WYNIKI - OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚCI PONIŻEJ 30 000,00 EURO NETTO
Oleśnica, dnia 28.09.2020 r.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w postępowaniu o równowartości poniżej 30 000,00 EURO netto na: Wynajem dekoracji świątecznej Oleśnicy w sezonie 2020/2021
- strona internetowa BIP Miasta Oleśnicy – http://idumolesnica.bip.gov.pl/ |
I. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
Zamawiający: GMINA MIASTO OLEŚNICA, Rynek – Ratusz, 56-400 Oleśnica
REGON: 931 934 733
NIP: 9111783004
adres do korespondencji:
GMINA MIASTO OLEŚNICA
Rynek - Ratusz
56-400 Oleśnica
województwo: dolnośląskie
tel. (71) 798 21 00
e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl; m.guzikowska@um.olesnica.pl
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 800 - 1600
wydział prowadzący sprawę: Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego.
II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie ogłoszenia o postępowaniu, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu, oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.
2. Do postępowania prowadzonego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej jako: SIWZ lub Specyfikacja) nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm. - określanej dalej jako Pzp).W sprawach nie uregulowanych niniejszą SIWZ, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.)
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość aby w każdym momencie zmienić warunki przetargu lub go odwołać.
III.Opis przedmiotu zamówienia
Wynajem dekoracji świątecznej Oleśnicy w sezonie 2020/2021
1. Choina Świąteczna dekorowana – 1 szt. – lokalizacja Rynek przypomniku Nike
1) Dekoracja wolnostojąca w formie choinki gałęziowej – dekorowanej, naturalne drzewko świąteczne np. świerk, jodłę itp., wykonana na konstrukcji aluminiowo-stalowej okrążona dekoracyjnym płotkiem.
2) Wymiary całej dekoracji: wysokość: min. 1000 cm, średnica drzewka w dolnej części: min. 550 cm.
Łączna ilość punktów świetlnych zawartych w dekoracji: min. 10 000 szt.
3) Dekoracja podstawowa drzewka:
a) profesjonalne sznury świetlne z diodami mini LED do użytku zewnętrznego w kolorze ciepłym białym z co 5 diodą migającą w kolorze zimnym białym o ilości 4 800 szt. punktów świetlnych. Sznury powinny oplatać regularnie powierzchnie gałęzi.
b) 30 figur świetlnych w kształcie kul szprosowych wykonanych na konstrukcji aluminiowej o średnicy 30 cm i 40 cm, wypełnionymi lampkami z diodami mini LED do użytku zewnętrznego w kolorze ciepłym białym z co 5 diodą migającą w kolorze zimnym białym.
c) bombki nietłukące PVC w ilości 500 szt. Wielkość bombek w zakresie od 12 cm do 16 cm. Kolorystyka bombek: złota oraz srebrna lub czerwona.
d) Ogrodzenie choinki w postaci płotka świetlnego z motywem połączonych ze sobą bombek o różnej wielkości, wykonanym na konstrukcji aluminiowej, spawanej w technologii TIG, wysokim na 120 cm, wypełnionym profesjonalnymi sznurami świetlnymi z diodami mini LED w kolorze zimnym i ciepłym białym oraz niepalną matą PVC w kolorze złotym oraz srebrnym lub czerwonym. Kształt bombek jest podkreślony wężami LED (30 diod/mb ułożone horyzontalnie) w kolorze zimnym białym.
e) gwiazda przestrzenna stanowiąca zwieńczenie choinki wykonaną na konstrukcji aluminiowej owiniętej wężem świetlnym LED (o specyfikacji 30 diod/mb ułożonych horyzontalnie) w kolorze ciepłym białym.
4) Konstrukcja umożliwia zamaskowanie obciążenia potrzebnego do stabilizacji dekoracji w czasie ekspozycji.
5) Wymagane jest wyposażenie choinki w instalację, która pozwoli podłączyć choinkę do instalacji elektrycznej oświetlenia ulicznego. Przewody gumowe z podwójną izolacją IP 44. Przewody zasilające zamaskowane listwami ozdobnymi.
6) Choinka ma być wyposażona w układ bezpieczników zabezpieczający przed przepięciem.
7) Ponadto choinkę należy wyposażyć w pilot umożliwiający jednorazowe włączenie oświetlenia.
2. Przestrzenna dekoracja wolnostojąca w formie prezentu z przejściem – 1 szt. – lokalizacja Rynekprzy zbiegu ul. Traugutta i ul. Szkolnej
1) Dekoracja o kształcie prezentu bożonarodzeniowego.
2) Wymiary: wys. min. 4,50 m, podstawa konstrukcji w kształcie kwadratu o bokach min. 4 m.
3) Ilość punktów LED min. 5000.
4) Sześcian prezentu powinien być wykonany na konstrukcji aluminiowej. Na górze sześcianu ma znajdować się dodatkowy element dekoracyjny w kształcie kokardy lub o podobnym charakterze, wypleciony siatką dekoracyjną z tworzywa sztucznego PCV z połyskiem w kolorze czerwonym. Dekoracja powinna być tak skonstruowana aby umożliwić przejście przez nią przechodnią.
5) Oświetlenie sześcianie prezentu powinno być rozłożone równomiernie po konstrukcji dekoracji. Do oświetlenia dekoracji należy użyć sznurów świetlnych LED o specyfikacji: długość 12 m oraz odległości pomiędzy punktami świetlnymi 15 cm w kolorze białym z efektem błysku.
6) Do oświetlenia dodatkowego elementu dekoracyjnego w kształcie kokardy lub o podobnym charakterze należy użyć barwy czerwonej z efektem błysku w barwie białej. Sznury świetlne powinny posiadać gumowane przewody elektryczne H05RN-F2x1.0mm o IP minimum 44 oraz gniazda typu szczelnych szybko-złączek. W celu wzbogacenia dekoracji (np. kontury kokardy) należy zastosować wąż świetlny LED o ilości min. 30 diod na metr w barwie ciepłej białej lub czerwonej.
7) Elementu NIE mnożna przymocować do podłoża przy pomocy kotw! Powinien zostać obciążony balastem potrzebnym do stabilizacji dekoracji w czasie ekspozycji. Balast do obciążenia dekoracji zapewnia Wykonawca.
3. Dekoracja wolnostojąca 3D w kształcie bombki – 1 sz. – lokalizacja to fontanna przy ul. Młynarskiej
1) Element o wymiarach: średnica od 1,20 m do 1,70 m.
2) Ilość punktów LED min. 550.
3) Wykonana na bazie konstrukcji aluminiowej. Podświetlenie powierzchni bombki wykonane na bazie sznurów LED w barwie białej z co piątą diodą migającą. Powierzchnia bombki dodatkowo powinna być wypełniona dekoracyjną siatką PCV w kolorze złotym lub czerwonym. Zwornik powinien być podświetlony wężem LED z min. 30 diodami na 1 mb w barwie białej.
4) Elementu NIE mnożna przymocować do podłoża przy pomocy kotw! Powinien zostać obciążony balastem potrzebnym do stabilizacji dekoracji w czasie ekspozycji. Balast do obciążenia dekoracji zapewnia Wykonawca.
Informacja o lokalizacji: Fontanna jest okrągła, wysokość cembrowiny 0,5 m.
4. Latarniowce 3D DUŻE - dekoracja świetlna – łącznie 6 szt.lokalizacja to:
4 szt. na rondzie na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego i ul. Kusocińskiego,
1 szt. rondo Żołnierzy Wyklętych (skrzyżowanie ul. Krzywoustego i ul. Lwowskiej)
1 szt. Rondo 750-lecia Oleśnicy (skrzyżowanie ul. Rzemieślniczej, ul. Matejki i ul. Sinapiusa)
1) Dekoracja latarniowa 3D, montowana dookoła słupa oświetleniowego.
2) Wysokość latarniowca powinna mieć min. 3 m, a średnica min. 2 m.
3) Dekoracja w kształcie kielicha rozszerzającego się ku górze, zwieńczonego min. sześcioma śnieżynkami lub pięcioramiennymi gwiazdkami. Podświetlenie kielicha wykonane na bazie sznurów LED w z diodami w barwie białej z co piątą diodą migającą. Kontury kielicha i śnieżynek / gwiazdek podświetlone wężem LED z min. 30 diodami na 1 mb w barwie białej.
4) Ilość punktów LED min. 1700.
Informacja o lokalizacji: Średnica słupa lampy: 0,30 m.
5. Latarniowce 3D - dekoracja świetlna – 24 szt. – lokalizacja: Rynek.
1)Dekoracja latarniowa 3D, montowana dookoła słupa oświetleniowego.
2)Wysokość min. 1,20 m, szer. min. 0,80 m.
3)Kształtem nawiązująca do kielicha rozchodzącego się ku górze, zwieńczonego min. dwoma śnieżynkami lub pięcioramiennymi gwiazdami. Wykonana na bazie konstrukcji aluminiowej. Obrysy kielicha podświetlone wężem Led z min. 30 diodami na 1 mb w barwie białej. Wypełnienie kielicha stanowić mają sznury Led na białych, gumowanych przewodach z diodami w barwie białej z co piątą diodą migającą.
4)Ilość punktów LED min. 800.
Informacja o lokalizacji: Średnica słupa lampy: 0,30 m.
6. Latarniowce 2D - dekoracja świetlna – 22 szt. – lokalizacja: ulice okalająceRynek.
1) Dekoracja latarniowa płaska, montowana do słupa za pomocą specjalnych obejm.
2) Wysokość min. 1,80 m, szer. min. 1,00 m.
3) Dekoracja powinna posiadać ozdoby w postaci motywów zimowych np. śnieżynki. Wykonana na bazie konstrukcji aluminiowej. Obrysy motywu świetlnego podświetlone wężem Led z min. 30 diodami na 1 mb w barwie białej wypełniony sznurami Led na białych gumowanych przewodach z diodami w barwie białej z co piątą diodą migającą. Kontury motywów np. śnieżynki podświetlone wężem Led z min. 30 diodami na 1 mb w barwie zimnej białej.
4) Ilość punktów LED min. 850.
5) Elementy powinny być tak wykonane, aby świetlne motywy dekoracyjne były jednakowo widoczne z obu stron elementu.
Informacja o lokalizacji: Średnica słupa lampy: 0,30 m.
7. Latarniowce 2D - dekoracja świetlna – 16 szt. – lokalizacja: ul. Spacerowa.
1) Dekoracja latarniowa płaska, montowana do słupa za pomocą specjalnych obejm.
2) Wysokość min. 1,70 m, szer. min. 1,00 m.
3) Min. ilość punktów LED: 260.
4) Dekoracja trójkątna w kształcie zwieńczona trzema śnieżynkami lub pięcioramiennymi gwiazdkami na wstędze. Konstrukcja na bazie stelaża aluminiowego. Podświetlenie trójkąta wykonane na bazie sznurów LED na gumowanych przewodach z diodami w barwie białej z co piątą diodą migającą. Obrys wstęgi i śnieżynek / gwiazdek podświetlony wężem LED z min. 30 diodami na 1 mb w barwie białej.
5) Elementy powinny być tak wykonane, aby świetlne motywy dekoracyjne były jednakowo widoczne z obu stron elementu.
Informacja o lokalizacji: Średnica słupa lampy: 0,30 m.
8. Inne wymogi dotyczące realizacji zamówienia:
1) Wszystkie materiały powinny być wysokiej jakości, przeznaczone do stosowania w przestrzeni publicznej, odporne na warunki atmosferyczne, w tym działanie promieni UV, odporne na niskie temperatury i dużą wilgotność powietrza, trwałe z możliwością naprawy w przypadku dewastacji lub naturalnej eksploatacji.
2) Wszystkie elementy muszą być wykonane z materiałów i sposób zapewniających atrakcyjny wygląd zarówno w dzień jak i w nocy.
3) Wszystkie materiały (m.in. dekoracja, elementy mocowania, montażu i łączenia oraz balast) dostarcza Wykonawca.
4) Dla elementów, które wymagają złożenia, Wykonawca dostarczy instrukcję montażu.
5) Transport (dostawa i odbiór) wynajętej dekoracji. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy we własnym zakresie i na własny koszt przedmiotu zamówienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce.
6) Wykonawca oddeleguje osobę do nadzoru montażu elementu dekoracji „Choina Świąteczna dekorowana” w dniach 04-06 grudnia 2020 r.. Oddelegowana osoba jest zobowiązana udzielać potrzebnych informacji mających na celu szybki i prawidłowy montaż oraz nadzorować przeprowadzanie montażu na jego miejscu w Oleśnicy.
IV. Termin wykonania zamówienia
Dostawa do miejsca montażu: 23.11.2020 r. w godzinach od 800 do 1400,
Odbiór wynajętej dekoracji przez Wykonawcę: 02.02.2021 r. w godzinach od 800 do 1400.
V. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
4. Złożone przez Wykonawcę dokumenty powinny zawierać dane finansowe wyrażone tylko i wyłącznie w walucie polskiej.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się do nich odpowiednio.
VI. Wykluczenie z postępowania.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 814 ze późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1228);
3) wykonawcę który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania;
4) wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz inne dokumenty, które należy załączyć, forma składania dokumentów.
1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Oferta powinna zawierać ceny netto i brutto za całość zamówienia (koszt zakupu towaru opisanego w dziale III, transportu, jak również oddelegowanie osoby do nadzoru).
2. Do oferty należy dołączyć:
a) informacje producenta, karty techniczne, certyfikaty itp. proponowanego towaru z podaniem numeru katalogowego dekoracji na potwierdzenie, że oferowana dekoracja spełnia warunki określone w SIWZ,
b) zdjęcie, wizualizacje itp. w formacie JPEG proponowanej dekoracji w celu określenia spełnienia kryterium właściwości estetycznych.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do ofertydokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
5. Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów.Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo badania jedynie oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów
1. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną (e-mail Zamawiającego: kancelaria@um.olesnica.pl, m.guzikowska@um.olesnica.pl). Zamawiający dopuszcza składanie wniosków i oświadczeń w postępowaniu w formie pisemnej jak i elektronicznej. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uważa się za złożone w terminie jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej na której została zamieszczona Specyfikacja.
3. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
4. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu do składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Specyfikacji zamieszcza się na stronie internetowej, na której Specyfikacja została udostępniana.
5. Informacje dotyczące postępowania będą udzielane w godz. 800 - 1600. Pracownik zamawiającego uprawniony do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
Magdalena Guzikowska – Inspektor ds. Porządku Publicznego; tel.: (071) 798 21 94, m.guzikowska@um.olesnica.pl.
IX. Opis sposobu przygotowywania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę składa się w formie pisemnej. Zamawiający wyraża także zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub w postaci skanu wszystkich podpisanych dokumentów ofertowych.
3. Oferta powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzania oferty przy użyciu komputera należy zachować formę wzoru Formularza ofertowego z zachowaniem treści oświadczeń i ich kolejności.
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze lub odręcznie, czytelnie, techniką trwałą oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz (czyste strony nie muszą być podpisywane). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert, jak również rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach innych niż waluta polska.
6. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.
7. Do oferty powinny być załączone wszystkie dokumenty wymagane i określone w SIWZ.
8. Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany winny być podpisane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
9. Ofertę w formie pisemnej: Zamawiający sugeruje, aby oferta była złożona na kolejno ponumerowanych stronach, a numeracja stron rozpoczynała się od nr 1 umieszczonego na pierwszej stronie oferty (czyste strony mogą w ogóle nie być numerowane). Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
10. Ofertę w postaci elektronicznej należy przesłać na jeden z adresów poczty elektronicznej kancelaria@um.olesnica.pl.
11. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i doręczeniem oferty zamawiającemu oraz uczestnictwem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
13. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY – dot. sprawy „Wynajem dekoracji świątecznej Oleśnicy w sezonie 2020/2021”lub zmienić poprzez złożenie, według określonej w SIWZ procedury, nowej oferty z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.
Oferta z dopiskami „ZMIANA OFERTY” zostanie uznana za ostateczną ofertę wykonawcy, który wprowadził zmiany. Wcześniejsze oferty złożone przez wykonawcę nie będą rozpatrywane.
14. Zamawiający pozostawia ofertę złożoną po terminie bez rozpatrywania.
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyćdo dnia 6 października 2020 r. do godz. 1600:
1) w siedzibie zamawiającego tj. w Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Kancelarii Ogólnej – pok. nr 11
2) na adres e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl.
2. Po upływie tego terminu Zamawiający opublikuje na stronie zestawienie złożonych ofert.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wymaga się by cena podana w ofercie była ceną ryczałtową wyrażoną w złotych polskich i obejmowała:
- przypisane prawem podatki,
- wszelkie opłaty,
- wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
z podaniem wartości brutto.
2. Cena powinna obejmować koszt wynajmu dekoracji świątecznej opisanej w dziale III, koszt transportu oraz oddelegowania osoby nadzorującej montaż „Choinki Świątecznej dekorowanej”.
3. Wartości należy podawać ograniczając się do dwóch miejsc po przecinku.
XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, wybór oferty, wyjaśnienia, unieważnienie postępowania.
1. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród nieodrzuconych, ważnych i zgodnych z treścią niniejszej SIWZ ofert.
2. Kryterium oceny ofert (łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów):
- Łączna cena brutto za zakup, magazynowanie i transport dekoracji: 60 %
Ocenie podlegać będzie zaproponowana przez wynajmującego przewidywana wartość maksymalna za wykonanie przedmiotu zamówienia. W trakcie oceny ofert zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
c = (n : w) x a
gdzie:
c -ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty
n-najniższa wartość ze złożonych ofert podlegających badaniu
w-wartość oferty badanej
a- waga kryterium - cena oferty (a = 60 %)
- Ocena projektu dekoracji w zakresie właściwości estetycznych dekoracji: 40 %
Dekoracja zostanie poddana ocenie w następującym podkryteriach:
- estetyka wykonania (kolorystyka, kształt dekoracji, wzornictwo świetlnych motywów dekoracyjnych oraz dbałość o wykończenie) – od 0 do 10 punktów,
- jakość zastosowanych materiałów (wykorzystane materiały pod względem estetycznym) –
– od 0 do 10 punktów,
- sposób połączenia materiałów (jakość, trwałość i estetykę połączeń materiałów wykorzystanych w dekoracji) – od 0 do 10 punktów,
- jakość wykonania (wykonanie i wykończenie dekoracji) – od 0 do 10 punktów.
Sporządzona przez Wykonawcę, na podstawie wytycznych Zamawiającego zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, dekoracja będzie oceniana przez Zamawiającego w zakresie właściwości estetycznych. Ocena za estetykę będzie średnią arytmetyczną punktów uzyskanych w powyższych podkryteriach.
3. Zamawiający zaokrągli wyniki działań arytmetycznych do dwóch miejsc po przecinku, chyba że do rozstrzygnięcia postępowania będzie potrzebna większa dokładność.
4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (najwyższa łączna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą;
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, co zostanie poprzedzone postępowaniem wyjaśniającym;
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
7) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób;
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
10. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Jeżeli wykonawca, wybrany do zawarcia umowy, uchyla się od niej, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, w każdym momencie jego trwania, bez podania przyczyn. W szczególności Zamawiający może unieważnić postępowanie, gdy oferta najkorzystniejsza przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
XIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy
1. Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, jeżeli przepisy Pzp nie stanowią inaczej.
2. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
3. Wzór ogólnych warunków umowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający sugeruje, aby do oferty - sporządzonej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ - dołączyć zaparafowany Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Umowy są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
XIV. Postanowienia końcowe
1. Niniejsza SIWZ oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte wyłącznie w celu sporządzenia oferty.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, w sprawach procesowych przepisy Kodeksu postępowania cywilnego.
3. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Oleśnica, Ratusz-Rynek, 56-400 Oleśnica;
- inspektorem ochrony danych osobowych jest: Michał Pawlaczyk, tel. 71 798 21 10, mail: m.pawlaczyk@um.olesnica.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykaz załączników:
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Wzór ogólnych warunków umowy