WYNIKI - OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130 000 ZŁOTYCH
Oleśnica, dnia 26.01.2021 r.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w postępowaniu o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych na: Usługi weterynaryjne w 2021 r. dotyczące wykonania zadania „Sterylizacja i kastracja wolno żyjących kotów w 2021 r”
- strona internetowa BIP Miasta Oleśnicy – http://idumolesnica.bip.gov.pl/ |
I. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
Zamawiający: GMINA MIASTO OLEŚNICA, Rynek – Ratusz, 56-400 Oleśnica
REGON: 931 934 733
NIP: 9111783004
województwo: dolnośląskie
adres do korespondencji:
GMINA MIASTO OLEŚNICA
Rynek - Ratusz
56-400 Oleśnica
tel. (71) 798 21 00
e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl; m.guzikowska@um.olesnica.pl
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 800 - 1600
wydział prowadzący sprawę: Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego.
II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie ogłoszenia o postępowaniu, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu, oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.
2. Do postępowania prowadzonego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej jako: SIWZ lub Specyfikacja) nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2020 z późn. zm. - określanej dalej jako Pzp). W sprawach nie uregulowanych niniejszą SIWZ, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.)
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość aby w każdym momencie zmienić warunki przetargu lub go odwołać.
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Usługi weterynaryjne w 2021 r. z zakresu: Realizacji zadania: „Sterylizacja i kastracja wolno żyjących kotów w 2021 r.”. Zakres zamówienia:
1) Świadczenia usług weterynaryjnych z zakresu sterylizacji i kastracji wolno żyjących kotów zgodnie z obowiązującymi procedurami w usługach lekarsko-weterynaryjnych i zasadami sztuki lekarskiej.
2) Sterylizacji lub kastracji dokonuje się w terminie i ilości określonej w „Skierowaniu na zabieg sterylizacji” wydanego imiennie na osobę opiekującą się wolno żyjącymi kotami przez Gminę Miasto Oleśnica.
3) W zakres usług sterylizacji i kastracji wchodzą następujące składniki:
- wykonanie zabiegu,
- ściągnięcie szwów,
- wykonanie dokumentacji medycznej wymaganej przepisami prawa potwierdzającej wykonanie zabiegu sterylizacji lub kastracji zwierzęcia,
- sporządzenie „Miesięcznego zestawienia wykonanych usług weterynaryjnych - sterylizacja wolno żyjących kotów”.
4) Wykonawca przyjmować będzie osoby chcące poddać zabiegowi sterylizacji lub kastracji na podstawie „Skierowaniu na zabieg sterylizacji” w miejscu położonym na terenie miasta Oleśnica (56-400) pod stałym adresem nie krócej niż 40 godzin tygodniowo w stałych godzinach.
5) Adres zakładu leczniczego dla zwierząt, w którym będą wykonywane zabiegi sterylizacji lub kastracji, znajdować się ma na terenie miasta Oleśnica (56-400) lub w miejscu położonym od miasta Oleśnicy nie więcej niż 30 km. W przypadku wskazania adresu zakładu leczniczego dla zwierząt poza miastem Oleśnica (56-400) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie działający min. 40 godzin tygodniowo punkt odbioru zwierząt skierowanych na zabieg sterylizacji lub kastracji, którego stały adres znajduje się na terenie miasta Oleśnica (56-400).
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 (wzory umów) do SIWZ.
2. Wymogi dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wykonawca posiada stosowne zezwolenia, dokumenty potwierdzające prawo wykonywania zawodu, uprawniające do wykonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy w tym wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt;
2) Wykonawca zapewnia:
- lekarstwa i inne środki medyczne niezbędne do wykonania usług,
- odpowiednie zaplecze technicznym i lokalowo – sprzętowe, w tym dysponuje spełniającym warunki określone w ustawie z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt: gabinetem weterynaryjnym lub przychodniom weterynaryjną lub lecznicom weterynaryjną lub klinikom weterynaryjną zwanym dalej zakładem leczniczym dla zwierząt,
- potencjał osobowy posiadający wiedzę, umiejętności, kwalifikacje i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia w sposób należyty, rzetelny i zgodny z przepisami i warunkami obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia.
3) W przypadku wykonywania usługi przy pomocy podwykonawców, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wykonanie przez nich usługi, tak jak za swoje własne działania i zaniechania.
Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): przedmiot główny: kod CPV: 85200000-1.
IV. Termin wykonania zamówienia
Od daty zawarcia umowy do dnia 15.12.2021 r.
V. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w tym:
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) Posiadają kompetencje (uprawnienia) do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wskaże
numer prawa wykonywania zawodu wpisany do rejestru członków okręgowej izby lekarsko-weterynaryjnej,
3) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże numer ewidencyjny wpisu do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt którego adres znajduje się na terenie miasta Oleśnica (56-400) lub w miejscu położonym od miasta Oleśnicy nie więcej niż 30 km, lecz przy spełnieniu łącznie dodatkowego warunku dotyczącego podania adresu miejsca przyjmowania osób chcące poddać zabiegowi sterylizacji lub kastracji na podstawie „Skierowaniu na zabieg sterylizacji” położonego na terenie miasta Oleśnica (56-400).
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Złożone przez Wykonawcę dokumenty powinny zawierać dane finansowe wyrażone tylko i wyłącznie w walucie polskiej.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się do nich odpowiednio.
VI. Wykluczenie z postępowania.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 814 ze późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1228 ze późn. zm.);
3) wykonawcę który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;
4) Wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz inne dokumenty, które należy załączyć, forma składania dokumentów.
1. Formularz ofertowy – wg właściwego wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
4. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów.Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo badania jedynie oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
1. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego: kancelaria@um.olesnica.pl, m.guzikowska@um.olesnica.pl). Zamawiający dopuszcza składanie wniosków i oświadczeń w postępowaniu w formie pisemnej jak i elektronicznej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważa się za złożone w terminie jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej na której została zamieszczona Specyfikacja.
3. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Specyfikacji zamieszcza się na stronie internetowej, na której Specyfikacja została udostępniana.
5. Informacje dotyczące postępowania będą udzielane w godz. 800 - 1600. Pracownik zamawiającego uprawniony do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
Magdalena Guzikowska - Inspektor ds. Porządku Publicznego; m.guzikowska@um.olesnica.pl.
IX. Opis sposobu przygotowywania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się w formie pisemnej. Zamawiający wyraża także zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub w postaci skanu wszystkich podpisanych dokumentów ofertowych.
3. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku sporządzania oferty przy użyciu komputera należy zachować formę wzoru Formularza ofertowego z zachowaniem treści oświadczeń i ich kolejności.
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze lub odręcznie, czytelnie, techniką trwałą oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz (czyste strony nie muszą być podpisywane). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert, jak również rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach innych niż waluta polska.
6. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.
7. Do oferty powinny być załączone wszystkie dokumenty wymagane i określone w SIWZ.
8. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany winny być podpisane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
9. Ofertę w formie pisemnej: Zamawiający sugeruje, aby oferta była złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron rozpoczynała się od nr 1 umieszczonego na pierwszej stronie oferty (czyste strony mogą w ogóle nie być numerowane). Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
10. Ofertę w postaci elektronicznej należy przesłać na adres poczty elektronicznej kancelaria@um.olesnica.pl .
11. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i doręczeniem oferty zamawiającemu oraz uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
- Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY – dot. sprawy „Sterylizacja i kastracja wolno żyjących kotów w 2021 r.” lub zmienić poprzez złożenie, według określonej w SIWZ procedury, nowej oferty z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.
Oferta z dopiskami „ZMIANA OFERTY” zostanie uznana za ostateczną ofertę wykonawcy, który wprowadził zmiany. Wcześniejsze oferty złożone przez wykonawcę nie będą rozpatrywane.
14. Zamawiający pozostawia ofertę złożoną po terminie bez rozpatrywania.
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć do dnia 4 lutego 2021 r. do godz. 1600:
1) w siedzibie zamawiającego tj. w Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Punkcie Informacyjnym,
2) na adres e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl.
2. Po upływie tego terminu Zamawiający opublikuje na stronie zestawienie złożonych ofert.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wymaga się by cena podana w formularzu ofertowym była ceną ryczałtową wyrażoną w złotych polskich i obejmowała:
- przypisane prawem podatki,
- wszelkie opłaty,
- wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
z podaniem wartości brutto.
2. Cenę należy obliczyć zgodnie z formularzem ofertowym.
3. Wartości należy podawać ograniczając się do dwóch miejsc po przecinku.
XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, wybór oferty, wyjaśnienia, unieważnienie postępowania.
1. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród nieodrzuconych, ważnych i zgodnych z treścią niniejszej SIWZ ofert.
2. Kryterium oceny ofert: cena 100 %
Ocenie podlegać będzie zaproponowana przez wykonawcę przewidywana wartość za wykonanie przedmiotu zamówienia. W trakcie oceny ofert zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
c = (n : w) x a x 100
gdzie:
c - ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty
n- najniższa wartość ze złożonych ofert podlegających badaniu
w- wartość oferty badanej
a- waga kryterium - cena oferty (a = 100%)
Zamawiający zaokrągli wyniki działań arytmetycznych do dwóch miejsc po przecinku, chyba że do rozstrzygnięcia postępowania będzie potrzebna większa dokładność.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (najwyższa łączna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów
4. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą;
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, co zostanie poprzedzone postępowaniem wyjaśniającym;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
7) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób;
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli wykonawca, wybrany do zawarcia umowy, uchyla się od niej, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, w każdym momencie jego trwania, bez podania przyczyn. W szczególności Zamawiający może unieważnić postępowanie, gdy oferta najkorzystniejsza przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
XIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy
1. Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, jeżeli przepisy pzp nie stanowią inaczej.
2. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
3. Wzór ogólnych warunków umowy zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający sugeruje, aby do oferty - sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - dołączyć zaparafowany Załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
XIV. Postanowienia końcowe
1. Niniejsza SIWZ oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte wyłącznie w celu sporządzenia oferty.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, w sprawach procesowych przepisy Kodeksu postępowania cywilnego.
3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Oleśnica, Ratusz-Rynek, 56-400 Oleśnica;
- inspektorem ochrony danych osobowych jest: Michał Pawlaczyk, tel. 71 798 21 10, mail: m.pawlaczyk@um.olesnica.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawy Pzp;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z zapisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykaz załączników:
Załącznik nr 1 - Wzór ogólnych warunków umowy dla zadania „Sterylizacja i kastracja wolno żyjących kotów w 2021 r.”
Załącznik nr 2 - Formularz oferty dla zadania „Sterylizacja i kastracja wolno żyjących kotów w 2021 r.”