2015-09-23

OGŁOSZENIE - konkurs na inkasenta poboru opłaty targowej

OGŁOSZENIE O KONKURSIE 
dotyczącym wyłonienia kandydata na inkasenta poboru opłaty targowej na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2012. 

Zapraszamy chętnych do wystartowania w Konkursie na wyłonienie kandydata na inkasenta poboru opłaty targowej na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2012. 
Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem „INKASENT OPŁATY TARGOWEJ – 2012”. 
Miejsce i termin składania ofert 
a) Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Oleśnicy 
b) Termin składania ofert upływa dnia 10.11.2011r. o godz. 16.00 
c) Oferty otrzymane po tym terminie nie będą otwierane i rozpatrywane i pozostaną w aktach konkursu z adnotacją na nieotwartej kopercie, iż wpłynęły po terminie. 

Oferta powinna zawierać: 
1) datę sporządzenia oferty, 
2) imię i nazwisko oferenta oraz jego adres zamieszkania lub nazwę i siedzibę firmy, 
3) oferowaną wysokość wynagrodzenia za inkaso, określoną w % od zebranej kwoty opłaty targowej. 

Do oferty należy dołączyć: 
1) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie. 
2) aktualne (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą złożenia oferty) dokumenty identyfikujące podmiot składający ofertę wraz z danymi personalnymi osób upoważnionych do reprezentowania oferenta – kandydat będący osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. 

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnej informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. 
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty komisja konkursowa kierować się będzie poniższymi kryteriami: 
1) Podstawowym kryterium wyboru kandydata na inkasenta jest: koszt inkasa oraz wiarygodność kandydata na inkasenta. 
2) Kandydatem na inkasenta może być posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. 
3) Kandydat na inkasenta musi dawać rękojmię należytego wykonywania powierzonych mu obowiązków, osoby fizyczne, w tym tworzące jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, nie mogą być skazane za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu i w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Członkowie władz osób prawnych nie mogą być skazani za ww. przestępstwa. 

Dodatkowych informacji udziela skarbnik Miasta Oleśnicy – Joanna Jarosiewicz, tel. 71-798-21-30 


Burmistrz Miasta Oleśnicy 
Jan Bronś 


Załącznik Nr 1 do zarządzenia z dnia 13.10.2011 r. 

Regulamin konkursu 
na wyłonienie kandydata na inkasenta poboru opłaty targowej 
na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2012 
§1. 
1.Postępowanie konkursowe przeprowadza Komisja Konkursowa w składzie określonym zarządzeniem Burmistrza Miasta Oleśnicy. 
2. Ogłoszenie o konkursie zostanie zamieszczone: 
a) na stronie internetowej www.olesnica.pl 
b) w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Oleśnicy. 

§2. 
Konkurs ma na celu wybór najkorzystniejszej oferty. 
§3. 
Uczestnikiem konkursu może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 
§4. 
Konkurs odbywa się w terminie i miejscu określonym w ogłoszeniu. 
§5. 
1.Ofertę składa się w formie pisemnej, w miejscu i terminie określonym w ogłoszeniu o konkursie, w zaklejonej kopercie opatrzonej napisem „INKASENT OPŁATY TARGOWEJ – 2012”. 
2. Miejsce i termin składania ofert: 
d) Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Oleśnicy 
e) Termin składania ofert upływa dnia 10.11.2011r. o godz. 16.00 
f) Oferty otrzymane po tym terminie nie będą otwierane i rozpatrywane i pozostaną w aktach konkursu z adnotacją na nieotwartej kopercie, iż wpłynęły po terminie. 

3. Miejsce i termin otwarcia ofert: 
a) Komisja otworzy oferty dnia 14.11.2011r. godz. 14.00 w Sali nr 5 na parterze Urzędu Miasta Oleśnicy. 
b) Otwarcie ofert jest jawne. 
c) Nazwa firmy i adres Oferenta, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, ogłaszane są osobom obecnym oraz niezwłocznie odnotowywane w protokóle konkursu. 
d) Informacje o których mowa w punkcie 3 doręcza się Oferentom, którzy nie byli obecni przy otwieraniu ofert, na ich wniosek. 
e) Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji. 

§6. 
1.Oferta powinna zawierać: 
4) datę sporządzenia oferty, 
5) imię i nazwisko oferenta oraz jego adres zamieszkania lub nazwę i siedzibę firmy, 
6) oferowaną wysokość wynagrodzenia za inkaso, określoną w % od zebranej kwoty opłaty targowej. 

2.Do oferty należy dołączyć: 
3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie. 
4) aktualne (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą złożenia oferty) dokumenty identyfikujące podmiot składający ofertę wraz z danymi personalnymi osób upoważnionych do reprezentowania oferenta – kandydat będący osobą prawną lub jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. 

3. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnej informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. 
4. Oferty sporządzone niezgodnie z wymogami określonymi w ust. 1 i 2 nie będą rozpatrywane. 
§7. 
Podczas przyjmowania ofert: 
1. prowadzi się rejestr ofert, 
2. sprawdza się, czy oferta spełnia warunki określone w § 5 regulaminu, 
3. nadaje się numer ofercie. 
§8. 
Oferty nie podlegają zwrotowi. 
§9. 
Oferty będą sprawdzane przez członków Komisji Konkursowej. 
§10. 
Oferty niekompletne, nie spełniające warunków określonych w regulaminie, będą odrzucane. 
§11. 
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty komisja kieruje się poniższymi kryteriami: 
4) Podstawowym kryterium wyboru kandydata na inkasenta jest: koszt inkasa oraz wiarygodność kandydata na inkasenta. 
5) Kandydatem na inkasenta może być posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. 
6) Kandydat na inkasenta musi dawać rękojmię należytego wykonywania powierzonych mu obowiązków, osoby fizyczne, w tym tworzące jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, nie mogą być skazane za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu i w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Członkowie władz osób prawnych nie mogą być skazani za ww. przestępstwa. 

§12. 
1.Konkurs jest ważny, choćby wpłynęła tylko jedna oferta. 
2. Konkurs może zostać nierozstrzygnięty w przypadku, gdy złożone oferty przekraczają kwotę planowaną do wypłaty na wynagrodzenie dla inkasenta. 
§13. 
Protokół z przeprowadzonego konkursu komisja przedstawia do zatwierdzenia Burmistrzowi Miasta Oleśnicy. 
§14. 
Konkurs uważa się za zamknięty z chwilą zatwierdzenia protokołu przez Burmistrza Miasta Oleśnicy. 
§15. 
Przewodniczący Komisji Konkursowej zawiadamia uczestników konkursu o jego wyniku w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zakończenia konkursu. 
§16. 
Zatwierdzony przez Burmistrza Miasta Oleśnicy protokół z konkursu i propozycja wysokości wynagrodzenia za inkaso stanowią podstawę przygotowania projektu stosownej uchwały Rady Miasta Oleśnicy. 
§17. 
Określenia inkasenta oraz wysokości wynagrodzenia za inkaso dokona Rada Miasta Oleśnicy w drodze uchwały. 
§18. 
Czas, na który inkasent został wyłoniony, zasady poboru opłaty targowej oraz rozliczanie się z pobranych sum z organem podatkowym, określi umowa cywilno-prawna zawarta między Burmistrzem Miasta Oleśnicy a inkasentem, po podjęciu uchwały, o której mowa 
w §17. 


Załącznik Nr 2 do zarządzenia z dnia 13.10.2011 r. 

Regulamin pracy Komisji Konkursowej do spraw 
wyłonienia kandydata na inkasenta poboru opłaty targowej 
na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2012 

I. Zasady powołania komisji konkursowej. 
1. Komisja konkursowa, zwana dalej „komisją”, działa na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Oleśnicy. 

II. Zasady pracy komisji. 
1. Komisja pracuje na podstawie niniejszego regulaminu zatwierdzonego przez Burmistrza Miasta Oleśnicy 
2. Posiedzenia komisji są protokołowane. Protokół podpisują wszyscy członkowie komisji, 
uczestniczący w posiedzeniu. 
3. Protokół zawiera: 
1) termin i miejsce przeprowadzenia konkursu ofert; 
2) imiona i nazwiska członków komisji; 
3) propozycje rozstrzygnięcia konkursu ofert (wykaz kandydatów wyłonionych w drodze konkursu); 
4) wskazanie oferty uznanej za najkorzystniejszą; 
4. Decyzje komisji zapadają zwykłą większością głosów, w głosowaniu jawnym; 
5. Każdy z członków komisji ma jeden głos; 
6. W przypadku uzyskania przez oferentów jednakowej ilości głosów, głos decydujący ma 
przewodniczący komisji konkursowej; 
III. Postanowienia końcowe. 
1. Protokół z przeprowadzonego konkursu komisja przedstawia do zatwierdzenia  
Burmistrzowi Miasta Oleśnicy. 
2. W przypadku, gdy żaden z kandydatów nie spełni kryteriów określonych w regulaminie 
konkursu, Komisja wystąpi z wnioskiem do Burmistrza Miasta Oleśnicy o ponowne 
ogłoszenie konkursu.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..