OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚCI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO - WYKONANIE OPINII BIEGŁEGO
ZAPYTANIE OFERTOWE/OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU* O RÓWNOWARTOŚĆI PONIŻEJ 130 000,00 PLN NETTO
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych)
Zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia dla Gminy Miasta Oleśnicy:
Wykonanie opinii biegłego w zakresie wyceny nieruchomości dla ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości działki nr 12/9 AM-19o pow. 8624 m2, położonej w Oleśnicy obr. Rataje
(podział na 2 działkinr 12/10 o pow. 4481 m2 - zgodnie z dotychczasowym użytkowaniem, nr 12/11 o pow.4143 m2 przeznaczona, na podstawie decyzji o warunkach zabudowy, pod zabudowę usługową)
Termin realizacji zamówienia: do dnia 19.04.2024 r.
Kryterium oceny ofert:
- cena 100 %
Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmiany:
1. zgodnie z wzorem umowystanowiącym Załącznik nr 2,
2. zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, z wynagrodzenia brutto zostaną potrącone wszelkie wynikające z przepisów prawa należności w tym szczególnie publicznoprawne
Oferta powinna zawierać:
1) Powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1
2) Oświadczenie – Załącznik nr 3
3) Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy
Pracownik zamawiającego uprawniony do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
Agnieszka Staś – Główny Specjalista – pok. nr 101
Telefon: 71-798-21-57, faks: 71-798-21-17
Informacje dotyczące ogłoszenia o postępowaniu będą udzielane w godz. 800 - 1600.
Ofertę prosimy przesłać:
- pocztą na adres:
GMINA MIASTO OLEŚNICA
Rynek - Ratusz
56-400 Oleśnica
lub
- złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Punkcie Informacyjnym,
albo
- podpisaną i zeskanowaną ofertę przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl
do dnia 5 kwietnia 2024 r.
- Niniejsza procedura jest prowadzona na podstawie Zarządzenia Burmistrza Miasta Oleśnicy nr 19/VIII/2021 z 22.01.2021 r.
- W przypadku złożenia oferty niekompletnej, wystąpienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych czy pisarskich, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień, uzupełnienia lub poprawienia oferty.
- W przypadku, gdy wybrany wykonawca odmówi podpisania umowy, może zostać wybrana kolejna najkorzystniejsza oferta spośród złożonych lub można odstąpić od zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru najkorzystniejszej oferty czy unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
- Jeżeli po dwukrotnie przeprowadzonej procedurze nie będzie możliwe wybranie oferty najkorzystniejszej, Zamawiający może udzielić zamówienia wybranemu wykonawcy poprzez zawarcie z nim umowy z pominięciem wysyłania czy publikacji kolejnych zapytań ofertowych.
- W przypadku, gdy zostaną złożone dwie lub więcej ofert z taką samą ceną lub liczbą uzyskanych punktów w określonych kryteriach oceny ofert, dopuszcza się możliwość złożenia ofert dodatkowych.
- Wykonawca winien posiadać niezbędne uprawnienia zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym uprawnienia budowlane do sporządzania szkiców, o których mowa w pkt 15,16,25 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).
- Klauzula RODO
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE.L. z 2016 r. Nr 119, stron.1) (dalej jako: „RODO”), informujemy Panią/Pana o sposobie i celu, w jakim przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, a także o przysługujących Pani/Panu prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Oleśnicy z siedzibą Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, tel. 71 798 21 03, mail: kancelaria@um.olesnica.pl.
2. Inspektor ochrony danych: Michał Pawlaczyk, tel. 71 798 21 10, mail: m.pawlaczyk@um.olesnica.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) i wynikają z art. 2 i 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4. W przypadku złożenia wniosku przez pełnomocnika wnioskodawcy, (art. 14 RODO) zobowiązuję się go do przekazania informacji dot. przetwarzania danych osobowych zawartych w niemniejszej klauzuli informacyjnej wnioskodawcy oraz innym osobom, których dane osobowe zawarte zostały we wniosku.
5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane:
- organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miastem Oleśnicą przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta Oleśnicy.
7. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.
8. Pan/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
9. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych w przypadkach, o których mowa
w art. 16 RODO;
- prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO;
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych
w art. 18 RODO;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w przypadkach
określonych w art. 21 RODO;
- prawo do przenoszenia Państwa danych osobowych w przypadkach określonych w art. 20 RODO;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w sytuacji, gdy uznają
Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi akt prawny wskazany w pkt. 3.