2019-11-26

WYNIKI - OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚĆI PONIŻEJ 30 000,00 EURO NETTO

Oleśnica, dnia 26.11.2019 r.

 

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚĆI PONIŻEJ 30 000,00 EURO NETTO

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)

 

Sprzątanie dróg powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica oraz zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt lub ich części w 2020 r.

 

I.    Zakres zamówienia obejmuje:

1)     Sprzątanie dróg (jezdni, poboczy, placów, miejsc postojowych, zatok parkingowych i autobusowych)

a)      sprzątanie pojazdem/zamiatarką do sprzątania mechanicznego dróg posiadającą funkcję pozwalającą na zamiatanie nawierzchni brukowanych/kostki wraz z funkcją pozostawiania materiału w szczelinach pomiędzy brukiem/kostką oraz ze szczotkami po obu stronach pojazdu co pozwoli na zamiatanie dróg jednokierunkowych bez konieczności jazdy w kierunku przeciwnym do kierunku ruchu,

b)     sprzątanie ręczne polegające na zbieraniu śmieci oraz zamiataniu i usuwaniu zanieczyszczeń (min. piachu, liści i odchodów zwierzęcych, opakowania np. puszki, butelki, folie, kartony, papiery, w tym zerwane ulotki i plakaty, worki i reklamówki, kamienie, gałęzie oraz inne odpady niż wymienione):

­ - parkingów, miejsc postojowych, zatok parkingowych i autobusowych oraz innych miejsc niedostępnych dla zamiatarki,

-I strefy oczyszczania w każdą sobotę oraz dni ustawowo wolne od pracy, do godz. 800,

- I strefy oczyszczania w okresie zimowym, jeżeli nie odbywa się sprzątanie mechaniczne dróg z powodu utrzymującego się śniegu lub temperatury poniżej 0ºC.

c)      usuwanie zachwaszczenia i trawy z dróg (w tym również z krawężników, wysepek oraz z wszelkich innych powierzchni utwardzonych w pasach drogowych) wyszczególnionych w Załączniku nr 1. Prace te należy prowadzić systematycznie nie dopuszczając do porastania traw i chwastów.

2)     Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt lub ich części z dróg  powiatowych (jezdni, poboczy, placów, miejsc postojowych, zatok parkingowych i autobusowych)  zlokalizowanych na terenie miasta Oleśnica, które musi się odbywać zgodnie z wymogami określanymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego).

3)     Mechaniczne zmywanie jezdni przystosowanym do tego pojazdem/polewarką w okresie letnim (miesiące: czerwiec, lipiec, sierpień) w liczbie do 100 razy z częstotliwością dostosowaną do bieżących potrzeb;

II.    Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

III.    Warunki udziału w postępowaniu oraz wykluczenie z postępowania

1.      Zamawiającynie dopuszcza składania ofert częściowych.

2.      Zamawiającynie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.

4.      Złożone przez wykonawcę dokumenty powinny zawierać dane finansowe wyrażone tylko i wyłącznie w walucie polskiej.

5.      Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

6.      Zamawiającynie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

7.      Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.

IV.    Inne wymogi dotyczące realizacji zamówienia:

1.  Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada decyzję właściwego lekarza weterynarii w zakresie zezwolenia na transport zwłok zwierząt lub ich części, z dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Oleśnica (ubocznych produktów zwierzęcych kategorii 1), zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. Urz. UE L 300 z 14.11.2009, str. 1, z późn. zm.).

2.  Wykonawca winien posiadaćodpowiednią wiedzę oraz umiejętności niezbędne do świadczenia ww. określonych usług,

3.  Wykonawca winien dysponować sprzętem w ilości co najmniej:

a)      jedną zamiatarką samobieżną do sprzątania mechanicznego dróg, posiadającą funkcję pozwalającą na zamiatanie nawierzchni brukowanych/kostki i funkcją pozostawiania materiału w szczelinach pomiędzy brukiem/kostką oraz ze szczotkami po obu stronach pojazdu co pozwoli na zamiatanie dróg jednokierunkowych bez konieczności jazdy w kierunku przeciwnym do kierunku ruchu

b)     jedną polewarką/pojazdem przystosowanym do mechanicznego zmywania jezdni.

4.  Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.  W czasie trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem usług objętych zamówieniem. Nieudokumentowanie przez Wykonawcę zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy lub nieudokumentowanie przedłużenia umowy na dalszy okres, w terminie 7 dni od daty rozwiązania umowy ubezpieczenia, stanowi podstawę do rozwiązania umowy przez Zamawiającego bez wypowiedzenia.

6.  Wykonawca zobowiązuje się przedkładać najpóźniej w ostatnim dniu roboczym miesiąca, na miesiąc następny, „Szczegółowy harmonogram sprzątania” z podziałem na poszczególne dni i godziny, sporządzony na podstawie „Wykazu dróg powiatowych wraz z harmonogramem sprzątania” stanowiącego Załącznik nr 1.

7.  Przekazywać informacje z systemu monitorowania lokalizacji i pracy pojazdów, które będą wykonywać usługi na rzecz Zamawiającego.

V.    Informacje o przewidywanej ilości usług do wykonania:

 

Strefa

Długość drogi

(w m)

Częstotliwość/tyg.

Współczynnik / m-c

Do zamiatania,

m/m-c

I

9 247

2

4,33

80 079

II

17 374

0,5

4,33

37 615

Łącznie

26 621

-

-

117 694

 

VI.    Kryterium oceny ofert: cena 100 %

1.      Ocenie podlegać będzie zaproponowana przez Wykonawcę przewidywana wartość maksymalna za wykonanie przedmiotu zamówienia. W trakcie oceny ofert zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

c = (n : w) x  a x 100

gdzie:

c - ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty

n- najniższa wartość ze złożonych ofert podlegających badaniu

w- wartość oferty badanej

a- waga kryterium - cena oferty (a = 100 %)

2.      Zamawiający zaokrągli wyniki działań arytmetycznych do dwóch miejsc po przecinku, chyba że do rozstrzygnięcia postępowania będzie potrzebna większa dokładność.

3.      Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (najwyższa łączna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4.      Zamawiającyzastrzega sobie prawo badania jedynie oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu.

5.      Zamawiającymoże wezwać wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów.Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zleceniodawcawzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

VII.    Inne istotne warunki przyszłej umowy: wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

VIII.    Ofertę złożyć według wzoru dołączonego do zapytania ofertowego – załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

UWAGA! W dniu 03.12.2019 r. został zmieniony załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Oferty należy składać według aktualnego wzoru. W związku ze zmianą przedłużono okres do którego można składać oferty tj. do dnia 09.12.2019 r..

Do oferty należy załączyć:

1.      kopie dowodów rejestracyjnych wpisanych pojazdów oraz w przypadku zamiatarek inne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych parametrów określonych w rozdziale IV pkt. 3 litera a (karty katalogowe lub inne dokumenty producenta, wydruki ze strony internetowej itp.),

2.      dokument potwierdzający posiadanie decyzji właściwego lekarza weterynarii w zakresie zezwolenia na transport zwłok zwierząt lub ich części, z dróg zlokalizowanych na terenie Gminy Miasto Oleśnica (ubocznych produktów zwierzęcych kategorii 1), zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. Urz. UE L 300 z 14.11.2009, str. 1, z późn. zm.).

3.      W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

IX.    Uwagi:

1.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2.    Ofertę składa się w formie pisemnej.

3.    Ofertę  z dopiskiem „OFERTA - Sprzątanie dróg powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica w 2020 r.” prosimy przesłać do dnia 06.12.2019 r. pocztą na adres: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica.

UWAGA! Przedłużono okres składania ofert. Po zmianie oferty można składać do dnia 09.12.2019 r.

4.    Niespełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub złożenie oferty niekompletnej będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

5.    Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia z dopiskiem „WYCOFANIE OFERTY – dot. sprawy Sprzątanie dróg powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica w 2020 r.” lub zmienić poprzez złożenie, według określonej niniejszym ogłoszeniu procedury, nowej oferty z dopiskiem „ZMIANA OFERTY”.

Oferta z dopiskami „ZMIANA OFERTY” zostanie uznana za ostateczną ofertę wykonawcy, który wprowadził zmiany. Wcześniejsze oferty złożone przez wykonawcę nie będą rozpatrywane.

6.    Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną pozostawione bez rozpatrywania.

7.    Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8.    Jeżeli wykonawca, wybrany do zawarcia umowy, uchyla się od niej, zleceniodawca może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

9.    Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość aby w każdym momencie zmienić warunki przetargu lub go odwołać.

10.Zleceniodawcazastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, w każdym momencie jego trwania, bez podania przyczyn.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..