Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-07-30 22:45:42  Piotr Reda

Utworzono artykuł 24960 o nazwie 'I-przetarg ustny ogran. na odd. w użytk. wiecz. nieruchom.'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste24960
user_idpuste370500
resource_idpuste141
namepusteI-przetarg ustny ogran. na odd. w użytk. wiecz. nieruchom.
category_idpuste7288
language_idpuste1
shortpusteI-przetarg ustny ogran. na odd. w użytk. wiecz. nieruchom. położ. w Oleśnicy przy ul.Daszyńskiego 3A
fullpuste

Burmistrz Miasta Oleśnicy 
Rynek-Ratusz 
56-400 Oleśnica, ogłasza: 

I-przetarg ustny ograniczony na oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości położonej w Oleśnicy przy ul. Daszyńskiego 3A, obręb Oleśnica. 

- Nieruchomość gruntowa, działka nr 29/37 AM 25 , położona w Oleśnicy przy ul. Daszyńskiego 3 A , obręb Oleśnica: 
- KW nr WR1E/00041309/9, 
- powierzchnia gruntu – 562 m2, 
- przedmiotowa działka posiada kształt wielokąta nieforemnego i charakteryzuje się nieznacznym nachyleniem terenu w kierunku zachodnim. Teren działki w części niezagospodarowany, porośnięty roślinnością trawiastą, w części wykorzystywany jako lokalny nie urządzony parking. Przez działkę przebiega instalacja kanalizacji deszczowej, w sąsiedztwie działki przebiegają instalacje: elektryczna, wodna, kanalizacji sanitarnej, gazowa, telefoniczna i ciepłociąg. W otoczeniu działki znajdują się tereny zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej i usługowej. 
- przeznaczenie nieruchomości w planie miejscowym i sposób jej zagospodarowania: obecnie brak jest planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze na którym położona jest działka, 
- zgodnie z decyzją Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 78/2010 z dnia 22.07.2010r. o warunkach zabudowy, zmienionej decyzją Nr 44/2014 z dnia 21.07.2014r. o zmianie dotychczasowej decyzji Nr 78/2010 z dnia 22.07.2010r. - teren działki nr 29/37 AM 25 obręb Oleśnica położony przy ul. Daszyńskiego w Oleśnicy przeznaczony pod budowę parkingu, 
- ustala się dwunastomiesięczny termin na rozpoczęcie i szesnastomiesięczny termin na zakończenie robót związanych z wybudowaniem parkingu dla samochodów osobowych 
- nieruchomość powyższa jest wolna od innych obciążeń i nie jest przedmiotem zobowiązań, 
- oddanie w użytkowanie wieczyste w/w działki następuje w drodze przetargowej - przetargu ustnego ograniczonego ze względu na deficyt miejsc postojowych do właścicieli/współwłaścicieli nieruchomości sąsiednich tj. działki nr 29/26 AM 25 - Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Daszyńskiego 3, działki nr 32/1, 32/3 AM 25 - Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Daszyńskiego 3 a-e, działki nr 32/7 AM 25- Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Daszyńskiego 4 a-d oraz działek nr 29/20, 29/22, 29/32 AM 25 przy ul. Daszyńskiego 2a. 
- cena nieruchomości – 156 500,00 zł, (słownie: sto pięćdziesiąt sześć tysięcy pięćset złotych). 
- oddanie w użytkowanie wieczyste gruntu podlega opodatkowaniu zgodnie z obowiązującą stawką VAT, zgodnie z art. 8 ust. 1 i art. 146a pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług ( t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.). 

Cena wywoławcza nieruchomości wynosi 160.000,00 zł, (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych). 
Wadium wynosi: 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych). 
Przetarg na wyżej wymienioną nieruchomość, odbędzie się dnia 27 października 2014 r. o godz. 1100 (w sali nr 5 obok Punktu Informacyjnego Urzędu Miasta Oleśnicy ). 
Termin zgłoszenia uczestnictwa w przetargu upływa w dniu 21 października 2014 r. Zgłoszenia należy dokonać w Urzędzie Miasta Oleśnicy, w formie pisemnej. 
Osiągnięta w przetargu cena nieruchomości stanowi podstawę do ustalenia: 
- pierwszej opłaty za użytkowanie wieczyste działki w wysokości 25% ceny uzyskanej w drodze przetargu, płatnej przed zawarciem umowy notarialnej oraz naliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23% zgodnie z art. 8 ust. 1 i art. 41 ust. 1 w związku z art. 146a pkt 1 ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług( t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.). 
- opłaty rocznej w wysokości 3% ceny działki uzyskanej w drodze przetargu, płatnych w terminie do 31 marca każdego roku przez cały okres użytkowania wieczystego oraz naliczony zostanie podatek VAT w wysokości 23% zgodnie z art. 8 ust. 1 i art. 41 ust. 1 w związku z art. 146a pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług ( t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.). 

Najpóźniej do dnia 21 października 2014r. na konto Urzędu Miasta Oleśnicy nr 18 9584 0008 2001 0000 0055 0004 w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy należy wpłacić wadium w gotówce. 
Uwaga: Za termin wpłaty wadium za pośrednictwem banku uważa się datę wpływu środków na rachunek bankowy Urzędu Miasta Oleśnicy. 
Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu. 
Wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości osobie wygrywającej przetarg lub zwrócone najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia przetargu, jeżeli osoba wpłacająca nie wygra przetargu. Wadium nie podlega zwrotowi w razie uchylenia się wygrywającego od zawarcia umowy sprzedaży. 

Wygrywający przetarg pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem przetargu i zbyciem nieruchomości tj. zwrot kosztów za ogłoszenie w prasie, opracowanie map geodezyjnych, operatu szacunkowego, założenie księgi wieczystej, koszty notarialne i sądowe oraz opłaty podatkowe. 
Zastrzega się prawo odwołania przetargu w uzasadnionym przypadku. 
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Oleśnicy ( pok. 101, I p. ) lub telefonicznie pod nr (071) 798-21-51 w godz. od 800 do 1500.

publishfrompuste2015-07-30 00:00:00
_activepuste1
slugpustei-przetarg-ustny-ogran-na-odd-w-uzytk-wiecz-nieruchom

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..