OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych)
Zakup karmy dla kotów oraz jej wydawanie na terenie miasta Oleśnicy w 2023 r.
I. Nazwa (firma) oraz adres zamawiającego
Zamawiający: GMINA MIASTO OLEŚNICA, Rynek – Ratusz, 56-400 Oleśnica
REGON: 931 934 733
NIP: 9111783004
adres do korespondencji:
GMINA MIASTO OLEŚNICA
Rynek - Ratusz
56-400 Oleśnica
województwo: dolnośląskie
tel. (71) 798 21 00
e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl; m.guzikowska@um.olesnica.pl
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 800 - 1600
wydział prowadzący sprawę: Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego.
II. Tryb udzielenia zamówienia
- Postępowanie prowadzone jest w trybie ogłoszenia o postępowaniu, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu, oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy.
- Do postępowania prowadzonego w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej jako: SWZ lub Specyfikacja) nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.- określanej dalej jako PZP).W sprawach nie uregulowanych niniejszą SWZ, stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
- Niniejsza procedura jest prowadzona na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 19/VIII/2021 z dnia 22.01.2021 r.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w każdym momencie zmienić warunki postępowania lub je odwołać.
Szczegóły dot. zamówienia dostępne w załacznikach do niniejszego ogłoszenia.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE.L. z 2016 r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”), informujemy Panią/Pana o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, a także o przysługujących Pani/Panu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Oleśnicy z siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 798 21 03, mail: kancelaria@um.olesnica.pl.
2. Inspektor ochrony danych: Michał Pawlaczyk, tel. 71 798 21 10, mail: m.pawlaczyk@um.olesnica.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
- wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
- realizacji zawartych umów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
4. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
5. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:
- organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miastem Oleśnicą przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta Oleśnicy.
6. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.
7. Pan/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadkach, o których mowa w art. 16 RODO;
- prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO;
- prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi akt prawny wskazany w pkt. 3.