2015-08-12

Materiały dotyczące głównej tematyki sesji.

Bezpieczeństwo publiczne. 

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za rok 2008. 

Działalność Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Oleśnicy. 

Sprawozdanie z badań ankietowych przeprowadzonych wśród organizacji pozarządowych w miesiącu maju 2009 oraz zestawienie umów na realizację zadań publicznych zawartych w roku 2009. 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za I półrocze 2009r. 

Informacja o funkcjonowaniu planów zagospodarowania przestrzennego miasta. 

Sprawozdanie opisowe z działalności samorządowej instytucji kultury - MOKiS. 

Projekt budżetu miasta Oleśnicy na 2010 rok. 

Stan i utrzymanie dróg na terenie miasta. 

System ratownictwa w mieście. 

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za rok 2009. 

Sprawozdanie z badań ankietowych dotyczących funkcjonowania organizacji pozarządowych. 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za I półrocze 2010 roku. 

Informacja o realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2009/2010 w mieście Oleśnicy. 

Realizacja uchwały w sprawie programu działania samorządu Miasta Oleśnicy w kadencji 2007-2010. 

PROJEKT UCHWAŁY BUDŻETOWEJ MIASTA OLEŚNICY NA ROK 2011. 

Projekt uchwały w sprawie działania Samorządu Miasta Oleśnicy w kadencji 2011-2014. 

Pomoc zpołeczna w aspekcie realizacji zadań ustawowych gminy. 

Stan i utrzymanie dróg na terenie miasta. 

Stan bezrobocia oraz działania w zakresie jego zmniejszania. Formy aktywizacji bezrobotnych i pomoc dla pracodawców. 

Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za 2010 rok wraz ze sprawozdaniem finansowym. 

Sprawozdanie z badań ankietowych, dotyczących funkcjonowania organizacji pozarządowych. 

Informacja o wykonaniu budżetu Miasta Oleśnicy za I półrocze 2011r. 

Współpraca z miastami partnerskimi 

Dokonania w zakresie realizacji zadań w Miejskiej Gospodarce Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy 

Sytuacja mieszkaniowa w Oleśnicy 

Projekt uchwały budżetowej na 2012 rok 
Projekt uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na 2012 rok 

SPORT W MIEŚCIE 

Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za 2011r. 

Sprawozdanie finansowe Miasta Oleśnicy za 2011r. 

Wyniki ankiety dot. funkcjonowania org.pozarządowych oraz inf. na temat organizacji wypoczynku letniego dla dzieci 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za I półrocze 2012r. oraz informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy w I półroczu 2012r. 

Stan i perspektywy funkcjonowania oświaty samorządowej 

Projekt uchwały budżetowej Miasta Oleśnicy na rok 2013 
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 
Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 27 listopada 2012 roku w sprawie opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy(format PDF) 
Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z dnia 27 listopada 2012 roku w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowej Miasta Oleśnicy na rok 2013 (format PDF) 

Inwestycje infrastrukturalne i drogowe na terenie miasta w 2013 roku 

Pomoc społeczna w aspekcie możliwości powołania ośrodka pomocy społecznej dla ludzi starszych i samotnych (dom spokojnej starości) 

Ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta 


Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za 2012r. 
Sprawozdanie finansowe Miasta Oleśnicy za 2012r. 
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Oleśnicy sprawozdaniu rocznym z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za 2012 rok 
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej w spr. udzielenia Burmistrzowi absolutorium za 2012 rok 

Wyniki ankiety 
Informacja o planowanych zajęciach wakacyjnych 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za I półrocze 2013r. oraz informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy w I półroczu 2013r. (format PDF) 

Realizacja zadań oświatowych 

Działalność OKR ATOL w zakresie wykorzystania obiektów będących we władaniu 

Strategia rozwoju gospodarczego miasta 


Projekt uchwały budżetowej Miasta Oleśnicy na rok 2014 
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 

Funkcjonowanie systemu gospodarowania odpadami 

Funkcjonowanie służby zdrowia na terenie miasta 

Realizacja zadań oświatowych 

SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDZETU MIASTA ZA 2013 ROK 

INFORMACJA O STANIE MIENIA KOMUNALNEGO 

Działalność organizacji pozarządowych 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za I półrocze 2014r. oraz informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy w I półroczu 2014r. (format PDF) 

Działalność Straży Miejskiej 

Sprawozdanie z realizacji uchwały programowej 

Projekt uchwały budżetowej Miasta Oleśnicy na rok 2015 
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 

Sprawozdania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej 

Bezpieczeństwo w mieście 

Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta za 2014 rok 

Zasady finansowania organizacji pozarządowych 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za I półrocze 2015r. 

Sposób i koszty funkcjonowania oraz problemy przedszkoli i szkół podstawowych w Mieście Oleśnicy. 

Gospodarka odpadami – koszty i zyski za 2014 rok.< 

Projekt budżetu na 2016r.

Opieka społeczna w aspekcie realizacji zadań ustawowych gminy.

Opieka społeczna w aspekcie realizacji zadań ustawowych gminy.

Opieka społeczna w aspekcie realizacji zadań ustawowych gminy.

Dokonania i plany na przyszłość w zakresie realizacji zadań w MGK Sp. z o.o.

Sytuacja mieszkaniowa w mieście – mieszkania socjalne i komunalne.

Sprawozdanie finansowe wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za 2015 rok,

Organizacja wypoczynku wakacyjnego dla dzieci i młodzieży w mieście,

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy w I półroczu 2016r.

Informacja o aktualności studium i planów miejscowych obowiązujących na terenie Miasta Oleśnicy.

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Miasta Oleśnicy w roku szkolnym 2015/2016.

Bezpieczeństwo miasta - Komenda Powiatowa Policji w Oleśnicy.

Bezpieczeństwo miasta - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy.

Projekt budżetu na 2017r.

Sprawozdanie Dyrektora SZPZOZ z realizacji zadań z zakresu ochrony zdrowia za 2016 rok.

Sprawozdanie z realizacji zadań statutowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oleśnicy w roku 2016.

 

Sprawozdanie Dyrektora ZBK z realizacji zadań gminy w zakresie zaspokajania potrzeb mieszkaniowych w 2016 roku.

 

Sprawozdanie finansowe wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za 2016 rok.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań komunalnych przez MGK Sp. z o.o. za 2016 rok.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań komunalnych przez OKR Atol  Sp. z o.o. za 2016 rok.

 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy w I półroczu 2017r.



Sprawozdanie Dyrektora BiFK z realizacji zadań z zakresu kultury, w tym bibliotek, za rok 2016 i I półrocze 2017 roku.

 

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2016/2017.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Państwowa Straż Pożarna.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Komenda Powiatowa Policji.

 

Projekt budżetu na 2018r.

 

Sprawozdanie z działalności na Zamku Książęcym w Oleśnicy za 2017 r. oraz plany na rok 2018.

 

Sprawozdanie Dyrektora MOPS z działalności w roku 2017 oraz o potrzebach w zakresie pomocy społecznej.

 

Sprawozdanie Dyrektora SDM z realizacji zadań gminy w zakresie zarządzania drogami w 2017 roku.

 

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za rok 2017.

 

Sprawozdanie Dyrektora Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Oleśnicy z działalności za 2017r.

 

Sprawozdanie Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Oleśnicy z działalności za 2017 r.

 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy w I półroczu 2018r.

 

Sprawozdanie Dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy z realizacji zadań z zakresu wsparcia społecznego za rok 2017 i I półrocze 2018 r.

 

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2017/2018.

 

VIII kadencja:

 

Projekt uchwały budżetowej Miasta Oleśnicy na rok 2019.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Komenda Powiatowa Policji.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Państwowa Straż Pożarna.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa obywateli – Służby Ratownicze.

 

Sprawozdanie Dyrektora SDM z realizacji zadań gminy w zakresie zarządzania drogami w 2018 roku.

 

Sprawozdanie Dyrektora SZPZOZ z realizacji zadań z zakresu ochrony zdrowia za 2018 r.

 

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za rok 2018.

 

Raport o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2018 rok.

 

Sport i rekreacja w Mieście Oleśnicy, zasady funkcjonowania i korzystania z dotacji.

 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy w I półroczu 2019r.

 

Sprawozdanie Dyrektora MOPS z realizacji zadań pomocy społecznej za rok 2018 i I półrocze 2019 r.

 

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2018/2019.

 

Projekt uchwały budżetowej Miasta Oleśnicy na rok 2020.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Komenda Powiatowa Policji.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Państwowa Straż Pożarna.

 

Sprawozdanie Przewodniczących Komisji stałych Rady Miasta Oleśnicy z prac Komisji za 2019 rok.

 

Sprawozdanie Przewodniczących Komisji stałych Rady Miasta Oleśnicy z prac Komisji za 2019 rok.

 

Sprawozdanie Przewodniczących Komisji stałych Rady Miasta Oleśnicy z prac Komisji za 2019 rok.

 

Sprawozdanie Przewodniczących Komisji stałych Rady Miasta Oleśnicy z prac Komisji za 2019 rok.

 

Sprawozdanie Przewodniczących Komisji stałych Rady Miasta Oleśnicy z prac Komisji za 2019 rok.

 

Sprawozdanie Dyrektora SZPZOZ z realizacji zadań z zakresu ochrony zdrowia za 2019 rok.

 

Raport o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2019r.

 

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za rok 2019.

 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy w I półroczu 2020r.

 

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2019/2020.

 

Projekt budżetu Gminy  Miasta Oleśnicy na rok 2021.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Komenda Powiatowa Policji.

 

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Państwowa Straż Pożarna.

 

 

Działania w zakresie przeciwdziałania pandemii i realizacja programu szczepień na terenie Miasta Oleśnicy-SZPZOZ.

 

 

Działania w zakresie przeciwdziałania pandemii i realizacja programu szczepień na terenie Miasta Oleśnicy  - PZS.

 

 

Działania w zakresie przeciwdziałania pandemii i realizacja programu szczepień na terenie Miasta Oleśnicy-SANEPID.

 

 

Informacja na temat zabezpieczenia potrzeb zdrowotnych mieszkańców Oleśnicy przez Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy.

 

 

Informacja z zakresu realizacji pomocy rodzinie i pomocy społecznej.  

 

 

Informacja z zakresu realizacji pomocy rodzinie i pomocy społecznej. 

 

 

Raport o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2020r.

 

 

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za rok 2020.

 

Informacja o sposobie funkcjonowania ZZO Olszowa i sposobie realizacji podjętych działań restrukturyzacyjnych.

 

 

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy w I półroczu 2021r.

 

Sprawozdanie z audytu organizacji i warunków pracy oraz zarządzania OKR Atol Sp. z o.o.

 

Metryczka.

 

 

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2020/2021.

 

Metryczka.

 

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2020/2021 - korekta.

 

Metryczka do korekty.

Projekt budżetu Gminy Miasta Oleśnicy na 2022 rok.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Komenda Powiatowa Policji.

 

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Państwowa Straż Pożarna.

 

Metryczka.

Działania w zakresie przeciwdziałania pandemii i realizacja programu szczepień na terenie Miasta Oleśnicy - SZPZOZ.

Działania w zakresie przeciwdziałania pandemii i realizacja programu szczepień na terenie Miasta Oleśnicy - SANEPID.

Działania w zakresie przeciwdziałania pandemii i realizacja programu szczepień na terenie Miasta Oleśnicy - SZPITAL.

 

Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych i eksploatacyjnych na drogach w obrębie miasta - Sekcja Dróg Miejskich.

Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych i eksploatacyjnych na drogach w obrębie miasta - Wydział Architektury, Budownictwa i Inwestycji.

Metryczka.

Sprawozdanie z realizacji zadań komunalnych przez MGK Sp. z o.o.

Metryczka.

Raport o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2021r.

Metryczka.

Komunikat - Debata o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2021r.

Zgłoszenie - Debata o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2021r.

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za rok 2021.

Metryczka.

Sprawozdanie Dyrektora ZBK z realizacji zadań gminy w zakresie zarządzania zasobami gminnymi.

Metryczka.

Informacja o przebiegu wykonania budżetu Miasta Oleśnicy w I półroczu 2022r.

Metryczka.

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2021/2022.

Metryczka.

Projekt budżetu Gminy Miasta Oleśnicy na 2023r.

Metryczka.

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Komenda Powiatowa Policji.

 

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Państwowa Straż Pożarna.

Metryczka.

 

Sprawozdanie Komisji rewizyjnej Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2022 rok.

 

Sprawozdanie Komisji skarg, wnioków i petycji Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2022 rok.

 

Sprawozdanie Komisji oświaty i kultury Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2022 rok.

 

Sprawozdanie Komisji sportu Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2022 rok.

 

Sprawozdanie Komisji zdrowia i pomocy społecznej Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2022 rok.

 

Sprawozdanie Komisji budżetu i infrastruktury Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2022 rok.

 

Metryczka.

 

Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych i eksploatacyjnych na drogach w obrębie miasta - SDM.

 

Informacja o realizacji zadań inwestycyjnych i eksploatacyjnych na drogach w obrębie miasta - AB.

 

Metryczka.

Sprawozdanie Dyrektora MOPS z działalności w roku 2022 oraz o potrzebach w zakresie pomocy społecznej.

Metryczka.

Raport o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2022r.

Metryczka.

Komunikat - Debata o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2022r.

Zgłoszenie - Debata o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2022r.

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za rok 2022

Metryczka.

Sprawozdanie finansowe Miasta Oleśnicy za 2022r.

Metryczka.

Sprawozdanie z realizacji zadań OKR Atol Sp. z o.o. za 2022 rok.

Metryczka.

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2022/2023.

Metryczka.

Projekt budżetu Gminy Miasta Oleśnicy na 2024r.

Metryczka.

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Komenda Powiatowa Policji.

Metryczka.

Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu porządku publicznego, bezpieczeństwa obywateli oraz ochrony przeciwpożarowej – Państwowa Straż Pożarna.

Metryczka.

 

Sprawozdanie Komisji rewizyjnej Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2023 rok.

 

Sprawozdanie Komisji skarg, wnioków i petycji Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2023 rok.

 

Sprawozdanie Komisji oświaty i kultury Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2023 rok.

 

Sprawozdanie Komisji sportu Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2023 rok.

 

Sprawozdanie Komisji zdrowia i pomocy społecznej Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2023 rok.

 

Sprawozdanie Komisji budżetu i infrastruktury Rady Miasta Oleśnicy z prac za 2023 rok.

 

Metryczka.

 

Sprawozdanie z zadań inwestycyjnych - AB.

 

Sprawozdanie z zadań inwestycyjnych - SDM.

 

Sprawozdanie z zadań inwestycyjnych - ZBK.

 

Metryczka.

 

IX kadencja

 

Raport o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2023r.

Metryczka.

Komunikat - Debata o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2023r.

Zgłoszenie - Debata o stanie Gminy Miasta Oleśnicy za 2023r.

Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy za rok 2023.

Metryczka.

Informacja na temat funkcjonowania systemu zbiórki i zagospodarowania odpadów stałych – ZZO Olszowa.

Metryczka.

Informacja na temat funkcjonowania systemu zbiórki i zagospodarowania odpadów stałych – MGK Sp. z o.o.

Metryczka.

Informacja na temat funkcjonowania systemu zbiórki i zagospodarowania odpadów stałych – DG.

Metryczka.

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.

Metryczka.

Projekt budżetu Gminy Miasta Oleśnicy na 2025r.

Metryczka.

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..