2019-11-29

WYNIKI - OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚCI PONIŻEJ 30 000,00 EURO NETTO

Oleśnica, dnia 29.11.2019 r.

Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z Oleśnicy oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2020

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚĆI PONIŻEJ 30 000,00 EURO NETTO

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)

 

Zwracamy się z do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty według poniższego opisu:

I.    Zamówienie dotyczy wyłapania bezdomnych zwierząt, ich transportu oraz opieki przed przewiezieniem ich do schroniska. Zamówienie obejmuje:

1.     całodobowa gotowość do wyłapywania zwierzęcia w tym również w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy;

2.     wyłapanie zwierzęcia wraz z jego transportem do miejsca przetrzymania wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem ich do schroniska;

3.     przetrzymanie wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem ich do schroniska.

II.    Warunki wykonania zamówienia:

1.     Wykonawca udostępnienia numeru telefonu pod którym Zamawiający i podmioty przez niego wskazane, będą zgłaszać potrzebę wykonania przedmiotu zamówienia. Numer ten będzie dostępny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu (również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy).

2.     Czas reakcji (podjęcie działań zmierzających do wyłapania zwierzęcia w miejscu jego przebywania) od zgłoszenia w zadeklarowanym przez Wykonawcę terminie, lecz nie dłuższym niż 2 godziny.

3.     Wyłapanie zwierzęcia przez wykonawcę następuje natychmiast po otrzymaniu zgłoszenia jeżeli dotyczy ono zwierzęcia stwarzającego poważne zagrożenie dla ludzi lub innych zwierząt, w szczególności zachowujące się agresywnie albo którego zachowanie lub wygląd wskazuje na możliwość zarażenia wścieklizną lub inną chorobą.

4.     Wykonawca zapewnienia we własnym zakresie urządzeń i środków, przy których pomocy zwierzęta będą wyłapywane, które nie stwarzają zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani nie zadają im cierpienia.

5.     Wykonawca zapewnia we własnym zakresie w razie potrzeby pomocy lekarsko-
-weterynaryjnąpodczas przeprowadzanej akcji wyłapania i transportu zwierząt.

6.     Po wyłapaniu zwierzę poddawane jest oględzinom, których celem jest ustalenie danych jego właściciela lub opiekuna. W przypadku ustalenia danych właściciela lub opiekuna Wykonawca informuje go o miejscu przetrzymywania zwierzęcia i niezwłocznie przekaże zwierzę. Wydanie zwierzęcia następuje na terenie Oleśnicy o każdej porze doby, siedem dni w tygodniu (również w soboty i dni ustawowo wolne od pracy) co zostanie stwierdzone protokołem.

7.     Wykonawca przesyła Zamawiającemu informację e-mailem maksymalnie do godziny 1200 następnego dnia roboczego od dnia zaistnienia zdarzenia o każdym wyłapanym zwierzęciu, każdym wydanym zwierzęciu, każdym padłym lub uśpionym zwierzęciu.

8.     Wykonawca zapewni pojazd przystosowany do transportu zwierząt, który został dopuszczony przez powiatowego lekarza weterynarii do przewozu zwierząt i będzie je przewoził, w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadającym im cierpień, do miejsca przetrzymania wyłapanych zwierząt lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.

9.     Miejsce przetrzymania wyłapanych zwierząt jest prowadzone i utrzymywane przez Wykonawcę. Warunki w miejscu przetrzymania:

1)   co najmniej 10 kojców chroniących zwierzęta przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem do światła dziennego, oddzielonymi od siebie przegrodami, uniemożliwiających ucieczkę zwierząt, których ściany, podłogi i drzwi wykonane są z materiałów łatwych do mycia i odkażania oraz niepowodujących urazów lub kontuzji u zwierząt, umożliwiające swobodną zmianę pozycji ciała, posiadających legowisko dla zwierząt

2)   w zależności od wskazań lekarza weterynarii zapewnić zwierzętom młodym i/lub chorym ogrzewanie za pomocą koca elektrycznego, lampy grzewczej typu kwoka – promiennika podczerwieni, lampy - promiennika UV (nadfioletowego),

3)   zapewnienie stałego dostęp do wody zdatnej do pojenia zwierząt,

4)   karmienie zwierząt minimum 2 razy dziennie odpowiednią dla nich karmą lub według zaleceń lekarza weterynarii,

5)   sprzątanie kojców minimum 2 razy dziennie lub częściej w zależności od potrzeb,

6)   dostęp do wody do mycia kojców i kąpania zwierząt,

7)   bieżąca dezynfekcja kojców oraz pojazdów do transportu zwierząt,

8)   codzienna pielęgnacja zwierzęcia zapewniana poprzez kontrolę dobrostanu, czesanie i w zależności od kondycji zwierzęcia kąpiel,

9)   zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom chorym i rannym,

10)   codzienny spacer zwierzęcia, jeżeli jego stan zdrowia na to pozwala.

10.  Wykonawca transportuje wyłapane zwierzęta do wskazanego przez Zamawiającego lekarza weterynarii najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od daty wyłapania.

11.  Zwierzęta są przetrzymywane pod opieką Wykonawcy do czasu przekazania ich do schroniska, prawowitemu właścicielowi, jak również w sytuacji, gdy przekazanie nastąpi w inne miejsce uzgodnione uprzednio z Zamawiającym.

12.  Wykonawca zobowiązany jest do założenia każdemu wyłapanemu zwierzęciu i aktualizowanie na bieżąco karty informacyjnej według wzoru określonego przez Zamawiającego.

13.  Wykonawca opłaca przyjęcia zwierzęcia w miejsce wskazane lub zaakceptowane przez zamawiającego w sytuacji gdy jest to konieczne. Wykonawca obciąża tym kosztem zamawiającego.

14.  Wykonawca naprawi bądź pokryje koszty naprawy wszelkich szkód wynikłych w trakcie wykonywania umowy. Za szkody w stosunku do osób trzecich odpowiada Wykonawca.

III.    Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2020 r. do dnia 31.12.2020 r.

IV.    Warunki udziału w postępowaniu oraz wykluczenie z postępowania:

1.     Zamawiającynie dopuszcza składania ofert częściowych.

2.     Zamawiającynie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.

4.     Złożone przez wykonawcę dokumenty powinny zawierać dane finansowe wyrażone tylko i wyłącznie w walucie polskiej.

5.     Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

6.     Zamawiającynie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

7.     Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

V.    Informacje o przewidywanej ilości usług do wykonania.

Na podstawie posiadanych danych z okresu ostatnich 12 miesięcy (od 01.11.2018 r. do 30.10.2019 r.) ustalono, że zostanie wyłapanych 110 zwierząt, które w sumie będą przetrzymywane łącznie 1540 dni w miejscu przetrzymania przed przewiezieniem do schronisk.

W podanym okresie Wykonawca poniósł koszty, a następnie nimi obciążył Zamawiającego w łącznej wysokości 921,20 zł brutto.

Określone przez Zamawiającego ilość wyłapanych zwierząt i dni ich przetrzymania mają charakter jedynie orientacyjny i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do realizacji usługi w podanych ilościach. Podane wartości są jedynie podstawą oszacowania wielkości zamówienie przez Wykonawcę. Zamawiający jest zobowiązany do wypłaty wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowane usługi.

VI.    O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje ocena w zakresie kryteriów:

1.     cena oferty – 60 %

Ocenie podlegać będzie zaproponowana przez wykonawcę przewidywana wartość za wykonanie przedmiotu zamówienia. W trakcie oceny ofert zostanie zastosowany następujący wzór  arytmetyczny:

c = (n : w) x a x 100

gdzie:

c - ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty

n- najniższa wartość ze złożonych ofert podlegających badaniu

w- wartość oferty badanej

a- waga kryterium - cena oferty (a = 60%)

2.     czas reakcji od zgłoszenia – pojawienie się na miejscu zdarzenia wskazanym w zgłoszeniu i podjęcie czynności – 40%.

Ocenie będzie podlegał zadeklarowany w ofercie czas reakcji na zgłoszenie (maksymalny czas reakcji – 2 godziny). Zamawiający przyzna punkty w kryterium wg następujących zasad:

- 40 pkt. – do 0,5 godziny,

- 30 pkt. – do 1 godziny,

- 20 pkt. – do 1,5 godziny,

- 10 pkt. – do 2 godzin.

3.     Zamawiający zaokrągli wyniki działań arytmetycznych do dwóch miejsc po przecinku, chyba że do rozstrzygnięcia postępowania będzie potrzebna większa dokładność.

4.     Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (najwyższa łączna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

5.     Zamawiający zastrzega sobie prawo badania jedynie oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu.

6.     Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów.Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiającywzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

VII.    Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmianysą zawarte w załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

VIII.    Ofertę złożyć według wzoru dołączonego do zapytania ofertowego – załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Do oferty należy załączyć:

1.     Kopię zezwolenia Wykonawcy udzielonego w formie decyzji przez organ właściwy ze względu na miejsce świadczenia usługi tj. Gmina Miasto Oleśnica na prowadzenie działalności o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010);

2.     Kopię zezwolenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 10 ust. 1 rozporządzenia RADY (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97.

3.     Dokumenty potwierdzające dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi licencję dla kierowców i osób obsługujących zgodnie z art. 17 ust. 2rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniającym dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (Dz. Urz. UE L 3 z 05.01.2005, str. 1).

4.     Dokumenty potwierdzające posiadanie prawa do dysponowania nieruchomością, na której usytuowane jest miejsce przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska.

5.     Gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy również dołączyć zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji  wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp..

6.     Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.     W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

IX.    Uwagi:

1.     Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.     Ofertę składa się w formie pisemnej.

3.     Oferta może być przyjęta jedynie bez zastrzeżeń do umowy stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia oraz warunków jej zawarcia.

4.     Ofertę prosimy przesłać do dnia 13.12.2019 r. z dopiskiem: „Oferta - Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z Oleśnicy oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2020” pocztą na adres: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica.

5.     Zamawiający zastrzega sobie przed zawarciem umowy możliwość skontrolowania miejsca przetrzymania wyłapanych zwierząt w celu sprawdzenia czy spełnia ono postawione przez Zamawiającego warunki. Negatywny wynik kontroli może być podstawą do odrzucenia oferty.

6.     Będą brane pod uwagę jedynie oferty przedsiębiorców posiadających na dzień składania ofert ważne zezwolenie:

a)   udzielonego w formie decyzji przez organ właściwy ze względu na miejsce świadczenia usługi tj. Gmina Miasto Oleśnica na prowadzenie działalności o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010),

b)   o którym mowa w art. 10 ust. 1 rozporządzenia RADY (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97.

7.     Niespełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub złożenie oferty niekompletnej będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

8.     Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY – dot. sprawy Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z Oleśnicy oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2020” lub zmienić poprzez złożenie, według określonej niniejszym ogłoszeniu procedury, nowej oferty z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.

Oferta z dopiskami „ZMIANA OFERTY” zostanie uznana za ostateczną ofertę wykonawcy, który wprowadził zmiany. Wcześniejsze oferty złożone przez wykonawcę nie będą rozpatrywane.

9.     Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną pozostawione bez rozpatrywania.

10.  Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11.  Jeżeli wykonawca, wybrany do zawarcia umowy, uchyla się od niej, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

12.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość aby w każdym momencie zmienić warunki przetargu lub go odwołać.

13.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, w każdym momencie jego trwania, bez podania przyczyn.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..