Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-05-29 11:11:28  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Utworzono artykuł 19193 o nazwie 'Karat Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste19193
user_idpuste990938
resource_idpuste141
namepusteKarat Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego
category_idpuste198
language_idpuste1
shortpusteKarta Usług DG
fullpuste

Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego

tel. 71 79 82...

czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800-1600

parter (wejście boczne): pok. 6, 8, 10

I p. ( wejście boczne): pok. 110, 111

Kasa czynna : poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800-1545 (parter – wejście boczne)

Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta

24.04.2015 r.

Nazwa usługi:Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej za pośrednictwem Urzędu Miasta Oleśnicy;
- dokonania wpisu do CEIDG;
- zmiana wpisu w CEIDG;
- zawieszenie działalności;
- wznowienie działalności;
- wykreślenie wpisu w CEIDG

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
 8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 672 ze zm.)

Wymagane dokumenty

wniosek CEIDG - 1

Opłata skarbowa

brak

Przewidywany termin
załatwienia sprawy

1 dzień roboczy

Tryb odwoławczy

za pośrednictwem Ministerstwa Gospodarki

Nazwa usługi:

Informacja o osobach fizycznych figurujących w ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez Burmistrza Miasta Oleśnicy do dnia 01.01.2012r.

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
 8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 16.11.2006r. o opłacie skarbowej
(tekst jedn. Dz. U. z 2012r. poz. 1282 ze zm.)

Wymagane
dokumenty i opłaty

telefonicznie bez opłaty,
odpowiedź pisemna — opłata na konto Urzędu Miasta Oleśnicy w wys. 17zł,

Przewidywany termin załatwienia sprawy

niezwłocznie

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 26.10.1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz. U. z 2012r. poz. 1356 ze zm.)

Wymagane
dokumenty i opłaty

wniosek, umowa - tytuł do władania lokalem, decyzja sanepidu, opinia zarządcy lub administratora budynku - jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, wypis z CEIDG lub KRS (opłata roczna za zezwolenie przy odbiorze zezwolenia w wys.
piwo - 525 zł, wino - 525 zł, wyroby spirytusowe - 2100 zł)

Opłata skarbowa

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Oświadczenia z tytułu korzystania z zezwoleń na sprzedaż alkoholu

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 26.10.1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz. U. z 2012r. poz. 1356 ze zm.)

Wymagane dokumenty

pisemne oświadczenie o wartości sprzedaży alkoholu

Opłata skarbowa

brak

Terminy wnoszenia opłat

do 31.01, 31.05, 30.09. każdego roku kalendarzowego objętego zezwoleniem (tylko w przypadkach, gdy przedsiębiorca posiada zezwolenie ważne przez cały rok kalendarzowy)

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Wydanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.)

Wymagane dokumenty

Wypis z CEIDG, Regon, NIP, dowód rejestracyjny pojazdu, dokument potwierdzający prawo do dysponowania pojazdem, zaświadczenie z badania technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu, zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (nie byli skazani za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu oraz przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, a ponadto nie wydano im prawomocnego orzeczenia zakazującego wykonywania zawodu kierowcy), orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy

Opłata za licencję

przy odbiorze licencji w wysokości od 200 do 300 zł w zależności na jaki okres zostaje wydana

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 14 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Wydawanie zezwoleń na transport drogowy osób (na terenie miasta)

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192

8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.)

Wymagane dokumenty

Wypis z CEIDG, dowód rejestracyjny pojazdu, dokument potwierdzający prawo do dysponowania pojazdem, zaświadczenie z badania technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu, zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (nie byli skazani za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu oraz przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, a ponadto nie wydano im prawomocnego orzeczenia zakazującego wykonywania zawodu kierowcy),  Regon, NIP, rozkład jazdy, informacja o zasadach korzystania z dworców i przystanków ustalonych z właścicielami, dokument potwierdzający, że przedsiębiorca posiada zabezpieczenie w postaci środków pieniężnych lub rzeczowych w odpowiedniej wysokości.

Opłaty

opłata w kasie w wysokości zależnej od okresu jej ważności

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 14 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:             Złożenie Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie

odpadami komunalnymi:
- złożenie deklaracji;
- wygaśnięcie obowiązku;
- zmiana danych w deklaracji

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 193
10

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),

Uchwała nr XXX/246/2013  Rady Miasta Oleśnicy z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości zmieniona Uchwałą nr XXXI/253/2013/2013 z dnia 25 kwietnia 2013 r. i Uchwałą
nr XLI/321/2014 z dnia 28 lutego 2014 r. oraz Uchwałą nr VI/30/2015 z dnia 27 marca z 2015 r.

Wymagane dokumenty

DGO-0 Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

DGO-1 Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opłaty

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

brak

Nazwa usługi:             

Wydanie zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywne

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt

(t.j. Dz. U. z dn. 2013 poz. 856 ze zm.),

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne (Dz. U. Nr 77, poz. 687 z 2003 r.)

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywne, dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty.

Opłaty

82 zł

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Uwagi

Rasy psów uznane za agresywne: amerykański pit bull terrier; pies z Majorki (Perro de Presa Mallorquin); buldog amerykański; dog argentyński; pies kanaryjski (Perro de Presa Canario); tosa inu; rottweiler; akbash dog; anatolian karabash; moskiewski stróżujący; owczarek kaukaski.

Nazwa usługi:             

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),

Uchwała nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i ich części.

Wymagane dokumenty

1.        Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,

2.        Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

3.        Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska (jeśli dotyczy).

4.        Dokument potwierdzający posiadanie specjalistycznego atestowanego sprzętu do odławiania i przenoszenia zwierząt.

5.        Dokument potwierdzający dysponowaniem pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt.

6.        Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.

7.        Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).

8.        Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie).

9.        Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty.

Opłaty

- od udzielenia zezwolenia - 616 zł

- od zmiany zezwolenia - 308 zł

- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:             

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),

Uchwała nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i ich części.

Wymagane dokumenty

1.        Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt

2.        Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

3.        Dokument potwierdzający zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt.

4.        Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem prowadzenia działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt.

5.        Dokument potwierdzający posiadanie pozwolenia na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

6.        Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.

7.        Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).

8.        Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie) - w przypadku braku w schronisku pieca do spalania zwłok zwierząt.

9.        Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty.

Opłaty

- od udzielenia zezwolenia - 616 zł

- od zmiany zezwolenia - 308 zł

- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:             

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),

Uchwała nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i ich części.

Wymagane dokumenty

1.        Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części

2.        Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

3.        Dokument potwierdzający zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.

4.        Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem na którym prowadzona ma być działalność.

5.        Dokument potwierdzający posiadanie pozwolenia na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

6.        Dokument potwierdzający posiadanie urządzeń, środków technicznych i obiektów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia działalności.

7.        Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty.

Opłaty

- od udzielenia zezwolenia - 616 zł

- od zmiany zezwolenia - 308 zł

- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:             

Złożenie Deklaracji opiekuna wolno żyjących kotów

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt

(t.j. Dz. U. z dn. 2013 poz. 856 ze zm.),

Uchwała nr VI/31/2015 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Oleśnicy na 2015 rok".

Wymagane dokumenty

Deklaracja opiekuna wolno żyjących kotów

Opłaty

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

brak

Nazwa usługi:

Pokrycie kosztów sterylizacji lub kastracji wolno żyjących kotów

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt

(t.j. Dz. U. z dn. 2013 poz. 856 ze zm.),

Uchwała nr VI/31/2015 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Oleśnicy na 2015 rok".

Wymagane dokumenty

Wniosek

Opłaty

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

brak

Nazwa usługi:

Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących pracy wydziału

Telefon:
Nr pokoju:

71 79 82 190

110

Podstawa prawna

- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),

- Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

- Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)

Przewidywany termin załatwienia sprawy

Na bieżąco.

Tryb odwoławczy

Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

 

publishfrompuste2015-05-29 00:00:00
_activepuste1
slugpustekarat-uslug-wydzialu-dzialalnosci-gospodarczej-i-porzadku-publicznego
2016-06-09 14:17:24  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Zmieniono nazwę z 'Karat Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego' na 'Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego'

Pole full zmieniło wartość z '<table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p align="center"> <strong>Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego</strong></p> <p align="center"> <strong>tel. 71 79 82...</strong></p> <p align="center"> <strong>czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8<sup>00</sup>-16<sup>00</sup></strong></p> <p align="center"> <strong>parter (wejście boczne): pok. 6, 8, 10</strong></p> <p align="center"> <strong>I p. ( wejście boczne): pok. 110, 111</strong></p> <p align="center"> <strong>Kasa czynna : poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8<sup>00</sup>-15<sup>45</sup> (parter &ndash; wejście boczne)</strong></p> <p align="center"> <strong>Wpłat można dokonywać bez ponoszenia koszt&oacute;w z tytułu prowizji w oddziale Banku Sp&oacute;łdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta</strong></p> <p align="right"> <strong>24.04.2015 r.</strong></p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p align="center"> <strong>Nazwa usługi:</strong><strong>Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej za pośrednictwem Urzędu Miasta Oleśnicy;<br /> - dokonania wpisu do CEIDG;<br /> - zmiana wpisu w CEIDG;<br /> - zawieszenie działalności;<br /> - wznowienie działalności;<br /> - wykreślenie wpisu w CEIDG</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;192<br /> &nbsp;8</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej<br /> (t.j. Dz.&nbsp;U. z 2013&nbsp;r. poz. 672 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> wniosek CEIDG - 1</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin<br /> załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 1 dzień roboczy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> za pośrednictwem Ministerstwa Gospodarki</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <p align="center"> <strong>Informacja o osobach fizycznych figurujących w ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez Burmistrza Miasta Oleśnicy do dnia 01.01.2012r.</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;192<br /> &nbsp;8</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 16.11.2006r. o opłacie skarbowej<br /> (tekst jedn. Dz. U. z 2012r. poz. 1282 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane<br /> dokumenty i opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> telefonicznie bez opłaty,<br /> odpowiedź pisemna &mdash; opłata na konto Urzędu Miasta Oleśnicy w wys. 17zł,</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> niezwłocznie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <p align="center"> <strong>Wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;192<br /> 8</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 26.10.1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz. U. z 2012r. poz. 1356 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane<br /> dokumenty i opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> wniosek, umowa - tytuł do władania lokalem, decyzja sanepidu, opinia zarządcy lub administratora budynku - jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, wypis z CEIDG lub KRS (opłata roczna za zezwolenie przy odbiorze zezwolenia w wys.<br /> piwo - 525 zł, wino - 525 zł, wyroby spirytusowe - 2100 zł)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong></p> <p align="center"> <strong>Oświadczenia z tytułu korzystania z zezwoleń na sprzedaż alkoholu</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;192<br /> 8</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 26.10.1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz. U. z 2012r. poz. 1356 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> pisemne oświadczenie o wartości sprzedaży alkoholu</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłata skarbowa</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Terminy wnoszenia opłat</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 31.01, 31.05, 30.09. każdego roku kalendarzowego objętego zezwoleniem (tylko w przypadkach, gdy przedsiębiorca posiada zezwolenie ważne przez cały rok kalendarzowy)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong></p> <p align="center"> <strong>Wydanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taks&oacute;wką</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;192<br /> 8</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym<br /> (t.j. Dz.&nbsp;U. z 2013&nbsp;r. poz. 1414 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Wypis z CEIDG, Regon, NIP, dow&oacute;d rejestracyjny pojazdu, dokument potwierdzający prawo do dysponowania pojazdem, zaświadczenie z badania technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu, zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (nie byli skazani za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu oraz przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, a ponadto nie wydano im prawomocnego orzeczenia zakazującego wykonywania zawodu kierowcy), orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłata za licencję</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> przy odbiorze licencji w wysokości od 200 do 300 zł w zależności na jaki okres zostaje wydana</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 14 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi: </strong></p> <p align="center"> <strong>Wydawanie zezwoleń na transport drogowy os&oacute;b (na terenie miasta)</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;192</p> <p> 8</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym<br /> (t.j. Dz.&nbsp;U. z 2013&nbsp;r. poz. 1414 ze zm.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Wypis z CEIDG, dow&oacute;d rejestracyjny pojazdu, dokument potwierdzający prawo do dysponowania pojazdem, zaświadczenie z badania technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu, zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (nie byli skazani za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu oraz przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, a ponadto nie wydano im prawomocnego orzeczenia zakazującego wykonywania zawodu kierowcy), &nbsp;Regon, NIP, rozkład jazdy, informacja o zasadach korzystania z dworc&oacute;w i przystank&oacute;w ustalonych z właścicielami, dokument potwierdzający, że przedsiębiorca posiada zabezpieczenie w postaci środk&oacute;w pieniężnych lub rzeczowych w odpowiedniej wysokości.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> opłata w kasie w wysokości zależnej od okresu jej ważności</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 14 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; <strong>Złożenie Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie</strong></p> <p align="center"> <strong>odpadami komunalnymi</strong><strong>:<br /> - złożenie deklaracji;<br /> - wygaśnięcie obowiązku;<br /> - zmiana danych w deklaracji</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;193<br /> 10</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach<br /> (t.j. Dz.&nbsp;U. z 2013&nbsp;r. poz. 1399 ze zm.),</p> <p> Uchwała nr XXX/246/2013&nbsp; Rady Miasta Oleśnicy z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości zmieniona Uchwałą nr XXXI/253/2013/2013 z dnia 25 kwietnia 2013 r. i Uchwałą<br /> nr XLI/321/2014 z dnia 28 lutego 2014 r. oraz Uchwałą nr VI/30/2015 z dnia 27 marca z 2015 r.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> DGO-0 Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi</p> <p> DGO-1 Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p align="center"> <strong>Wydanie zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywne</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;194<br /> 6</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt</p> <p> (t.j. Dz. U. z dn. 2013 poz. 856 ze zm.),</p> <p> Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28&nbsp;kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras ps&oacute;w uznawanych za agresywne (Dz.&nbsp;U. Nr 77, poz. 687 z 2003&nbsp;r.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p style="margin-left:3.7pt;"> Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywne, dow&oacute;d wniesienia (uiszczenia) opłaty.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 82 zł</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Uwagi</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Rasy ps&oacute;w uznane za agresywne: amerykański pit bull terrier; pies z Majorki (Perro de Presa Mallorquin); buldog amerykański; dog argentyński; pies kanaryjski (Perro de Presa Canario); tosa inu; rottweiler; akbash dog; anatolian karabash; moskiewski str&oacute;żujący; owczarek kaukaski.</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p align="center"> <strong>Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;194<br /> 6</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach<br /> (t.j. Dz.&nbsp;U. z 2013&nbsp;r. poz. 1399 ze zm.),</p> <p> Uchwała nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w&nbsp;sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i&nbsp;ich części.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p style="margin-left:17.85pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie&nbsp; zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: &bdquo;Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia&rdquo;.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska (jeśli dotyczy).</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający posiadanie specjalistycznego atestowanego sprzętu do odławiania i przenoszenia zwierząt.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający dysponowaniem pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).</p> <p style="margin-left:17.85pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie).</p> <p style="margin-left:17.85pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dow&oacute;d wniesienia (uiszczenia) opłaty.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> - od udzielenia zezwolenia - 616 zł</p> <p> - od zmiany zezwolenia - 308 zł</p> <p> - od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p align="center"> <strong>Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;194<br /> 6</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach<br /> (t.j. Dz.&nbsp;U. z 2013&nbsp;r. poz. 1399 ze zm.),</p> <p> Uchwała nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w&nbsp;sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i&nbsp;ich części.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p style="margin-left:17.85pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie&nbsp; zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: &bdquo;Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia&rdquo;.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem prowadzenia działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający posiadanie pozwolenia na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994&nbsp;r. Prawo budowlane.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 8.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie) - w przypadku braku w schronisku pieca do spalania zwłok zwierząt.</p> <p style="margin-left:17.85pt;"> 9.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dow&oacute;d wniesienia (uiszczenia) opłaty.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> - od udzielenia zezwolenia - 616 zł</p> <p> - od zmiany zezwolenia - 308 zł</p> <p> - od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p align="center"> <strong>Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;194<br /> 6</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach<br /> (t.j. Dz.&nbsp;U. z 2013&nbsp;r. poz. 1399 ze zm.),</p> <p> Uchwała nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w&nbsp;sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i&nbsp;ich części.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p style="margin-left:17.85pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie&nbsp; zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: &bdquo;Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia&rdquo;.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem na kt&oacute;rym prowadzona ma być działalność.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 5.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający posiadanie pozwolenia na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994&nbsp;r. Prawo budowlane.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 6.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dokument potwierdzający posiadanie urządzeń, środk&oacute;w technicznych i obiekt&oacute;w niezbędnych do prawidłowego prowadzenia działalności.</p> <p style="margin-left:17.85pt;"> 7.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Dow&oacute;d wniesienia (uiszczenia) opłaty.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> - od udzielenia zezwolenia - 616 zł</p> <p> - od zmiany zezwolenia - 308 zł</p> <p> - od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p align="center"> <strong>Złożenie Deklaracji opiekuna wolno żyjących kot&oacute;w</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;194<br /> 6</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt</p> <p> (t.j. Dz. U. z dn. 2013 poz. 856 ze zm.),</p> <p> Uchwała nr VI/31/2015 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 27 marca 2015 r. w&nbsp;sprawie przyjęcia &quot;Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Oleśnicy na 2015 rok&quot;.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Deklaracja opiekuna wolno żyjących kot&oacute;w</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <p align="center"> <strong>Pokrycie koszt&oacute;w sterylizacji lub kastracji wolno żyjących kot&oacute;w</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;194<br /> 6</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt</p> <p> (t.j. Dz. U. z dn. 2013 poz. 856 ze zm.),</p> <p> Uchwała nr VI/31/2015 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 27 marca 2015 r. w&nbsp;sprawie przyjęcia &quot;Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Oleśnicy na 2015 rok&quot;.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Wymagane dokumenty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Wniosek</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Opłaty</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:619px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <p align="center"> <strong>Przyjmowanie skarg i wniosk&oacute;w dotyczących pracy wydziału</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Telefon:<br /> Nr pokoju:</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> 71 79 82&nbsp;190</p> <p> 110</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Podstawa prawna</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> - Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),</p> <p> - Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)</p> <p> - Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosk&oacute;w (Dz. U. nr 5, poz. 46)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Przewidywany termin załatwienia sprawy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Na bieżąco.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:151px;"> <p> Tryb odwoławczy</p> </td> <td style="width:468px;"> <p> Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> ' na '<p> Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego</p> '

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2015-05-29 00:00:00' na '2016-05-30 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameKarat Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku PublicznegoKarta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego
full

Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego

tel. 71 79 82...

czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800-1600

parter (wejście boczne): pok. 6, 8, 10

I p. ( wejście boczne): pok. 110, 111

Kasa czynna : poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800-1545 (parter – wejście boczne)

Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się w siedzibie Urzędu Miasta

24.04.2015 r.

Nazwa usługi:Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej za pośrednictwem Urzędu Miasta Oleśnicy;
- dokonania wpisu do CEIDG;
- zmiana wpisu w CEIDG;
- zawieszenie działalności;
- wznowienie działalności;
- wykreślenie wpisu w CEIDG

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
 8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 02.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 672 ze zm.)

Wymagane dokumenty

wniosek CEIDG - 1

Opłata skarbowa

brak

Przewidywany termin
załatwienia sprawy

1 dzień roboczy

Tryb odwoławczy

za pośrednictwem Ministerstwa Gospodarki

Nazwa usługi:

Informacja o osobach fizycznych figurujących w ewidencji działalności gospodarczej, prowadzonej przez Burmistrza Miasta Oleśnicy do dnia 01.01.2012r.

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
 8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 16.11.2006r. o opłacie skarbowej
(tekst jedn. Dz. U. z 2012r. poz. 1282 ze zm.)

Wymagane
dokumenty i opłaty

telefonicznie bez opłaty,
odpowiedź pisemna — opłata na konto Urzędu Miasta Oleśnicy w wys. 17zł,

Przewidywany termin załatwienia sprawy

niezwłocznie

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Wydanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 26.10.1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz. U. z 2012r. poz. 1356 ze zm.)

Wymagane
dokumenty i opłaty

wniosek, umowa - tytuł do władania lokalem, decyzja sanepidu, opinia zarządcy lub administratora budynku - jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, wypis z CEIDG lub KRS (opłata roczna za zezwolenie przy odbiorze zezwolenia w wys.
piwo - 525 zł, wino - 525 zł, wyroby spirytusowe - 2100 zł)

Opłata skarbowa

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Oświadczenia z tytułu korzystania z zezwoleń na sprzedaż alkoholu

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 26.10.1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jedn. Dz. U. z 2012r. poz. 1356 ze zm.)

Wymagane dokumenty

pisemne oświadczenie o wartości sprzedaży alkoholu

Opłata skarbowa

brak

Terminy wnoszenia opłat

do 31.01, 31.05, 30.09. każdego roku kalendarzowego objętego zezwoleniem (tylko w przypadkach, gdy przedsiębiorca posiada zezwolenie ważne przez cały rok kalendarzowy)

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Wydanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192
8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.)

Wymagane dokumenty

Wypis z CEIDG, Regon, NIP, dowód rejestracyjny pojazdu, dokument potwierdzający prawo do dysponowania pojazdem, zaświadczenie z badania technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu, zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (nie byli skazani za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu oraz przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, a ponadto nie wydano im prawomocnego orzeczenia zakazującego wykonywania zawodu kierowcy), orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy, orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy

Opłata za licencję

przy odbiorze licencji w wysokości od 200 do 300 zł w zależności na jaki okres zostaje wydana

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 14 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Wydawanie zezwoleń na transport drogowy osób (na terenie miasta)

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 192

8

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 06.09.2001r. o transporcie drogowym
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.)

Wymagane dokumenty

Wypis z CEIDG, dowód rejestracyjny pojazdu, dokument potwierdzający prawo do dysponowania pojazdem, zaświadczenie z badania technicznego dopuszczającego pojazd do ruchu, zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (nie byli skazani za przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu oraz przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, a ponadto nie wydano im prawomocnego orzeczenia zakazującego wykonywania zawodu kierowcy),  Regon, NIP, rozkład jazdy, informacja o zasadach korzystania z dworców i przystanków ustalonych z właścicielami, dokument potwierdzający, że przedsiębiorca posiada zabezpieczenie w postaci środków pieniężnych lub rzeczowych w odpowiedniej wysokości.

Opłaty

opłata w kasie w wysokości zależnej od okresu jej ważności

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 14 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:             Złożenie Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie

odpadami komunalnymi:
- złożenie deklaracji;
- wygaśnięcie obowiązku;
- zmiana danych w deklaracji

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 193
10

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),

Uchwała nr XXX/246/2013  Rady Miasta Oleśnicy z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości zmieniona Uchwałą nr XXXI/253/2013/2013 z dnia 25 kwietnia 2013 r. i Uchwałą
nr XLI/321/2014 z dnia 28 lutego 2014 r. oraz Uchwałą nr VI/30/2015 z dnia 27 marca z 2015 r.

Wymagane dokumenty

DGO-0 Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

DGO-1 Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Opłaty

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

brak

Nazwa usługi:             

Wydanie zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywne

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt

(t.j. Dz. U. z dn. 2013 poz. 856 ze zm.),

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne (Dz. U. Nr 77, poz. 687 z 2003 r.)

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywne, dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty.

Opłaty

82 zł

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Uwagi

Rasy psów uznane za agresywne: amerykański pit bull terrier; pies z Majorki (Perro de Presa Mallorquin); buldog amerykański; dog argentyński; pies kanaryjski (Perro de Presa Canario); tosa inu; rottweiler; akbash dog; anatolian karabash; moskiewski stróżujący; owczarek kaukaski.

Nazwa usługi:             

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),

Uchwała nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i ich części.

Wymagane dokumenty

1.        Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,

2.        Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

3.        Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska (jeśli dotyczy).

4.        Dokument potwierdzający posiadanie specjalistycznego atestowanego sprzętu do odławiania i przenoszenia zwierząt.

5.        Dokument potwierdzający dysponowaniem pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt.

6.        Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.

7.        Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).

8.        Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie).

9.        Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty.

Opłaty

- od udzielenia zezwolenia - 616 zł

- od zmiany zezwolenia - 308 zł

- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:             

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),

Uchwała nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i ich części.

Wymagane dokumenty

1.        Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt

2.        Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

3.        Dokument potwierdzający zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt.

4.        Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem prowadzenia działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt.

5.        Dokument potwierdzający posiadanie pozwolenia na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

6.        Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.

7.        Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).

8.        Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie) - w przypadku braku w schronisku pieca do spalania zwłok zwierząt.

9.        Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty.

Opłaty

- od udzielenia zezwolenia - 616 zł

- od zmiany zezwolenia - 308 zł

- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:             

Wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.),

Uchwała nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w sprawie określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i ich części.

Wymagane dokumenty

1.        Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części

2.        Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

3.        Dokument potwierdzający zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.

4.        Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem na którym prowadzona ma być działalność.

5.        Dokument potwierdzający posiadanie pozwolenia na użytkowanie lub inny stosowny dokument wymagany przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

6.        Dokument potwierdzający posiadanie urządzeń, środków technicznych i obiektów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia działalności.

7.        Dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty.

Opłaty

- od udzielenia zezwolenia - 616 zł

- od zmiany zezwolenia - 308 zł

- od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej)

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:             

Złożenie Deklaracji opiekuna wolno żyjących kotów

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt

(t.j. Dz. U. z dn. 2013 poz. 856 ze zm.),

Uchwała nr VI/31/2015 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Oleśnicy na 2015 rok".

Wymagane dokumenty

Deklaracja opiekuna wolno żyjących kotów

Opłaty

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

brak

Nazwa usługi:

Pokrycie kosztów sterylizacji lub kastracji wolno żyjących kotów

Telefon:
nr pokoju:

71 79 82 194
6

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt

(t.j. Dz. U. z dn. 2013 poz. 856 ze zm.),

Uchwała nr VI/31/2015 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 27 marca 2015 r. w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Oleśnicy na 2015 rok".

Wymagane dokumenty

Wniosek

Opłaty

brak

Przewidywany termin załatwienia sprawy

do 30 dni

Tryb odwoławczy

brak

Nazwa usługi:

Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących pracy wydziału

Telefon:
Nr pokoju:

71 79 82 190

110

Podstawa prawna

- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),

- Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

- Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)

Przewidywany termin załatwienia sprawy

Na bieżąco.

Tryb odwoławczy

Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

 

Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego

publishfrom2015-05-29 00:00:002016-05-30 00:00:00
2017-05-11 13:56:12  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-05-11 13:56:39  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego</p> ' na '<p> <a href="http://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/243097/karta-uslug-dg-2017-pdf.html">Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego</a></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego

Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego

2018-06-07 10:07:32  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-06-07 10:07:58  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> <a href="http://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/243097/karta-uslug-dg-2017-pdf.html">Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego</a></p> ' na '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/392519/karta-uslug-dg-2018-pdf.html">Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego</a></p> '

Podgląd
2019-06-12 09:19:05  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-06-12 09:19:28  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/392519/karta-uslug-dg-2018-pdf.html">Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego</a></p> ' na '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/576844/karta-uslug-dg-2019-pdf.html">Karta Usług Wydziału Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego</a></p> '

Podgląd
2019-06-12 09:19:29  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 243097

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207251
user_idpuste990938
fobject_idpuste243097
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19193
_attachmentpuste1
2019-06-12 09:19:29  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 392519

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207252
user_idpuste990938
fobject_idpuste392519
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19193
_attachmentpuste1
2019-06-12 09:19:29  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 576844

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207253
user_idpuste990938
fobject_idpuste576844
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19193
_attachmentpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..