OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚĆI PONIŻEJ 30 000,00 EURO NETTO
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)
Obsługa szaletu miejskiego przy ul. Sinapiusa w Oleśnicy, toalety publicznej w Oleśnicy przy ul. Spacerowej oraz toalety publicznej w Oleśnicy przy ul. Bocianiej w 2017 r.
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. obsługa szaletu miejskiego przy ul. Sinapiusa:
1) Codzienne utrzymanie czystości wewnątrz szaletu polegające na:
zmywaniu posadzki, myciu muszli, ustępów, pisuarów i sedesów, luster, umywalek, baterii oraz przewijaka dla niemowląt,
myciu okien, drzwi, lamp wg potrzeb,
uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie,
wyrzucaniu śmieci z pojemników umieszczonych w kabinach,
wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją pomieszczeń.
2) Codzienne utrzymanie czystości na zewnątrz obiektu w pasie 2 m od budynku.
3) W okresie zimowym Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do odśnieżania chodnika wokół budynku szaletu niezwłocznie po opadach śniegu oraz do niezwłocznego usuwania gołoledzi. Piasek dla niwelowania gołoledzi zapewnia Wykonawca.
4) Wykonywanie drobnych napraw i konserwacji wewnątrz obiektu (tj. wymiana uszczelek w bateriach, wymiana syfonów, desek sedesowych, czyszczenie odpływów kanalizacyjnych, naprawa klamek i okuć w stolarce okiennej i drzwiowej, wymiana szyb, naprawa bądź wymiana osprzętu elektrycznego i wymiana żarówek itp.).
5) Usuwanie skutków dewastacji wewnątrz obiektu.
6) Niezwłoczne usuwanie awarii urządzeń i uszkodzeń obiektów wynikających z niewłaściwego korzystania z nich.
7) Zgłaszanie awarii urządzeń (poza drobnymi usterkami) do Urzędu Miasta Oleśnicy Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego.
8) Zliczenie ilości osób które korzystały z szaletu w trakcie trwania umowy.
9) Prowadzenie książki kontroli sanitarnej.
10) Zamieszczenie na zewnątrz obiektu informacji o godzinach otwarcia i o wysokości opłaty za korzystanie z toalet.
2. Obsługa toalet przy ul. Spacerowej i ul. Bocianiej:
1) Codzienne sprzątanie toalet polegające na min.:
myciu muszli, pisuaru, sedesu, myciu lustra, umywalki oraz baterii, przewijaka dla niemowląt,
myciu podłogi, drzwi, lampy oraz czyszczenie witryn reklamowych wg potrzeb,
uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła w płynie,
wyrzucaniu śmieci z pojemnika umieszczonego w kabinie,
wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją pomieszczenia,
2) Wykonywanie drobnych napraw i konserwacji wewnątrz obiektu (tj. wymiana uszczelek w baterii, wymiana syfonów, deski sedesowej, czyszczenie odpływów kanalizacyjnych, naprawa klamek i okuć w stolarce drzwiowej, naprawa bądź wymiana osprzętu elektrycznego i wymiana żarówek itp.).
3) Zgłaszanie awarii urządzeń (poza drobnymi usterkami) do Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego w Urzędzie Miasta Oleśnicy.
4) Zliczenie ilości osób które korzystały z toalety w trakcie trwania umowy.
II. Termin realizacji zamówienia: 29.01.2017-28.01.2018
III. Inne wymogi dotyczące realizacji zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej przez cały okres realizacji postanowień niniejszej umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, obejmującą odpowiedzialność deliktową. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy ubezpieczenia lub polisy ubezpieczeniowej.
2. Wykonawca świadczy usługi objęte przedmiotem umowy własnym sprzętem, przy użyciu zakupionych przez siebie środków czystości i innych materiałów, w tym środków myjących, dezynfekcyjnych, odkamieniaczy, środków do odświeżania powietrza itp..
3. Koszt zakupu materiałów do utrzymania czystości pomieszczeń i do ich dezynfekcji oraz środków higienicznych tj. papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe itp. obciąża Wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy na wywóz nieczystości stałych z wykonawcą tych usług. Koszt wywozu nieczystości stałych obciąża Wykonawcę.
5. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo pożarowe.
6. Wpływy z opłat za korzystanie z szaletu przy ul. Sinapiusa oraz toalet przy ul. Spacerowej i ul. Bocianiej stanowią przychód Wykonawcy. Ewidencjonowanie i rozliczanie dochodów z tego tytułu obciąża Wykonawcę. Wysokość opłaty za korzystanie z obiektów określona jest w zarządzeniach Burmistrza Miasta Oleśnicy i na dzień dzisiejszy obowiązuje jednorazowa opłata w wysokości 1 zł od osoby .
7. Koszt poboru wody i odprowadzania ścieków w ilości zarejestrowanej na wodomierzu oraz koszt zużycia energii elektrycznej wg odczytów licznika obciąża Zamawiającego.
IV. Informacje o przewidywanej ilości usług do wykonania:
1. Codzienna (również w niedziele i święta) obsługa szaletu miejskiego przy ul. Sinapiusa w następujących godzinach:
a) w okresie od 15 maja do 15 września od godz. 8:00 do godz. 21:00;
b) w okresie od 16 września do 14 maja od godz. 8:00 do godz. 18:00.
W przypadku organizacji różnego rodzaju imprez kulturalnych itp. na terenie pl. Zwycięstwa obsługa szaletu miejskiego w razie potrzeby może ulec wydłużeniu.
2. Całodobowy dozór szaletu miejskiego przy ul. Sinapiusa poza godzinami jego otwarcia.
3. Codzienna (również w niedziele i święta) obsługa toalet publicznych przy ul. Spacerowej i ul. Bocianiej w godzinach:
a) między 6:00 a 8:00,
b) między 15:00 a 17:00 w soboty, dni ustawowo wolne od pracy oraz dni zlecone przez pracownika Zamawiającego,
Toalety będą czynne od 03.2017 r. do 11.2017 r.. Zamawiający zastrzega, że toalety mają być nieczynne w przypadku występowania temperatury powietrza poniżej 0°C lub przygruntowych przymrozków.
V. Kryterium oceny ofert: cena 100 %
Ocenie podlegać będzie zaproponowana przez Wykonawcę przewidywana wartość maksymalna za wykonanie przedmiotu zamówienia. W trakcie oceny ofert zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
c = (n : w) x a
gdzie:
c - ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty
n- najniższa wartość ze złożonych ofert podlegających badaniu
w- wartość oferty badanej
a- waga kryterium - cena oferty (a = 100 %)
VI. Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmiany zgodne ze wzorem umowy stanowiącej „Załącznik nr 1 - Obsługa szaletu miejskiego przy ul. Sinapiusa w Oleśnicy, toalety publicznej w Oleśnicy przy ul. Spacerowej oraz toalety publicznej w Oleśnicy przy ul. Bocianiej w 2017 r.”.
VII. Ofertę złożyć według wzoru dołączonego do zapytania ofertowego – Załącznik nr 2.
VIII. Uwagi:
1. Oferta może być przyjęta jedynie bez zastrzeżeń do umowy stanowiącej „Załącznik nr 1 - Obsługa szaletu miejskiego przy ul. Sinapiusa w Oleśnicy, toalety publicznej w Oleśnicy przy ul. Spacerowej oraz toalety publicznej w Oleśnicy przy ul. Bocianiej w 2017 r.” oraz warunków jej zawarcia.
2. Zastrzegamy sobie możliwość rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
IX. Ofertę prosimy przesłać do dnia 23.01.2017 r. z dopiskiem: „Oferta - Obsługa szaletu przy ul. Sinapiusa w Oleśnicy, toalety publicznej w Oleśnicy przy ul. Spacerowej oraz toalety publicznej w Oleśnicy przy ul. Bocianiej w 2017 r.” na adres: Urząd Miasta Oleśnicy Rynek-Ratusz 56-400 Oleśnica.