Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2024-12-20 12:17:12  Magda157 Magda157

Pole full zmieniło wartość z '<h1 align="center"> <span style="font-size:15px;">OGŁOSZENIE </span></h1> <h1 align="center"> <span style="font-size:15px;">o wyłożeniu do publicznego wglądu:projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Spacerowejw Oleśnicy.</span></h1> <p> &nbsp;</p> <p> Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1130), a także art. 39 ust. 1, w&nbsp;związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1112) w&nbsp;związku z uchwałą nr XX/204/2020 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 2 lipca 2020r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Spacerowej, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Spacerowejwraz z prognozą oddziaływania na środowisko, <strong>w dniach od&nbsp;24.12.2024r. do 14.01.2025r.</strong>w siedzibie Urzędu Miasta Oleśnicy, Rynek &ndash; Ratusz, pok. 312, w&nbsp;godz.od 8:00 do 15:00. Osoby chcące zapoznać się z ustaleniami projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu będą to&nbsp;mogły zrobić w&nbsp;Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: https://idumolesnica.bip.gov.pl w zakładce: &bdquo;Zagospodarowanie przestrzenne / Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego&rdquo; lubpo uprzednim um&oacute;wieniu wizyty pod nr telefonu: (71) 79-82-167 lub kierując prośbę o&nbsp;um&oacute;wienie wizyty na adres e-mail: m.budynkiewicz@um.olesnica.pl</p> <p> Dyskusja nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami zostanie przeprowadzona w Sali nr 35 &nbsp;i odbędzie się w dniu: <strong>9.01.2025r.</strong> o godz.9:00.</p> <p> Zgodnie z art. 18 ust. 1 w/w ustawy każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w&nbsp;projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Miasta Oleśnica z&nbsp;podaniem imienia i&nbsp;nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, kt&oacute;rej uwaga dotyczy, w&nbsp;nieprzekraczalnym terminie do dnia <strong>28.01.2025r.</strong>Jako wniesione na piśmie uznaje się r&oacute;wnież uwagi wniesione w postaci elektronicznej na adres: m.budynkiewicz@um.olesnica.pl, zgodnie z&nbsp;art.&nbsp;18 ust.&nbsp;3 wyżej wymienionej ustawy.</p> <p> Zgodnie z art. 29 i art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1112), w związku z postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko informuję, że zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją w siedzibie Urzędu Miasta Oleśnicy przy ul.&nbsp;Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, oraz składać uwagi do wyżej wymienionej prognozy i postępowania w jej sprawie.</p> <p> Uwagi i wnioski w postępowaniu należy składać w formie pisemnej do Burmistrza Miasta Oleśnica, ustnie do&nbsp;protokołu lub za pomocą środk&oacute;w komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia <strong>28.01.2025r.</strong></p> <p align="center" style="margin-left:212.4pt;"> &nbsp;</p> <p align="center" style="margin-left:212.4pt;"> <strong>Burmistrz Miasta Oleśnicy</strong></p> <p align="center" style="margin-left:212.4pt;"> &nbsp;</p> <p align="center" style="margin-left:212.4pt;"> &nbsp;</p> <p align="center" style="margin-left:212.4pt;"> &nbsp;</p> <p align="center" style="margin-left:212.4pt;"> &nbsp;</p> <p> <span style="font-size:11px;">W związku z obowiązkiem, o kt&oacute;rym mowa w art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27&nbsp;kwietnia 2016r. w sprawie ochrony os&oacute;b fizycznych w&nbsp;związku z&nbsp;przetwarzaniem danych osobowych i&nbsp;w&nbsp;sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og&oacute;lne rozporządzenie o&nbsp;ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1) informuję, że:</span></p> <h2> <span style="font-size:11px;">1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Miasto Oleśnica - Urząd Miasta Oleśnicy, z siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 79 82 115, <a>kancelaria@um.olesnica.pl</a></span></h2> <p style="margin-left:14.2pt;"> <span style="font-size:11px;"><em>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </em>Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu realizacji procedury sporządzenia&nbsp; miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i&nbsp;zagospodarowaniu przestrzennym</span></p> <p style="margin-left:14.2pt;"> <span style="font-size:11px;"><em>3.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </em>We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych oraz realizacją przysługujących Ci praw, możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez adres: <a href="mailto:sekretarz@um.olesnica.pl">sekretarz@um.olesnica.pl</a>oraz nr tel. 71 79 82 110</span></p> <p style="margin-left:14.2pt;"> <span style="font-size:11px;"><em>4.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; </em>Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie <a href="https://idumolesnica.bip.gov.pl/urzad-miasta/urzad-miasta.html">https://idumolesnica.bip.gov.pl/urzad-miasta/urzad-miasta.html</a>w zakładce &bdquo;Urząd Miasta&rdquo; oraz siedzibie Administratora.</span></p> <p style="margin-left:14.2pt;"> <br /> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> ' na ' <p>Ogłoszenie - ANULOWANO</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

OGŁOSZENIE

o wyłożeniu do publicznego wglądu:projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Spacerowejw Oleśnicy.

 

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1130), a także art. 39 ust. 1, w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1112) w związku z uchwałą nr XX/204/2020 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 2 lipca 2020r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Spacerowej, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Spacerowejwraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 24.12.2024r. do 14.01.2025r.w siedzibie Urzędu Miasta Oleśnicy, Rynek – Ratusz, pok. 312, w godz.od 8:00 do 15:00. Osoby chcące zapoznać się z ustaleniami projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu będą to mogły zrobić w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: https://idumolesnica.bip.gov.pl w zakładce: „Zagospodarowanie przestrzenne / Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego” lubpo uprzednim umówieniu wizyty pod nr telefonu: (71) 79-82-167 lub kierując prośbę o umówienie wizyty na adres e-mail: m.budynkiewicz@um.olesnica.pl

Dyskusja nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami zostanie przeprowadzona w Sali nr 35  i odbędzie się w dniu: 9.01.2025r. o godz.9:00.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 w/w ustawy każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Miasta Oleśnica z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.01.2025r.Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej na adres: m.budynkiewicz@um.olesnica.pl, zgodnie z art. 18 ust. 3 wyżej wymienionej ustawy.

Zgodnie z art. 29 i art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1112), w związku z postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko informuję, że zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją w siedzibie Urzędu Miasta Oleśnicy przy ul. Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, oraz składać uwagi do wyżej wymienionej prognozy i postępowania w jej sprawie.

Uwagi i wnioski w postępowaniu należy składać w formie pisemnej do Burmistrza Miasta Oleśnica, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.01.2025r.

 

Burmistrz Miasta Oleśnicy

 

 

 

 

W związku z obowiązkiem, o którym mowa w art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1) informuję, że:

1.      Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Miasto Oleśnica - Urząd Miasta Oleśnicy, z siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 79 82 115, kancelaria@um.olesnica.pl

2.      Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu realizacji procedury sporządzenia  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

3.      We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych oraz realizacją przysługujących Ci praw, możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez adres: sekretarz@um.olesnica.ploraz nr tel. 71 79 82 110

4.      Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie https://idumolesnica.bip.gov.pl/urzad-miasta/urzad-miasta.htmlw zakładce „Urząd Miasta” oraz siedzibie Administratora.


 

 

Ogłoszenie - ANULOWANO

2024-12-20 12:18:09  Magda157 Magda157

Pole full zmieniło wartość z ' <p>Ogłoszenie - ANULOWANO</p> ' na ' <p><strong><span style="font-size:15px;">Ogłoszenie - ANULOWANO</span></strong></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Ogłoszenie - ANULOWANO

Ogłoszenie - ANULOWANO

2024-12-19 11:27:11  Magda157 Magda157

Utworzono artykuł 1034430 o nazwie 'ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ul. Spacerowej w Oleśnicy'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1034430
user_idpuste985301
resource_idpuste141
namepusteogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu: projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ul. Spacerowej w Oleśnicy
category_idpuste7241
language_idpuste1
shortpusteogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu: proj. mpzp ul. Spacerowej
fullpuste

OGŁOSZENIE

o wyłożeniu do publicznego wglądu:projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Spacerowejw Oleśnicy.

 

Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1130), a także art. 39 ust. 1, w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1112) w związku z uchwałą nr XX/204/2020 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 2 lipca 2020r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Spacerowej, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Spacerowejwraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 24.12.2024r. do 14.01.2025r.w siedzibie Urzędu Miasta Oleśnicy, Rynek – Ratusz, pok. 312, w godz.od 8:00 do 15:00. Osoby chcące zapoznać się z ustaleniami projektu planu wyłożonego do publicznego wglądu będą to mogły zrobić w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie: https://idumolesnica.bip.gov.pl w zakładce: „Zagospodarowanie przestrzenne / Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego” lubpo uprzednim umówieniu wizyty pod nr telefonu: (71) 79-82-167 lub kierując prośbę o umówienie wizyty na adres e-mail: m.budynkiewicz@um.olesnica.pl

Dyskusja nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami zostanie przeprowadzona w Sali nr 35  i odbędzie się w dniu: 9.01.2025r. o godz.9:00.

Zgodnie z art. 18 ust. 1 w/w ustawy każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Burmistrza Miasta Oleśnica z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.01.2025r.Jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej na adres: m.budynkiewicz@um.olesnica.pl, zgodnie z art. 18 ust. 3 wyżej wymienionej ustawy.

Zgodnie z art. 29 i art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 poz. 1112), w związku z postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko informuję, że zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją w siedzibie Urzędu Miasta Oleśnicy przy ul. Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, oraz składać uwagi do wyżej wymienionej prognozy i postępowania w jej sprawie.

Uwagi i wnioski w postępowaniu należy składać w formie pisemnej do Burmistrza Miasta Oleśnica, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.01.2025r.

 

Burmistrz Miasta Oleśnicy

 

 

 

 

W związku z obowiązkiem, o którym mowa w art. 13 ust 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1) informuję, że:

1.      Administratorem Twoich danych osobowych jest Gmina Miasto Oleśnica - Urząd Miasta Oleśnicy, z siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 79 82 115, kancelaria@um.olesnica.pl

2.      Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu realizacji procedury sporządzenia  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

3.      We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych oraz realizacją przysługujących Ci praw, możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych przez adres: sekretarz@um.olesnica.ploraz nr tel. 71 79 82 110

4.      Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie https://idumolesnica.bip.gov.pl/urzad-miasta/urzad-miasta.htmlw zakładce „Urząd Miasta” oraz siedzibie Administratora.


 

 

publishfrompuste2024-12-17 00:00:00
_activepuste1
slugpusteogloszenie-o-wylozeniu-do-publicznego-wgladu-projektu-miejscowego-planu-zagospodarowania-przestrzennego-dla-obszaru-polozonego-w-rejonie-ul-spacerowej-w-olesnicy

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..