Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-05-29 11:08:13  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Utworzono artykuł 19192 o nazwie 'Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste19192
user_idpuste990938
resource_idpuste141
namepusteKarta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji
category_idpuste198
language_idpuste1
shortpusteKarta usług AB
fullpuste

Wydział Architektury, Budownictwa i Inwestycji (AB)

tel. 71 79 82...

czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800- 1600

II, IIIp (wejście boczne): pok. 207, 208, 213, 309, 310, 311, 312

Kasa czynna : poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800-1545(parter – wejście boczne)

Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się
w siedzibie Urzędu Miasta

24.04.2015r.

Nazwa usługi:

Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu – warunki zabudowy:

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 167, 71 79 82 168, 71 79 82 169

312, 310, 309

Podstawa

prawna

Art. 59 ust. 1 i art.. 60 ust. 1 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu

przestrzennym (Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)

Wymagane

dokumenty

Wniosek z charakterystyką planowanej inwestycji, mapa do celów opiniodawczych – 3 sztuki.

Wniosek do pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej

http://bip.um.olesnica.pl/ - zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE –   Wzory, druki, formularze

Opłata

skarbowa

107zł. Inwestycje związane z zabudową mieszkaniową zwolnione od opłaty.

Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

do 90 dni

Tryb

odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie

14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu – lokalizacja inwestycji celu

publicznego:

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 169

309

Podstawa

prawna

art. 50 ust. 1 i art. 51 ust. 1 i 2, art. 54 i art. 56 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)

Wymagane

dokumenty

Wniosek z charakterystyką planowanej inwestycji, mapa do celów opiniodawczych – 3 sztuki.

Wniosek do pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej

http://bip.um.olesnica.pl/ - zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE –   Wzory, druki, formularze

Opłata

skarbowa

107 zł.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

do 65 dni

Tryb

odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza Oleśnicy
w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, zgodnie z art. 53 ust. 6 ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym. Odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu

publicznego powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania

będącego przedmiotem odwołania oraz przekazać dowody uzasadniające w/w żądanie

Nazwa usługi:

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium

uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 168

310

Podstawa

prawna

art. 30 ust. 1 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)

Wymagane

dokumenty

Wniosek z podanym numerem działki, arkuszem mapy i obrębem geodezyjnym. Wniosek do

pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej http://bip.um.olesnica.pl/ -

zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE – Wzory, druki, formularze

Opłata

skarbowa

- Od wypisu: do 5 stron - 30zł, powyżej 5 stron – 50zł

 

- Od wyrysu: za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą

stronie formatu A4 – 20zł, nie więcej niż 200zł

- Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Do 14 dni

Tryb

odwoławczy

Brak

Nazwa usługi:

Zaświadczenia:

- o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (mpzp),

- o przeznaczeniu działki w mpzp lub studium uwarunkowań i kierunków

zagospodarowania przestrzennego miasta,

- o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami

obowiązującego mpzp

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 168

310

Podstawa

prawna

- art. 217 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r. poz. 267 t.j.)

- art. 71 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane
 (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 t.j.)

Wymagane

dokumenty

Wniosek z podanym numerem działki, arkuszem mapy i obrębem geodezyjnym. Wniosek do

pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej http://bip.um.olesnica.pl/ -

zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE – Wzory, druki, formularze

Opłata

skarbowa

17zł

Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Do 7 dni

Tryb

odwoławczy

Brak

Nazwa usługi:

Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na inną osobę

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 168

310

Podstawa

prawna

art. 63 ust. 5 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)

Wymagane

dokumenty

- Wniosek z podanym numerem działki, arkuszem mapy i obrębem geodezyjnym. Wniosek do

pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej http://bip.um.olesnica.pl/ -

zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE – Wzory, druki, formularze

- Oświadczenie przyszłego inwestora o przyjęciu wszystkich warunków zawartych
w przenoszonej decyzji

- Zgoda aktualnego inwestora na przeniesienie decyzji na rzecz przyszłego inwestora.

Opłata

skarbowa

56zł. Inwestycje związane z zabudową mieszkaniową zwolnione od opłaty.

Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Do 30 dni

Tryb

odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie

14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Wydawanie identyfikatorów upoważniających na wjazd pojazdów w obręb Rynku

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 168

310

Podstawa

prawna

Zarządzenie Nr 158/IV/2003 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 11.07.2003r. w sprawie

wprowadzenia identyfikatorów upoważniających na wjazd pojazdu w obręb Rynku

Wymagane

dokumenty

Identyfikatory stałe:

- obustronna kserokopia dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym,

- kserokopia dowodu osobistego potwierdzająca miejsce zameldowania.

Identyfikatory na okaziciela:

- obustronna kserokopia dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym

Opłata

skarbowa

Brak

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Do 14 dni identyfikatory stałe,

Do 7 dni identyfikatory na okaziciela.

Tryb

odwoławczy

Brak

Nazwa usługi:

Wydawanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniach

przetargowych

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 165

207

Podstawa

prawna

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013r., poz. 907 ze zm.)

 

Wymagane

dokumenty

Wniosek z nazwą postępowania, oświadczenie

Opłata

skarbowa

Opłata za wykonane czynności wg ustaleń SIWZ danego postępowania.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Niezwłocznie

Tryb

odwoławczy

Brak

Nazwa usługi:

Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących pracy Wydziału AB

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 160

311

Podstawa

prawna

- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie

Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),

- Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

- Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania

skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Na bieżąco.

Tryb

odwoławczy

Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

 

publishfrompuste2015-05-29 00:00:00
_activepuste1
slugpustekarta-uslug-wydzialu-architektury-budownictwa-i-inwestycji
2016-06-09 14:18:31  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<table border="1" cellpadding="0" cellspacing="0" style="width:720px;" width="720"> <tbody> <tr> <td colspan="2" style="width:720px;"> <p align="center"> <strong>Wydział Architektury, Budownictwa i Inwestycji (AB)</strong></p> <p align="center"> <strong>tel. 71 79 82...</strong></p> <p align="center"> <strong>czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8</strong><strong><sup>00</sup></strong><strong>- </strong><strong>16</strong><strong><sup>00</sup></strong></p> <h2> II, IIIp (wejście boczne): pok. 207, 208, 213, 309, 310, 311, 312</h2> <p align="center"> <strong>Kasa czynna : poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8</strong><strong><sup>00</sup></strong><strong>-15</strong><strong><sup>45</sup></strong><strong>(parter &ndash; wejście boczne)</strong></p> <p> Wpłat można dokonywać bez ponoszenia koszt&oacute;w z tytułu prowizji w oddziale Banku Sp&oacute;łdzielczego znajdującego się<br /> w siedzibie Urzędu Miasta</p> <p align="right"> <strong>24.04.2015r.</strong></p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:720px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <p align="center"> <strong>Ustalanie warunk&oacute;w zabudowy i zagospodarowania terenu &ndash; warunki zabudowy:</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Telefon:</p> <p align="center"> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> 71 79 82 167, 71 79 82 168, 71 79 82 169</p> <p> 312, 310, 309</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Podstawa</p> <p align="center"> prawna</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Art. 59 ust. 1 i art.. 60 ust. 1 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu</p> <p> przestrzennym (Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Wymagane</p> <p align="center"> dokumenty</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Wniosek z charakterystyką planowanej inwestycji, <strong>mapa do cel&oacute;w opiniodawczych &ndash; </strong>3 sztuki.</p> <p> Wniosek do pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej</p> <p> http://bip.um.olesnica.pl/ - zakładki: URZĄD MIASTA &ndash; KARTY USŁUG, FORMULARZE &ndash;&nbsp;&nbsp; Wzory, druki, formularze</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Opłata</p> <p align="center"> skarbowa</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> <strong>107zł</strong>. Inwestycje związane z zabudową mieszkaniową zwolnione od opłaty.</p> <p> Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Przewidywany</p> <p align="center"> termin</p> <p align="center"> załatwienia</p> <p align="center"> sprawy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> do 90 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Tryb</p> <p align="center"> odwoławczy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie</p> <p> 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:720px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <p align="center"> <strong>Ustalanie warunk&oacute;w zabudowy i zagospodarowania terenu &ndash; lokalizacja inwestycji celu</strong></p> <p align="center"> <strong>publicznego:</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Telefon:</p> <p align="center"> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> 71 79 82 169</p> <p> 309</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Podstawa</p> <p align="center"> prawna</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> art. 50 ust. 1 i art. 51 ust. 1 i 2, art. 54 i art. 56 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Wymagane</p> <p align="center"> dokumenty</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Wniosek z charakterystyką planowanej inwestycji, <strong>mapa do cel&oacute;w opiniodawczych &ndash; </strong>3 sztuki.</p> <p> Wniosek do pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej</p> <p> http://bip.um.olesnica.pl/ - zakładki: URZĄD MIASTA &ndash; KARTY USŁUG, FORMULARZE &ndash;&nbsp;&nbsp; Wzory, druki, formularze</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Opłata</p> <p align="center"> skarbowa</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> <strong>107 zł</strong>.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Przewidywany</p> <p align="center"> termin</p> <p align="center"> załatwienia</p> <p align="center"> sprawy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> do 65 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Tryb</p> <p align="center"> odwoławczy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza Oleśnicy<br /> w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, zgodnie z art. 53 ust. 6 ustawy o planowaniu<br /> i zagospodarowaniu przestrzennym. Odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu</p> <p> publicznego powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania</p> <p> będącego przedmiotem odwołania oraz przekazać dowody uzasadniające w/w żądanie</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:720px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <p align="center"> <strong>Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium</strong></p> <p align="center"> <strong>uwarunkowań i kierunk&oacute;w zagospodarowania przestrzennego</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Telefon:</p> <p align="center"> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> 71 79 82 168</p> <p> 310</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Podstawa</p> <p align="center"> prawna</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> art. 30 ust. 1 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym<br /> (Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Wymagane</p> <p align="center"> dokumenty</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Wniosek z podanym numerem działki, arkuszem mapy i obrębem geodezyjnym. Wniosek do</p> <p> pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej http://bip.um.olesnica.pl/ -</p> <p> zakładki: URZĄD MIASTA &ndash; KARTY USŁUG, FORMULARZE &ndash; Wzory, druki, formularze</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Opłata</p> <p align="center"> skarbowa</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> - Od wypisu: do 5 stron - <strong>30zł, </strong>powyżej 5 stron &ndash; <strong>50zł</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> - Od wyrysu: za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą</p> <p> stronie formatu A4 &ndash; <strong>20zł</strong>, nie więcej niż <strong>200zł</strong></p> <p> - Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Przewidywany</p> <p align="center"> termin</p> <p align="center"> załatwienia</p> <p align="center"> sprawy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Do 14 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Tryb</p> <p align="center"> odwoławczy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:720px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <p align="center"> <strong>Zaświadczenia:</strong></p> <p align="center"> <strong>- o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (mpzp),</strong></p> <p align="center"> <strong>- o przeznaczeniu działki w mpzp lub studium uwarunkowań i kierunk&oacute;w</strong></p> <p align="center"> <strong>zagospodarowania przestrzennego miasta,</strong></p> <p align="center"> <strong>- o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami</strong></p> <p align="center"> <strong>obowiązującego mpzp</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Telefon:</p> <p align="center"> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> 71 79 82 168</p> <p> 310</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Podstawa</p> <p align="center"> prawna</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> - art. 217 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego<br /> (Dz. U. z 2013r. poz. 267 t.j.)</p> <p> - art. 71 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane<br /> &nbsp;(Dz. U. z 2013r. poz. 1409 t.j.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Wymagane</p> <p align="center"> dokumenty</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Wniosek z podanym numerem działki, arkuszem mapy i obrębem geodezyjnym. Wniosek do</p> <p> pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej http://bip.um.olesnica.pl/ -</p> <p> zakładki: URZĄD MIASTA &ndash; KARTY USŁUG, FORMULARZE &ndash; Wzory, druki, formularze</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Opłata</p> <p align="center"> skarbowa</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> <strong>17zł</strong></p> <p> Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Przewidywany</p> <p align="center"> termin</p> <p align="center"> załatwienia</p> <p align="center"> sprawy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Do 7 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Tryb</p> <p align="center"> odwoławczy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:720px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <h1> Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na inną osobę</h1> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Telefon:</p> <p align="center"> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> 71 79 82 168</p> <p> 310</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Podstawa</p> <p align="center"> prawna</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> art. 63 ust. 5 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym<br /> (Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Wymagane</p> <p align="center"> dokumenty</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> - Wniosek z podanym numerem działki, arkuszem mapy i obrębem geodezyjnym. Wniosek do</p> <p> pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej http://bip.um.olesnica.pl/ -</p> <p> zakładki: URZĄD MIASTA &ndash; KARTY USŁUG, FORMULARZE &ndash; Wzory, druki, formularze</p> <p> - Oświadczenie przyszłego inwestora o przyjęciu wszystkich warunk&oacute;w zawartych<br /> w przenoszonej decyzji</p> <p> - Zgoda aktualnego inwestora na przeniesienie decyzji na rzecz przyszłego inwestora.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Opłata</p> <p align="center"> skarbowa</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> <strong>56zł. </strong>Inwestycje związane z zabudową mieszkaniową zwolnione od opłaty.</p> <p> Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Przewidywany</p> <p align="center"> termin</p> <p align="center"> załatwienia</p> <p align="center"> sprawy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Do 30 dni</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Tryb</p> <p align="center"> odwoławczy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie</p> <p> 14 dni od daty doręczenia decyzji</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:720px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <h1> Wydawanie identyfikator&oacute;w upoważniających na wjazd pojazd&oacute;w w obręb Rynku</h1> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Telefon:</p> <p align="center"> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> 71 79 82 168</p> <p> 310</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Podstawa</p> <p align="center"> prawna</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Zarządzenie Nr 158/IV/2003 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 11.07.2003r. w sprawie</p> <p> wprowadzenia identyfikator&oacute;w upoważniających na wjazd pojazdu w obręb Rynku</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Wymagane</p> <p align="center"> dokumenty</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> <strong>Identyfikatory stałe:</strong></p> <p> - obustronna kserokopia dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym,</p> <p> - kserokopia dowodu osobistego potwierdzająca miejsce zameldowania.</p> <p> <strong>Identyfikatory na okaziciela:</strong></p> <p> - obustronna kserokopia dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Opłata</p> <p align="center"> skarbowa</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Przewidywany</p> <p align="center"> termin</p> <p align="center"> załatwienia</p> <p align="center"> sprawy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Do 14 dni identyfikatory stałe,</p> <p> Do 7 dni identyfikatory na okaziciela.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Tryb</p> <p align="center"> odwoławczy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:720px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <p align="center"> <strong>Wydawanie Specyfikacji Istotnych Warunk&oacute;w Zam&oacute;wienia w postępowaniach</strong></p> <p align="center"> <strong>przetargowych</strong></p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Telefon:</p> <p align="center"> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> 71 79 82 165</p> <p> 207</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Podstawa</p> <p align="center"> prawna</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zam&oacute;wień publicznych (Dz. U z 2013r., poz. 907 ze zm.)</p> <p> &nbsp;</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Wymagane</p> <p align="center"> dokumenty</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Wniosek z nazwą postępowania, oświadczenie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Opłata</p> <p align="center"> skarbowa</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Opłata za wykonane czynności wg ustaleń SIWZ danego postępowania.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Przewidywany</p> <p align="center"> termin</p> <p align="center"> załatwienia</p> <p align="center"> sprawy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Niezwłocznie</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Tryb</p> <p align="center"> odwoławczy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Brak</p> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" style="width:720px;"> <p> <strong>Nazwa usługi:</strong></p> <h1> Przyjmowanie skarg i wniosk&oacute;w dotyczących pracy Wydziału AB</h1> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Telefon:</p> <p align="center"> nr pokoju:</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> 71 79 82 160</p> <p> 311</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Podstawa</p> <p align="center"> prawna</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> - Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie</p> <p> Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),</p> <p> - Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego<br /> (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)</p> <p> - Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania</p> <p> skarg i wniosk&oacute;w (Dz. U. nr 5, poz. 46)</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Przewidywany</p> <p align="center"> termin</p> <p align="center"> załatwienia</p> <p align="center"> sprawy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Na bieżąco.</p> </td> </tr> <tr> <td style="width:132px;"> <p align="center"> Tryb</p> <p align="center"> odwoławczy</p> </td> <td style="width:588px;"> <p> Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego<br /> (Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)</p> </td> </tr> </tbody> </table> <p> &nbsp;</p> ' na '<p> Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji</p> '

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2015-05-29 00:00:00' na '2016-05-30 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Wydział Architektury, Budownictwa i Inwestycji (AB)

tel. 71 79 82...

czynny: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800- 1600

II, IIIp (wejście boczne): pok. 207, 208, 213, 309, 310, 311, 312

Kasa czynna : poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 800-1545(parter – wejście boczne)

Wpłat można dokonywać bez ponoszenia kosztów z tytułu prowizji w oddziale Banku Spółdzielczego znajdującego się
w siedzibie Urzędu Miasta

24.04.2015r.

Nazwa usługi:

Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu – warunki zabudowy:

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 167, 71 79 82 168, 71 79 82 169

312, 310, 309

Podstawa

prawna

Art. 59 ust. 1 i art.. 60 ust. 1 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu

przestrzennym (Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)

Wymagane

dokumenty

Wniosek z charakterystyką planowanej inwestycji, mapa do celów opiniodawczych – 3 sztuki.

Wniosek do pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej

http://bip.um.olesnica.pl/ - zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE –   Wzory, druki, formularze

Opłata

skarbowa

107zł. Inwestycje związane z zabudową mieszkaniową zwolnione od opłaty.

Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

do 90 dni

Tryb

odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie

14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu – lokalizacja inwestycji celu

publicznego:

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 169

309

Podstawa

prawna

art. 50 ust. 1 i art. 51 ust. 1 i 2, art. 54 i art. 56 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)

Wymagane

dokumenty

Wniosek z charakterystyką planowanej inwestycji, mapa do celów opiniodawczych – 3 sztuki.

Wniosek do pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej

http://bip.um.olesnica.pl/ - zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE –   Wzory, druki, formularze

Opłata

skarbowa

107 zł.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

do 65 dni

Tryb

odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu za pośrednictwem Burmistrza Oleśnicy
w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, zgodnie z art. 53 ust. 6 ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym. Odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu

publicznego powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określić istotę i zakres żądania

będącego przedmiotem odwołania oraz przekazać dowody uzasadniające w/w żądanie

Nazwa usługi:

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium

uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 168

310

Podstawa

prawna

art. 30 ust. 1 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)

Wymagane

dokumenty

Wniosek z podanym numerem działki, arkuszem mapy i obrębem geodezyjnym. Wniosek do

pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej http://bip.um.olesnica.pl/ -

zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE – Wzory, druki, formularze

Opłata

skarbowa

- Od wypisu: do 5 stron - 30zł, powyżej 5 stron – 50zł

 

- Od wyrysu: za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą

stronie formatu A4 – 20zł, nie więcej niż 200zł

- Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Do 14 dni

Tryb

odwoławczy

Brak

Nazwa usługi:

Zaświadczenia:

- o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (mpzp),

- o przeznaczeniu działki w mpzp lub studium uwarunkowań i kierunków

zagospodarowania przestrzennego miasta,

- o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami

obowiązującego mpzp

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 168

310

Podstawa

prawna

- art. 217 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r. poz. 267 t.j.)

- art. 71 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane
 (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 t.j.)

Wymagane

dokumenty

Wniosek z podanym numerem działki, arkuszem mapy i obrębem geodezyjnym. Wniosek do

pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej http://bip.um.olesnica.pl/ -

zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE – Wzory, druki, formularze

Opłata

skarbowa

17zł

Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Do 7 dni

Tryb

odwoławczy

Brak

Nazwa usługi:

Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na inną osobę

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 168

310

Podstawa

prawna

art. 63 ust. 5 ustawy z dn. 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2015r. nr 0, poz. 199 t.j.)

Wymagane

dokumenty

- Wniosek z podanym numerem działki, arkuszem mapy i obrębem geodezyjnym. Wniosek do

pobrania w Punkcie Informacyjnym oraz na stronie internetowej http://bip.um.olesnica.pl/ -

zakładki: URZĄD MIASTA – KARTY USŁUG, FORMULARZE – Wzory, druki, formularze

- Oświadczenie przyszłego inwestora o przyjęciu wszystkich warunków zawartych
w przenoszonej decyzji

- Zgoda aktualnego inwestora na przeniesienie decyzji na rzecz przyszłego inwestora.

Opłata

skarbowa

56zł. Inwestycje związane z zabudową mieszkaniową zwolnione od opłaty.

Informacja o opłacie umieszczona jest na druku wniosku.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Do 30 dni

Tryb

odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze we Wrocławiu, za pośrednictwem Burmistrza, w terminie

14 dni od daty doręczenia decyzji

Nazwa usługi:

Wydawanie identyfikatorów upoważniających na wjazd pojazdów w obręb Rynku

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 168

310

Podstawa

prawna

Zarządzenie Nr 158/IV/2003 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 11.07.2003r. w sprawie

wprowadzenia identyfikatorów upoważniających na wjazd pojazdu w obręb Rynku

Wymagane

dokumenty

Identyfikatory stałe:

- obustronna kserokopia dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym,

- kserokopia dowodu osobistego potwierdzająca miejsce zameldowania.

Identyfikatory na okaziciela:

- obustronna kserokopia dowodu rejestracyjnego z aktualnym badaniem technicznym

Opłata

skarbowa

Brak

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Do 14 dni identyfikatory stałe,

Do 7 dni identyfikatory na okaziciela.

Tryb

odwoławczy

Brak

Nazwa usługi:

Wydawanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniach

przetargowych

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 165

207

Podstawa

prawna

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013r., poz. 907 ze zm.)

 

Wymagane

dokumenty

Wniosek z nazwą postępowania, oświadczenie

Opłata

skarbowa

Opłata za wykonane czynności wg ustaleń SIWZ danego postępowania.

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Niezwłocznie

Tryb

odwoławczy

Brak

Nazwa usługi:

Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących pracy Wydziału AB

Telefon:

nr pokoju:

71 79 82 160

311

Podstawa

prawna

- Zarządzenie nr 10/VII/2015 Burmistrza Miasta Oleśnicy z dn. 14.01.2015r. w sprawie

Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy (ze zm.),

- Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

- Rozporządzenie RM z dn. 08.01.2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania

skarg i wniosków (Dz. U. nr 5, poz. 46)

Przewidywany

termin

załatwienia

sprawy

Na bieżąco.

Tryb

odwoławczy

Art. 227 ustawy z dn. 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2013r., poz. 267 t.j.)

 

Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji

publishfrom2015-05-29 00:00:002016-05-30 00:00:00
2017-05-11 13:57:01  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2017-05-11 13:57:25  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji</p> ' na '<p> <a href="http://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/243098/karta-uslug-ab-2017-pdf.html">Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji</a></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji

Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji

2018-06-07 10:08:28  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-06-07 10:08:52  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> <a href="http://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/243098/karta-uslug-ab-2017-pdf.html">Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji</a></p> ' na '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/392520/karta-uslug-ab-2018-pdf.html">Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji</a></p> '

Podgląd
2019-06-12 09:19:50  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-06-12 09:20:11  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Pole full zmieniło wartość z '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/392520/karta-uslug-ab-2018-pdf.html">Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji</a></p> ' na '<p> <a href="https://ssdip.bip.gov.pl/fobjects/download/576846/karta-uslug-ab-2019-pdf.html">Karta Usług Wydziału Architektury, Budownictwa i Inwestycji</a></p> '

Podgląd
2019-06-12 09:20:26  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-06-12 09:20:27  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 243098

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207261
user_idpuste990938
fobject_idpuste243098
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19192
_attachmentpuste1
2019-06-12 09:20:27  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 392520

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207262
user_idpuste990938
fobject_idpuste392520
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19192
_attachmentpuste1
2019-06-12 09:20:27  kasiakrawczyk1 kasiakrawczyk1

Załączono plik 576846

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2207263
user_idpuste990938
fobject_idpuste576846
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste19192
_attachmentpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..