez właściwy organ kopięmapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, w przypadku przedsięwzięćwymagających decyzji o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4 lub 5, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej oraz przedsięwzięćdotyczących urządzeńpiętrzących I, II i III klasy budowli, zamiast kopii mapy, o której mowa w pkt 3 - mapęsytuacyjno-wysokościowąsporządzonąw skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującąobszar, naktóry będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, wypis z rejestru gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie
|
Opłata skarbowa
|
205 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 3 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
|
Uwagi
|
w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika inwestora należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa zgodnie z art. 33 kpa wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17zł
|
Nazwa usługi: Wydanie zezwolenia na amatorski połów ryb wędką - staw przy ul.
Kruczej
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2009r. Nr 189, poz. 1471 ze zm.), Polecenie Burmistrza Miasta Oleśnicy Nr 7/VI/2014 z dn. 29.12.2014r.
|
Wymagane dokumenty
|
Wniosek, dowód uiszczenia opłaty za wędkowanie
|
Opłata skarbowa
|
brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
1 dzień
|
Tryb odwoławczy
|
brak
|
Uwagi
|
Wnioskodawca musi posiadać kartę wędkarską
|
| publishfrom | puste | 2015-05-29 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | karta-uslug-wydzialu-geodezji-gospodarki-gruntami-rolnictwa-i-ochrony-srodowiska |
|
2 |
2016-06-09 14:15:00 |
kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1 |
Pole full zmieniło wartość z '<table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:635px;" width="635"> <tbody> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p align="center"> <strong>Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska tel. 71 79 82...</strong></p> <p align="center"> <strong>czynny poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek : 8<sup>00</sup>—16<sup>00</sup></strong></p> <p align="center"> <strong>I p ( wejście boczne ) - pok. 101, 102, 103, 104 </strong></p> <p align="center"> <strong>Kasa czynna poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 8<sup>00</sup>-15<sup>45</sup>( parter — wejście boczne )</strong></p> <p align="center"> <strong><sup>Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta </sup></strong></p> <p align="right"> <strong><sup>24.04.2015r.</sup></strong></p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong> <strong>Sprzedaż lokalu mieszkalnego w trybie bezprzetargowym</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 798 21 54</p> <p> 103</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) i § 2 i 8 uchwały Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 69, poz. 871 ze zm.).</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek o sprzedaż najmowanego lokalu (składany w ZBK w Oleśnicy), kopia decyzji o przydziale lokalu mieszkalnego lub umowa o najem lokalu, informacja o budynku oraz lokalu mieszkalnym,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 8 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> cena ustalona na podstawie operatu szacunkowego, przygotowanie Zarządzenia Burmistrza Oleśnicy w sprawie sprzedaży, opłata notarialna oraz inne koszty związane z przygotowaniem dokumentacji (za założenie KW, wykonanie operatu, ogłoszenia w prasie wykazu)</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:39px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Przedł</strong><strong>u</strong><strong>ż</strong><strong>enie (istniej</strong><strong>ą</strong><strong>cej) umowy dzier</strong><strong>ż</strong><strong>awy gruntu pod pawilonami</strong></p> <p align="center"> <strong>i kioskam</strong><strong>i</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 151</p> <p> 101</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> uchwała Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 9, poz. 871 z późn. zm.).</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek o przedłużeniedzierżawy gruntu pod pawilonami i kioskami (istniejącej), złożony niepóźniej niż1 miesiąc przed upływem dotychczasowej umowydzierżawy,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 50 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong> <strong>Rozł</strong><strong>o</strong><strong>ż</strong><strong>enie na raty op</strong><strong>ł</strong><strong>aty adiacenckiej, p</strong><strong>ł</strong><strong>atne w okresie do 10 la</strong><strong>t</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 157</p> <p> 101</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 98a ust. 1, art. 147ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm. )KPA</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek, o rozłożenie na ratyopłaty adiacenckiej,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 3 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem</p> <p> Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:20px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Podział nieruchomości</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:38px;"> <p> Telefon:</p> <p> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;height:38px;"> <p> 71 79 82 157</p> <p> 101</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:37px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;height:37px;"> <p> art. 92-100 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.), KPA</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:131px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;height:131px;"> <p> podanie, które powinno zawieraćcel podziału, wstępny projekt podziału opracowany nakopii mapy zasadniczej, dokument stwierdzający tytułprawny do nieruchomości, wypis z katastru nieruchomości i kopia mapy katastralnej, decyzjao warunkach zabudowy i zagospodarowaniaterenu, jeśli była wydana przed dniem złożenia wniosku, pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w odniesieniu do nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków, po uzyskaniupozytywnej opinii wydanej w formie postanowienia do wniosku należy dołączyćprotokółz przyjęcia granic nieruchomości,wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny, mapęzprojektem podziału,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:57px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;height:57px;"> <p> do 14 dni (postanowienie), do 30 dni (decyzja)</p> <p> nr pokoju: 309 (postanowienie) - tel. wew. 169,</p> <p> nr pokoju 101 ( decyzja ) – tel. wew. 157</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:33px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;height:33px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:18px;"> <p style="margin-left:104.3pt;"> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Wpis do gminnego rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, znajdujących się na terenie Miasta Oleśnica</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> 71 79 82 152</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> art. 9b-9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399, ze zm.),</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie; NIP i REGON przedsiębiorcy; określenie rodzajów odpadów komunalnych przewidzianych do odbierania od właścicieli nieruchomości., oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, dowód wniesienia opłaty skarbowej.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> 50,00 zł uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> 7 dni od dnia złożenia wniosku</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:18px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="height:18px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:59px;"> <p style="margin-left:103.6pt;"> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Zezwolenie na prowadzenie </strong><strong>dzia</strong><strong>ł</strong><strong>alno</strong><strong>ś</strong><strong>ci w</strong><strong>zakresie opróż</strong><strong>niania zbiorników bezodp</strong><strong>ł</strong><strong>ywowych i transportu nieczysto</strong><strong>ś</strong><strong>ci ciek</strong><strong>ł</strong><strong>ych</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 152</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399, ze zm.),</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:234px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;height:234px;"> <p> wniosek, który powinien zawierać:imięi nazwisko lub nazwęoraz adres zamieszkania lub siedzibyprzedsiębiorcy oraz jego numer NIP, określenie przedmiotu i obszaru działalności,określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegającysięo zezwolenie, informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania, proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane pozakończeniu działalności, określenie terminu podjęciadziałalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jejprowadzenia, zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań</p> <p> Przedsiębiorca ubiegający sięo zezwolenie naopróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportnieczystości ciekłych powinien udokumentowaćgotowośćichodbioru przez stacjęzlewną</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 107,00zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:40px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;height:40px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie musi również spełniać wymagania określone uchwałą Nr XXXIV/266/2013 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 27.06.2013</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:41px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Dzierż</strong><strong>awa gruntów rolnyc</strong><strong>h</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 7179 82 153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 25 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) Zarządzenie Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 246/IV/2005 z dnia16.09.2005 r. w sprawie określania zasad wydzierżawiania gruntów rolnych stanowiącychwłasnośćMiasta Oleśnicy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Wniosek</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:33px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Zezwolenie na usunię</strong><strong>cie drzew i krzewó</strong><strong>w</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 152</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 83 ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. 2013r., poz. 627 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek, który powinien zawieraćdane:</p> <p> 1. imię, nazwisko i adres albo nazwęi siedzibęposiadacza i właściciela nieruchomości albo właściciela urządzeń przesyłowych,</p> <p> 2. tytułprawny władania nieruchomością (nie dotyczy właściciela urządzeń przesyłowych)</p> <p> 3. nazwęgatunku drzewa lub krzewu,</p> <p> 4. obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,</p> <p> 5. przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,</p> <p> 6. przyczynęi termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,</p> <p> 7. wielkośćpowierzchni, z której zostanąusunięte krzewy</p> <p> 8. rysunek lub mapęokreślającąusytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem</p> <p> Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> Uwagi</p> <p> zezwolenie nie jest wymagane w przypadku usuwania drzew i krzewów: rosnących w lasach, owocowych, sadzonych na plantacjach, których wiek nie przekracza 10 lat,</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:41px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Zaś</strong><strong>wiadczenia o pracy w gospodarstwie rolny</strong><strong>m</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 1 i 3 ustawy z dn. 20.07.1990r. o wliczaniu okresów pracy w</p> <p> indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy (Dz. U. nr 54, poz. 310)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> podanie, do którego należydołączyćoświadczenie, zeznanie dwóch świadków na drukachpobranych z ZUS, zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego ogospodarstwie rolnym,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 14 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:26px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Sprzeda</strong><strong>ż</strong><strong>prawa u</strong><strong>ż</strong><strong>ytkowania wieczystego gruntu</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 153, 71 79 82 151</p> <p> 101, 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> ustawa o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 9 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:41px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;height:41px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <h1 align="left"> Nazwa usługi: Nadanie numeru porządkowego nieruchomości</h1> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i</p> <p> kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.),</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Wniosek – druk w punkcie informacyjnym, kserokopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej z lokalizacją nieruchomości</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:41px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;height:41px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Zaliczenie na poczet op</strong><strong>ł</strong><strong>aty adiacenckiej warto</strong><strong>ś</strong><strong>ci </strong><strong>ś</strong><strong>wiadcze</strong><strong>ń</strong><strong>w</strong></p> <p align="center"> <strong>gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urz</strong><strong>ą</strong><strong>dze</strong><strong>ń</strong></p> <p align="center"> <strong>infrastruktury technicznej</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 157</p> <p> 101</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 148 ust. 4 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2014, poz. 518 ze zm.) KPA</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> wniosek o zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw gotówce lub naturzena rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastrukturytechnicznej, dokumenty potwierdzające poniesienie świadczeń w gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastruktury technicznej</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 3 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:32px;"> <p> <strong>Nazwa usługi</strong>: <strong>Przyjmowanie skarg i wniosków dotycz</strong><strong>ących</strong><strong>pracy wydzia</strong><strong>ł</strong><strong>u</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 150</p> <p> 104</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> - Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie</p> <p> Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),</p> <p> - Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego<br /> (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)</p> <p> - Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania</p> <p> skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego<br /> (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Termin</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Na bieżąco</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:102px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Przekszta</strong><strong>łcenie </strong><strong>prawa u</strong><strong>ż</strong><strong>ytkowania wieczystego w prawo w</strong><strong>łasności</strong></p> <p align="center"> <strong>– nieruchomości zabudowanych na cele mieszkaniowe lub zabudowanych garażami</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U. z 2012 r.poz. 83 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 10 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 9 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem</p> <p> Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;height:73px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;height:73px;"> <p> Przekształcenie dotyczy nieruchomości, które w dniu 13.10.2005 r. były oddane w użytkowanie wieczyste</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Wydanie decyzji o </strong><strong>środowiskowych uwarunkowaniach</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 152</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, poz. 1235 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do wniosku należy dołączyć:</p> <p> 1) w przypadku przedsięwzięćmogących zawsze znacząco oddziaływaćna środowisko – raport o oddziaływaniu na środowisko, zawierający informacjęo których mowa w art. 66 w/w ustawy, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpiło ustalenie zakresu raportu w trybieart. 69 powyższej ustawy – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia, zawierającąw szczególności dane o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 w/w ustawy (niżej wymienione),</p> <p> 2) w przypadku przedsięwzięćmogących potencjalnie znacząco oddziaływaćna środowisko – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia (zawierającąw szczególności dane o:rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu szatąroślinną,rodzaju technologii, ewentualnych wariantach przedsięwzięcia,przewidywanej ilości wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowców, materiałów, paliw oraz energii,rozwiązaniach chroniących środowisko,rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązańchroniących środowisko,możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody znajdujących sięw zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia), poświadczonąprzez właściwy organ kopięmapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, w przypadku przedsięwzięćwymagających decyzji o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4 lub 5, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej oraz przedsięwzięćdotyczących urządzeńpiętrzących I, II i III klasy budowli, zamiast kopii mapy, o której mowa w pkt 3 - mapęsytuacyjno-wysokościowąsporządzonąw skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującąobszar, naktóry będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, wypis z rejestru gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 205 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> do 3 miesięcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika inwestora należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa zgodnie z art. 33 kpa wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17zł</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:635px;height:56px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong><strong>Wydanie zezwolenia na amatorski po</strong><strong>łów ryb wędką - staw przy ul.</strong></p> <h2> Kruczej</h2> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Telefon:</p> <p> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 71 79 82 153</p> <p> 102</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2009r. Nr 189, poz. 1471 ze zm.), Polecenie Burmistrza Miasta Oleśnicy Nr 7/VI/2014 z dn. 29.12.2014r.</p> <p> </p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Wniosek, dowód uiszczenia opłaty za wędkowanie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> 1 dzień</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:108px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:527px;"> <p> Wnioskodawca musi posiadać kartę wędkarską</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> </p> ' na '<p> Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska</p> ' Pole publishfrom zmieniło wartość z '2015-05-29 00:00:00' na '2016-05-30 00:00:00' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska tel. 71 79 82...
czynny poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek : 800—1600
I p ( wejście boczne ) - pok. 101, 102, 103, 104
Kasa czynna poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 800-1545( parter — wejście boczne )
Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta
24.04.2015r.
|
Nazwa usługi: Sprzedaż lokalu mieszkalnego w trybie bezprzetargowym
|
Telefon:
nr pokoju:
|
71 798 21 54
103
|
Podstawa prawna
|
art. 34 ust. 1 pkt 3 i art. 37 ust. 2 pkt 1 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) i § 2 i 8 uchwały Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 69, poz. 871 ze zm.).
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek o sprzedaż najmowanego lokalu (składany w ZBK w Oleśnicy), kopia decyzji o przydziale lokalu mieszkalnego lub umowa o najem lokalu, informacja o budynku oraz lokalu mieszkalnym,
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 8 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
cena ustalona na podstawie operatu szacunkowego, przygotowanie Zarządzenia Burmistrza Oleśnicy w sprawie sprzedaży, opłata notarialna oraz inne koszty związane z przygotowaniem dokumentacji (za założenie KW, wykonanie operatu, ogłoszenia w prasie wykazu)
|
Nazwa usługi: Przedłużenie (istniejącej) umowy dzierżawy gruntu pod pawilonami
i kioskami
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 151
101
|
Podstawa prawna
|
uchwała Nr XXIV/200/2004 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 26.11.2004 w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami wchodzącymi w skład gminnego zasobu nieruchomości Miasta Oleśnicy (Dziennik Urzędowy Woj. Dolnośląskiego z 2008 r. nr 9, poz. 871 z późn. zm.).
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek o przedłużeniedzierżawy gruntu pod pawilonami i kioskami (istniejącej), złożony niepóźniej niż1 miesiąc przed upływem dotychczasowej umowydzierżawy,
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 50 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Rozłożenie na raty opłaty adiacenckiej, płatne w okresie do 10 lat
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 157
101
|
Podstawa prawna
|
art. 98a ust. 1, art. 147ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm. )KPA
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek, o rozłożenie na ratyopłaty adiacenckiej,
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 3 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem
Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Podział nieruchomości
|
Telefon:
nr pokoju:
|
71 79 82 157
101
|
Podstawa prawna
|
art. 92-100 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.), KPA
|
Wymagane dokumenty
|
podanie, które powinno zawieraćcel podziału, wstępny projekt podziału opracowany nakopii mapy zasadniczej, dokument stwierdzający tytułprawny do nieruchomości, wypis z katastru nieruchomości i kopia mapy katastralnej, decyzjao warunkach zabudowy i zagospodarowaniaterenu, jeśli była wydana przed dniem złożenia wniosku, pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w odniesieniu do nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków, po uzyskaniupozytywnej opinii wydanej w formie postanowienia do wniosku należy dołączyćprotokółz przyjęcia granic nieruchomości,wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny, mapęzprojektem podziału,
|
Opłata skarbowa
|
brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 14 dni (postanowienie), do 30 dni (decyzja)
nr pokoju: 309 (postanowienie) - tel. wew. 169,
nr pokoju 101 ( decyzja ) – tel. wew. 157
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Wpis do gminnego rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, znajdujących się na terenie Miasta Oleśnica
|
Telefon
Nr pokoju:
|
71 79 82 152
102
|
Podstawa prawna
|
art. 9b-9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399, ze zm.),
|
Wymagane dokumenty
|
imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie; NIP i REGON przedsiębiorcy; określenie rodzajów odpadów komunalnych przewidzianych do odbierania od właścicieli nieruchomości., oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, dowód wniesienia opłaty skarbowej.
|
Opłata skarbowa
|
50,00 zł uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
7 dni od dnia złożenia wniosku
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Zezwolenie na prowadzenie działalności wzakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
|
Telefon
Nr pokoju:
|
71 79 82 152
102
|
Podstawa prawna
|
art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013, poz. 1399, ze zm.),
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek, który powinien zawierać:imięi nazwisko lub nazwęoraz adres zamieszkania lub siedzibyprzedsiębiorcy oraz jego numer NIP, określenie przedmiotu i obszaru działalności,określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegającysięo zezwolenie, informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania, proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane pozakończeniu działalności, określenie terminu podjęciadziałalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jejprowadzenia, zaświadczenie albo oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań
Przedsiębiorca ubiegający sięo zezwolenie naopróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportnieczystości ciekłych powinien udokumentowaćgotowośćichodbioru przez stacjęzlewną
|
Opłata skarbowa
|
107,00zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 30 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
|
Uwagi
|
Przedsiębiorca ubiegający się o zezwolenie musi również spełniać wymagania określone uchwałą Nr XXXIV/266/2013 Rady Miasta Oleśnicy z dn. 27.06.2013
|
Nazwa usługi: Dzierżawa gruntów rolnych
|
Telefon
Nr pokoju
|
7179 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 25 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.) Zarządzenie Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 246/IV/2005 z dnia16.09.2005 r. w sprawie określania zasad wydzierżawiania gruntów rolnych stanowiącychwłasnośćMiasta Oleśnicy
|
Wymagane dokumenty
|
Wniosek
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 30 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów
|
Telefon
Nr pokoju
|
71 79 82 152
102
|
Podstawa prawna
|
art. 83 ustawy o ochronie przyrody (Dz. U. 2013r., poz. 627 ze zm.)
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek, który powinien zawieraćdane:
1. imię, nazwisko i adres albo nazwęi siedzibęposiadacza i właściciela nieruchomości albo właściciela urządzeń przesyłowych,
2. tytułprawny władania nieruchomością (nie dotyczy właściciela urządzeń przesyłowych)
3. nazwęgatunku drzewa lub krzewu,
4. obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm,
5. przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew,
6. przyczynęi termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu,
7. wielkośćpowierzchni, z której zostanąusunięte krzewy
8. rysunek lub mapęokreślającąusytuowanie drzewa lub krzewu w stosunku do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub budowanych na tej nieruchomości.
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 30 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem
Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
|
Uwagi
zezwolenie nie jest wymagane w przypadku usuwania drzew i krzewów: rosnących w lasach, owocowych, sadzonych na plantacjach, których wiek nie przekracza 10 lat,
|
Nazwa usługi: Zaświadczenia o pracy w gospodarstwie rolnym
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 1 i 3 ustawy z dn. 20.07.1990r. o wliczaniu okresów pracy w
indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy (Dz. U. nr 54, poz. 310)
|
Wymagane dokumenty
|
podanie, do którego należydołączyćoświadczenie, zeznanie dwóch świadków na drukachpobranych z ZUS, zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego ogospodarstwie rolnym,
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 14 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Sprzedażprawa użytkowania wieczystego gruntu
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 153, 71 79 82 151
101, 102
|
Podstawa prawna
|
ustawa o gospodarce nieruchomościami z 21.08.1997r. (Dz. U. z 2014r., poz. 518 ze zm.)
|
Wymagane dokumenty
|
kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 9 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Nadanie numeru porządkowego nieruchomości
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 47a pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i
kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.),
|
Wymagane dokumenty
|
Wniosek – druk w punkcie informacyjnym, kserokopia mapy zasadniczej lub ewidencyjnej z lokalizacją nieruchomości
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 30 dni
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw
gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urządzeń
infrastruktury technicznej
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 157
101
|
Podstawa prawna
|
art. 148 ust. 4 ustawy z dn. 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2014, poz. 518 ze zm.) KPA
|
Wymagane dokumenty
|
wniosek o zaliczenie na poczet opłaty adiacenckiej wartości świadczeńw gotówce lub naturzena rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastrukturytechnicznej, dokumenty potwierdzające poniesienie świadczeń w gotówce lub naturze na rzecz budowy poszczególnych urządzeńinfrastruktury technicznej
|
Opłata skarbowa
|
Brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 3 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Brak
|
Uwagi
|
Brak
|
Nazwa usługi: Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczącychpracy wydziału
|
Telefon
Nr pokoju:
|
71 79 82 150
104
|
Podstawa prawna
|
- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie
Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),
- Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)
- Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania
skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)
|
Tryb odwoławczy
|
Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)
|
Termin
|
Na bieżąco
|
Nazwa usługi: Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
– nieruchomości zabudowanych na cele mieszkaniowe lub zabudowanych garażami
|
Telefon
Nr pokoju:
|
71 79 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U. z 2012 r.poz. 83 ze zm.)
|
Wymagane dokumenty
|
kserokopia umowy, na podstawie której wnioskodawca nabyłprawo użytkowania wieczystego gruntuobjętego wnioskiem; w przypadku współużytkowaniawieczystego w częściach ułamkowych, do pozytywnegorozpatrzenia koniecznej jest złożenie przez wszystkichwspółużytkowników wieczystych.
|
Opłata skarbowa
|
10 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 9 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem
Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
|
Uwagi
|
Przekształcenie dotyczy nieruchomości, które w dniu 13.10.2005 r. były oddane w użytkowanie wieczyste
|
Nazwa usługi: Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 152
102
|
Podstawa prawna
|
ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013, poz. 1235 ze zm.)
|
Wymagane dokumenty
|
do wniosku należy dołączyć:
1) w przypadku przedsięwzięćmogących zawsze znacząco oddziaływaćna środowisko – raport o oddziaływaniu na środowisko, zawierający informacjęo których mowa w art. 66 w/w ustawy, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpiło ustalenie zakresu raportu w trybieart. 69 powyższej ustawy – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia, zawierającąw szczególności dane o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 w/w ustawy (niżej wymienione),
2) w przypadku przedsięwzięćmogących potencjalnie znacząco oddziaływaćna środowisko – kartęinformacyjnąprzedsięwzięcia (zawierającąw szczególności dane o:rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu szatąroślinną,rodzaju technologii, ewentualnych wariantach przedsięwzięcia,przewidywanej ilości wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowców, materiałów, paliw oraz energii,rozwiązaniach chroniących środowisko,rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązańchroniących środowisko,możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody znajdujących sięw zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia), poświadczonąprzez właściwy organ kopięmapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, w przypadku przedsięwzięćwymagających decyzji o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4 lub 5, prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej oraz przedsięwzięćdotyczących urządzeńpiętrzących I, II i III klasy budowli, zamiast kopii mapy, o której mowa w pkt 3 - mapęsytuacyjno-wysokościowąsporządzonąw skali umożliwiającej szczegółowe przedstawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującąobszar, naktóry będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie, wypis z rejestru gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływaćprzedsięwzięcie
|
Opłata skarbowa
|
205 zł - uiszcza się na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy nr 44 95840008 2001 00000055 0021
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
do 3 miesięcy
|
Tryb odwoławczy
|
Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
|
Uwagi
|
w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika inwestora należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa zgodnie z art. 33 kpa wraz z dowodem wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17zł
|
Nazwa usługi: Wydanie zezwolenia na amatorski połów ryb wędką - staw przy ul.
Kruczej
|
Telefon:
Nr pokoju:
|
71 79 82 153
102
|
Podstawa prawna
|
art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985r. o rybactwie śródlądowym (Dz. U. z 2009r. Nr 189, poz. 1471 ze zm.), Polecenie Burmistrza Miasta Oleśnicy Nr 7/VI/2014 z dn. 29.12.2014r.
|
Wymagane dokumenty
|
Wniosek, dowód uiszczenia opłaty za wędkowanie
|
Opłata skarbowa
|
brak
|
Przewidywany termin załatwienia sprawy
|
1 dzień
|
Tryb odwoławczy
|
brak
|
Uwagi
|
Wnioskodawca musi posiadać kartę wędkarską
|
|
Karta Usług Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska
| publishfrom | 2015-05-29 00:00:00 | 2016-05-30 00:00:00 |
|