2023-06-20

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚĆI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO „Wykonanie nasadzeń dwóch drzew o wysokości 6-8 m przy placu zabaw w Parku Nad Stawami w Oleśnicy wraz z dwuletnią pielęgnacją”.

Oleśnica, dnia 20.06.2023 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU* O RÓWNOWARTOŚĆI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2020  r. – Prawo zamówień publicznych)

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

 

GMINA MIASTO OLEŚNICA

Rynek – Ratusz

56-400 Oleśnica

 

NIP 9111783004

REGON 931934733

 

 

 

Zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty na zadanie o poniżej opisanym przedmiocie zamówienia:

 

Wykonanie nasadzeń dwóch drzew o wysokości 6-8 m przy placu zabaw w Parku Nad Stawami w Oleśnicy wraz z dwuletnią pielęgnacją”.

 

  1. Wymogi dotyczące realizacji zamówienia:

 

Nasadzenia będą wykonywane na terenie wilgotnym/czasowo podmokłym, o dużym natężeniu ruchu pieszego, na terenie nieruchomości oznaczonej geodezyjnie nr 5 AM 46, obręb Oleśnica, w rejonie ul. Spacerowej w Oleśnicy (N 51o12’59,3’’  E 17o22’55’’).

 

Dojazd do przedmiotowej działki możliwy jest ciągiem pieszo-rowerowym o nawierzchni asfaltowej. Wobec tegokonieczne będzie zgłoszenie przez Wykonawcę terminu planowanego przejazdu wraz z podaniem danych o posiadanym sprzęcie, jego wagi oraz nacisku na oś, co najmniej dwa tygodnie przed planowanym wjazdem. Zgłoszenia należy dokonać w Sekcji Dróg Miejskich w Oleśnicy, ul. Krzywoustego 31C, 56-400 Oleśnica.

 

Dostarczony materiał szkółkarski powinien być materiałem pochodzenia krajowego, powinien mieć prawidłowo ukształtowany pień i koronę oraz zakryty system korzeniowy. Dostarczony materiał szkółkarski (każdy egzemplarz) musi posiadać aktualny paszport roślinny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

 

 

 

  • Wykaz materiału do nasadzeń:

 

Nazwa łacińska i polska

Opis

Ilość sztuk

Platan klonolistny (Platanus acerifolia)

Drzewo w formie naturalnej, o rozłożystym pokroju i wysokości 6-8 m

2

 

 

 

  • Materiał szkółkarski powinien być prawidłowo uformowany z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany oraz posiadać następujące cechy:
  • drzewa powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju, charakterystycznym dla danego gatunku, wyprowadzone zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej;
  • drzewa winny być dostatecznie wyrośnięte i zahartowane, gotowe do posadzenia na miejsce stałe;
    • drzewa powinny cechować się wysokim poziomem zdrowotności i dobrze wykształconym system korzeniowym.

 

  • Wady niedopuszczalne materiału roślinnego:
    •  uszkodzenia mechaniczne roślin,
    •  ślady żerowania szkodników,
    •  oznaki chorobowe,
    •  zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych,
    •  martwice i pęknięcia kory,
    •  uszkodzenie pąka szczytowego przewodnika,
    •  dwupędowe korony drzew formy piennej,
    •  uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej.

 

  • Wykonanie przedmiotu umowy:
    • Zadołowanie materiału szkółkarskiego zgodne z techniką ogrodniczą należy wykonać z  hydrożelem i szczepionką mikoryzową.
    • Posadzone drzewa należy ustabilizować poprzez założenie odciągów, uformowanie i ściółkowanie mis.
    • Wygrodzenie strefy ochrony drzew należy wykonać  odrębnie dla każdego drzewa za pomocą polipropylenowej gęstej siatki ogrodzeniowej - rabatowej (oczko 15 mm) o wysokości 0,8 m wraz z słupkami dedykowanymi do tego rodzaju siatki, w ilości niezbędnej do prawidłowego montażu oraz postawienie znaków zakazu wchodzenia na teren strefy ochrony drzew.
    • Regularna pielęgnacja przez okres 2 lat od posadzenia obejmuje:
      • podlewanie wg potrzeb, ale nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, a w okresie suszy 1 raz w tygodniu,
      • niezbędne nawożenie wg potrzeb,
      • opryski interwencyjne oraz profilaktyczne wg potrzeb,
      • sprawdzanie odciągów dwa razy w miesiącu oraz ich wymiana lub naprawa wg potrzeb,
      • usuwanie suszu gałęziowego wg potrzeb.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: po podpisaniu umowy, w zależności od warunków pogodowych nie dłużej niż do dnia  do dnia 29 listopada 2023 r.

 

  1. Termin składania ofert: do dnia 29 czerwca 2023 r. do godz. 16.00

 

  1. Kryterium oceny ofert:

cena 100 %

 

  1. Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmiany:

Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, z wynagrodzenia brutto zostaną potrącone wszelkie wynikające z przepisów prawa należności w tym w szczególności publicznoprawne.

 

  1. Oferta powinna zawierać:

Powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.

 

  1. Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

insp. Patrycja Kasina – pok. nr 102

telefon: 71/798 21 53

     Informacje dotyczące ogłoszenia o postępowaniu będą udzielane w godz. 800 - 1600.

 

  1. Ofertę prosimy przesłać:

- podpisaną i zeskanowaną ofertę prosimy przesłać do dnia 29 czerwca 2023 r. do godz. 16.00 pocztą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl

 

 

UWAGI:

  1. Niniejsza procedura jest prowadzona na podstawie Zarządzenia  Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 19/VIII/2021 z dnia 22.01.2021 r.
  2. W przypadku złożenia oferty niekompletnej, wystąpienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych czy pisarskich, Zamawiający może wezwać wykonawcę do udzielenia wyjaśnień, uzupełnienia lub poprawienia oferty.
  3. W przypadku, gdy wybrany wykonawca odmówi podpisania umowy, może zostać wybrana kolejna najkorzystniejsza oferta spośród złożonych lub można odstąpić od zamówienia.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru najkorzystniejszej oferty czy unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
  5. Jeżeli po dwukrotnie przeprowadzonej procedurze nie będzie możliwe wybranie oferty najkorzystniejszej zamawiający może udzielić zamówienia wybranemu wykonawcy poprzez zawarcie z nim umowy z pominięciem wysyłania czy publikacji kolejnych zapytań ofertowych.
  6. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert z taką samą ceną lub liczbą uzyskanych punktów w określonych kryteriach oceny ofert, dopuszcza się możliwość złożenia ofert dodatkowych.
  7. Klauzula RODO:

 

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Gmina Miasto Oleśnica informuje, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Oleśnica – Urząd Miasta Oleśnicy z siedzibą Rynek-Ratusz 56-400 Oleśnica, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Oleśnicy, zwana dalej „Administratorem”.

2. Funkcję inspektora ochrony danych pełni sekretarz miasta – Michał Pawlaczyk.. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez mail: sekretarz@olesnica.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu konieczności rozpatrzenia Pani/Pana/Państwa wniosku o podział nieruchomości zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 65 z późn. zm.)

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez czas niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych, a następnie przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym:

a) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

b) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych które Pani/Pana dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania w granicach określonych przepisami prawa, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych zgodnie z przepisami Rozporządzenia.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8. Podanie danych osobowych może być wymogiem ustawowym lub może być dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji ustawowych zadań Administratora.

9. Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu).

10. Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.

11. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej.

 

….…..……………………..............

 (data i podpis Wykonawcy)

 

 

 

 

...............................................................................

(data i podpis Naczelnika/ Kierownika/ Samodzielnego pracownika)

 

*niepotrzebne skreślić

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..