Na podstawie 10 § 1, art. 49 oraz art. 36 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022r., poz. 2000 z późn. zm.) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022r. poz. 1029 z późn. zm.)
zawiadamiam
że w toku prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Budowa instalacji do dystrybucji i magazynowania produktów naftowych w ramach projektu budowy stacji paliw wraz z myjnią automatyczną i ręczną oraz urządzeniami budowlanymi i infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 12/7 AM 19 przy ul. Dobroszyckiej w Oleśnicy”, tutejszy organ:
- otrzymał opinię Dyrektora Zarządu Zlewni we Wrocławiu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 30.01.2023r. znak WR.ZZŚ.5.4360.268.2022.MG o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania dla przedmiotowego przedsięwzięcia, wskazującą na konieczność określenia w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach szeregu wymagań;
- zebrał cały materiał dowodowy w przedmiotowej sprawie.
Strony mogą brać czynny udział w postępowaniu, mogą zapoznawać się z materiałami zgromadzonymi w przedmiotowej sprawie w siedzibie organu (Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek-Ratusz 1, Wydział GGGRiOŚ, pokój nr 102) oraz wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego obwieszczenia. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej lub ustnie do protokołu pod w/w adresem. Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w przypadku zawiadomienia stron poprzez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego publicznego ogłoszenia.