2023-12-14

zapytanie ofertowe-sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy...

Oleśnica, dnia 14.12.2023r.

 

imageZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU* O RÓWNOWARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PL NETTO

 (Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych)

 

Przedmiotem umowy są:

1)      projekty decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi, w przypadku określonym w art. 59 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. – o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023  r., poz. 977 ze zm.) zwanej dalej Ustawą,

2)      projekty decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi, w przypadku określonym w art. 50 ust. 1 Ustawy,

3)      opinie urbanistyczne dotyczące m.in.: wstępnych projektów podziału nieruchomości w przypadku określonym w art. 93 i 94 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. – o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.), zgodności zmiany sposobu użytkowania z ustaleniami miejscowego planu, itp.

 

Termin realizacji zamówienia:  od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024r.

Inne wymogi dotyczące realizacji zamówienia:

Projekty decyzji, analizy, załączniki graficzneoraz opinie urbanistyczne,muszą być opracowane przez osobę, o której mowa w art. 5, art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4  Ustawy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami w szczególności z: Ustawą, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164 poz. 1588),rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. nr 164 poz. 1589), ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. – o gospodarce nieruchomościami 2023 r., poz. 344 ze zm.), rozporządzeniemRady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004r., nr 268 poz. 2663)oraz muszą uwzględniać uwarunkowania wynikające z przepisów odrębnych.

 

Przewiduje się sporządzenie około 50 opracowań takich jak: projekty decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i załącznikami graficznymi, projekty decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i załącznikami graficznymi lub opinie urbanistyczne. Ilość ta może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od ilości wniosków.

 

Warunkiem udzielenia zamówienia jest wypełnienie formularza ofertowego;przedstawienie listy prac wykonanych przez oferenta w przeciągu ostatnich 3 lat i potwierdzenie jej listami referencyjnymi, lista prac ma obejmować zakres niniejszego zapytania w liczbie co najmniej 200 projektów decyzji albo w liczbie co najmniej 100 projektów decyzji i 2 planów miejscowych, które zostały uchwalone i stały się obowiązujące, oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, o których mowa w art. 5, art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 Ustawy.

 

Kryterium oceny ofert:

-          cena 100%

 

1.       Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena. Jako cenę należy rozumieć kwotę brutto za wykonanie jednegoprojektu decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi lub projekt decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą oraz załącznikami graficznymi lub opinii urbanistycznej. Najniższa kwota oznaczać będzie najkorzystniejszą ofertę.

2.      W przypadku gdy nie wpłyną trzy ważne oferty (w tym żadna oferta) zamawiający dokonuje wyboru dowolnego wykonawcy, który spełnia wszystkie kryteria i warunki określone w ogłoszeniu, będącym podstawą do wyłonienia wykonawcy.

3.      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.W szczególności zamawiający zastrzega sobie możliwość badania czy cena oferty nie jest ceną rażąco niską z zastosowaniem zasad przewidzianych w prawie zamówień publicznych w tym zakresie.

 

 

Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmiany:

Jednym z istotnych warunków umowy jest wykonanie projektów decyzji oraz opinii urbanistycznych w terminie 7 dni od daty otrzymania kompletnego wniosku. W umowie nie przewiduje się zmian. Należy zapoznać się ze wzorem umowy (załącznik nr 2).

 

Oferta powinna zawierać:

1)     Należy wypełnić formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia, który po uzupełnieniu powinien:

 

§zawierać informację o oferowanej cenie brutto i netto na przedmiot zapytania,

§posiadać datę sporządzenia,

§zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu,

§być podpisany czytelnie przez wykonawcę.

 

2)     Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć:

§listę prac wykonanych przez oferenta w przeciągu ostatnich 3 lat i potwierdzenie jej listami referencyjnymi, lista prac ma obejmować zakres niniejszego zapytania w liczbie co najmniej 200 projektów decyzji albo w liczbie co najmniej 100 projektów decyzji i 2 planów miejscowych, które zostały uchwalone i stały się obowiązujące,

§dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, o których mowa w art. 5, art. 50 ust. 4 i art. 60 ust. 4 Ustawy.

 

Uwaga:Ofertę należy przesłać do dnia 21.12.2023r.

 

Ofertę prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail:m.budynkiewicz@um.olesnica.pl

 

Uwagi:

  1. Za termin złożenia oferty uważa się dzień jej faktycznego wpływu do siedziby zamawiającego.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

 

Dodatkowe informacje uzyskać można pod numerami telefonu:

- Robert Kropielnicki 71-79-82-160, 

- Magdalena Budynkiewicz 71-79-82-167.

 

 

 

 

       14.12.2023r.   Magdalena Budynkiewicz

  (data i podpis osoby prowadzącej postępowanie)

*niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

Urząd Miasta Oleśnicy  56-400 Oleśnica  Rynek-Ratusz

Sprawę prowadzi: Magdalena Budynkiewicz

tel. +48 71 79 82 167

fax.+48 71 79 82 117

e-mail: m.budynkiewicz@um.olesnica.pl

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..