2015-06-01

Uchwały Rady Miasta Oleśnicy 1990-1992

 

XXXIII/181/92 18.12.92 Nieodpłatnego nabycia gruntów zabudowanych SP związanych z realizacją zadań Gminy Miejskiej O-ca
XXXIII/180/92 18.12.92 zmian w budżecie Oleśnicy na 1992 rok
XXXIII/179/92 18.12.92 zmiany statutu MOPS
XXXIII/178/92 18.12.92 Przekształcenia żłobka miejskiego O-cy i utworzenia punktu opieki nad chorymi w domu
Zmiana uchwały RM z dn. 29.01.93 Nr XXXIV/191/93
XXXIII/177/92 18.12.92 Upoważnienia Zarządu Miejskiego Oleśnicy do przejęcia zadań z zakresu lecznictwa zamkniętego i specjalistycznego w ramach porozumienia komunalnego
XXXIII/176/92 18.12.92 Upoważnienia ZM O-cy do przystąpienia jako jednego z fundatorów do Fundacji Na Rzecz Profilaktyki i Rehabilitacji Dzieci z Wadami Postawy i Narządu Ruchu
Zmiana uchwały RM z dn. 29.01.93 nr XXXIV/191/93
XXXIII/175/92 18.12.92 Upoważnienia ZM O-cy do utworzenia zespołu ochrony sanitarnej oraz poboru podatków od psów w ramach porozumienia
XXXIII/174/92 18.12.92 Zbycia nieruchomości stanowiącej majątek Gminy Miejskiej Oleśnica
XXXIII/173/92 18.12.92 Zbycia nieruchomości stanowiącej majątek Gminy Miejskiej Oleśnica
XXXIII/172/92 18.12.92 Zbycia nieruchomości stanowiącej majątek Gminy Miejskiej Oleśnica
XXXII/171/92 27.11.92 Oznakowania taksówek osobowych zarejestrowanych na terenie Oleśnicy
XXXII/170/92 27.11.92 Nadania nazwy ulicy na terenie Oleśnicy
XXXII/169/92 27.11.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej Oleśnicy położonej przy ul. Gliniana
XXXII/168/92 27.11.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej Oleśnicy położonej przy ul. 11 Listopada 20
XXXII/167/92 27.11.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej Oleśnicy położonej przy ul. Sosnowa 32
XXXII/166/92 27.11.92 Zbycia nieruchomości stanowiącej własność gminy miejskiej Oleśnicy położonej przy ul. Energetycznej
XXXII/165/92 27.11.92 Zbycia nieruchomości stanowiącej własność gminy miejskiej Oleśnicy położonej przy ul. 11 listopada 22a
XXXII/164/92 27.11.92 Rozdysponowania rezerwy budżetowej na 1992 rok
XXXII/163/92 27.11.92 Rozdysponowania rezerwy budżetowej na 1992 rok
XXXII/162/92 27.11.92 Rozdysponowania rezerwy budżetowej na 1992 rok
XXXII/161/92 27.11.92 zmian w budżecie Oleśnicy na 1992 rok
XXXII/160/92 27.11.92 zmian w budżecie Oleśnicy na 1992 rok
XXXII/159/92 27.11.92 Dodatkowych kredytów z ponad planowych dochodów
XXXII/158/92 27.11.92 Powołania przedstawicieli gminy Oleśnica w skład Rady Nadzorczej ZPZOZ w Oleśnicy
Zmiana uchwały RM z dn. 29.01.93 nr XXXIV/191/93
XXXII/157/92 27.11.92 zatwierdzenia zmian w statucie ZPZOZ w Oleśnicy
XXXII/156/92 27.11.92 Przejęcia lecznictwa otwartego na terenie Gminy Oleśnica
XXXI/155/92 22.10.92 nadania statutu dla ZPZOZ w Oleśnicy
XXXI/154/92 22.10.92 Zmiany nazwy ulicy na terenie Oleśnicy
Zmiana uchwały RM z dn. 29.01.93 nr XXXIV/191/93
XXXI/153/92 22.10.92 powołania Rady Nadzorczej ZPZOZ w Oleśnicy
XXXI/152/92 22.10.92 Czasowego powierzenia pełnienia obowiązków kierownika ZPZOZ
XXXI/151/92 22.10.92 Przejęcia uprawnień i obowiązków wojewody wrocławskiego w stosunku do utworzonego przez Wojewodę ZPZOZ
XXX/150/92 2.10.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej Oleśnicy
XIX/149/92 25.09.92 Upoważnienia Zarządu Miejskiego w Oleśnicy do zaciągnięcia kredytu z NFOS
XIX/148/92 25.09.92 Zbycia nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Gminy Miejskiej Oleśnicy, położonej przy ul. Wileńskiej
XIX/147/92 25.09.92 Zatwierdzenia projektu statutu dla Związku Międzygminnego Gmin Dolnej Odry
XIX/146/92 25.09.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej Oleśnicy
XIX/145/92 25.09.92 Zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Oleśnicy położonej przy ul. Wiejskiej 24
XXIX/144/92 25.09.92 nadania statutu dla MOKiS
XXVIII/143/92 28.08.92 zmian w budżecie Oleśnicy na 1992 rok
XXVIII/142/92 28.08.92 Trybu i szczegółowych warunków zwolnienia z podatku gruntowego użytków rolnych, na których zaprzestano produkcji
XXVIII/141/92 28.08.92 zmiany uchwały nr VIII/33/90 dot. opłat przewozowych komunikacji miejskiej
XXVIII/140/92 28.08.92 zmniejszenia budżetu Oleśnicy na rok 1992 w zw. zw zmniejszeniem subwencji z budżetu Państwa
XXVIII/139/92 28.08.92 zmniejszenia budżetu Oleśnicy na rok 1992
XXVII/138/92 29.06.92 Rozdysponowania rezerwy budżetowej za 1992 rok
XXVII/137/92 29.06.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej O-cy
XXVII/136/92 29.06.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej O-cy
XXVII/135/92 29.06.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej O-cy
XXVII/134/92 29.06.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej O-cy
XXVII/133/92 29.06.92 Wydzierżawienia gruntu zabudowanego stanowiącego własność Gminy Miejskiej , położonego przy ul. Krzywoustego 30a
XXVII/132/92 29.06.92 Nabycia gruntu na poszerzenie ulicy Spokojnej i Ogrodowej
XXVII/131/92 29.06.92 Przyjęcia SP nr 3 w Oleśnicy jako zadanie własne
XXVII/130/92 29.06.92 nadania statutu Miejskiej Bibliotece Publicznej
XXVI/129/92 29.05.92 Odwołania radnego K. Karpienki ze składu komisji Oświaty , Kultury i Zdrowia Rady Miejskiej
XXVI/128/92 29.05.92 Połączenia Ośrodka Sportu i rekreacji z Oleśnickim Ośrodkiem Kultury
XXVI/127/92 29.05.92 Upoważnienia Zarządu Miejskiego do prowadzenia prac nad utworzeniem związku gmin
XXVI/126/92 29.05.92 Przyjęcia lecznictwa otwartego
XXVI/125/92 29.05.92 Przystąpienia do organizowania Wyższej Szkoły Administracji Publicznej i Zarządzania
XXV/124/92 24.04.92 zmiany uchwały nr XIX/97/91 w sprawie utworzenia zakładu budżetowego ZBK
XXV/123/92 24.04.92 zmiany uchwały nr XIV/70/91 w sprawie zarządzania komunalnymi zasobami mieszkaniowymi
XXV/122/92 24.04.92 zasad sprzedaży mieszkań komunalnych
XXV/121/92 24.04.92 przystąpienia Gminy Miejskiej Oleśnicy do Spółki Akcyjnej Wrocław Bank
XXIV/120/92 27.03.92 diet dla Radnych
XXIV/119/92 27.03.92 zmiany wynagrodzenia dla członków Zarządu
XXIV/118/92 27.03.92 utrzymania czystości w Oleśnicy.
XXIV/117/92 27.03.92 zmiany uchwały dot. zamiany gruntów...
XXIV/116/92 27.03.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek gminy miejskiej O-cy
XXIV/115/92 27.03.92 Wydzierżawienia nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność gminy Miejskiej O-cy
XXIV/114/92 27.03.92 Budżetu miasta na rok 1992
Zmiana uchwały RM z dn. 28.08.92 Nr XXVIII/139/92,
Zmiana uchwały RM z dn. 28.08.92 Nr XXVIII/140/92,
Zmiana uchwały RM z dn. 28.08.92 Nr XXVIII/143/92;
Zmiana uchwały RM z dn. 27.11.92 Nr XXXII/160/92,
Zmiana uchwały RM z dn. 27.11.92 Nr XXXII/161/92
Zmiana uchwały RM z dn. 27.11.92 Nr XXXII/163/92
Zmiana uchwały RM z dn. 27.11.92 Nr XXXII/164/92
Zmiana uchwały RM z dn. 18.12.92 Nr XXXIII/180/92
XXIV/113/92 27.03.92 Udzielenia ZM absolutorium z wykonania budżetu miasta za rok 1991
XXIV/112/92 27.03.92 Zatwierdzenia rocznego sprawozdania z działalności finansowej miasta za 1991 rok
XXII/111/92 28.02.92 Przejęcia zadań z zakresu administracji rządowej
XXII/110/92 28.02.92 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek gminy miejskiej O-cy
XXII/109/92 28.02.92 zmiany uchwały nr XIX/94/91 w sprawie zasad przenoszenia własności ...
XXI/108/92 24.01.92 Prowizorium budżetowego na I kwartał 1992
XXI/107/92 24.01.92 Opłaty administracyjnej
XXI/106/92 24.01.92 Podatku od posiadania psów
XXI/105/92 24.01.92 Podatku od nieruchomości
XX/104/91 20.12.91 Diet dla radnych
XX/103/91 20.12.91 Wydzierżawienia gruntu niezabudowanego stanowiącego własność gminy miejskiej Oleśnicy
XX/102/91 20.12.91 Zamiany gruntów stanowiących majątek gminy miejskiej na grunty będące własnością osób fizycznych
Zmiana uchwały RM z dnia 27.03.92 Nr XXIV/117/92
XX/101/91 20.12.91 utworzenia Miejskiej Biblioteki Publicznej jako jednostki budżetowej
XX/100/91 20.12.91 Powołania jednostki budżetowej pod nazwą
Zmiana uchwały RM z dn. 26.08.99 nr XI/78/99
XX/99/91 20.12.91 Prywatyzacji Komunalnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Budowlanego w Oleśnicy
XX/98/91 20.12.91 zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miesjkiego w Oleśnicy
XIX/97/91 29.11.91 W sprawie utworzenia zakładu budżetowego o nazwie Zakład budynków komunalnych w O-cy
Zmiana uchwały RM z dn. 24.04.92 nr XXV/124/92
Zmiana uchwały RM z dn. 24.04.92 nr XXV/124/92
Zmiana uchwały RM z dn. 26.08.99 nr XI/78/99
Zmiana uchwały RM z dn. 25.06.2001 nr XXXIII/234/2001
XIX/96/91 29.11.91 W sprawie zmian w budżecie miasta na rok 1991
XIX/95/91 29.11.91 Zmniejszenia budżetu Miasta na rok 1991 w związku ze zmniejszeniem subwencji z budżetu państwa
XIX/94/91 29.11.91 zasad przenoszenia własności oraz oddawania w użytkowanie wieczyste nieruchomości komunalnych
XVIII/93/91 23.10.91 wprowadzenia zmian w uchwale nr XIII/63/91dot. odpłatności w przedszkolach miejskich
XVIII/92/91 23.10.91 wprowadzenia zmian w uchwale nr XVI/76/91 dot. odpłatności w żlobku miejskim
XVIII/91/91 23.10.91 Przejęcia oświaty podstawowej jako zadanie własne
XVIII/90/91 23.10.91 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek gminy miejskiej Oleśnicy
XVIII/89/91 23.10.91 Zmian w uchwale nr XVII/85/91 RM z dn. 27.09.1991 dot. powołania obwodowych komisji wyborczych
XVII/88/91 27.09.91 Powołania Sekretarza Urzędu Miejskiego
XVII/87/91 27.09.91 zmian w załączniku do statutu RM - regulamin obrad Rady Miejskiej
XVII/86/91 27.09.91 Wniosku o oddalenie skargi przez NSA
XVII/85/91 27.09.91 Powołania obwodowych Komisji wyborczych na terenie Oleśnicy
XVI/84/91 30.08.91 zmiany uchwały nr XIV/70/91 zarządzania komunalnymi zasobami mieszkaniowymi
XVI/83/91 30.08.91 Rozdysponowania rezerwy budżetowej za 1991 rok
XVI/82/91 30.08.91 Zwiększenia budżetu miasta na 1991 rok z tytułu otrzymania subwencji wyrównawczej z budżetu państwa
XVI/81/91 30.08.91 Utworzenia obwodów głosowania dla przeprowadzenia wyborów do Sejmu i Senatu RP
XVI/80/91 30.08.91 Powołania radnego w skład Komisji
XVI/79/91 30.08.91 Zmiany składu osobowego stałej komisji Rady
XVI/78/91 30.08.91 Zasad ustalania cen gruntów nie zagospodarowanych i znajdujących się pod zabudową położonych na obszarze miasta O-cy
XVI/77/91 30.08.91 Nawiązania współpracy z gminami francuskimi.
XVI/76/91 30.08.91 odpłatności w żłobku miejskim
XVI/75/91 30.08.91 Wydzierżawienia Zakładu Ogrodniczego wchodzącego w skład MPGiK w O -cy
XV/74/91 20.06.91 zbycia nieruchomości stanowiącej majątek gminy
XV/73/91 20.06.91 W sprawie nabycia gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa
XIV/72/91 27.05.91 zbycia nieruchomości stanowiącej majątek gminy
XIV/71/91 27.05.91 zmiany uchwały nr VIII/33/90 w sprawie ustalenia opłat za usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego
XIV/70/91 27.05.91 Zarządzania komunalnymi zasobami mieszkaniowymi i nadania działalności MPGiK w O-cy nowych form organizacyjno - prawnych
Zmiana uchwały RM z dn. 30.08.91 nr XVI/84/91
Zmiana uchwały RM z dn. 24.04.92 nr XXV/123/92 Częściowo uchylona
XIII/69/91 25.04.91 Wyboru członka ZM Oleśnicy
XIII/68/91 25.04.91 Odwołania członka ZM Oleśnicy
XIII/67/91 25.04.91 zmiany uchwały nr V/21/90 w sprawie kompleksowej prywatyzacji sieci handlu i usług
XIII/66/91 25.04.91 Stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego RM Oleśnicy
XIII/65/91 25.04.91 Zatwierdzenia założeń do planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Oleśnicy
XIII/64/91 18.04.91 Likwidacji przedszkola nr 5 przy ul. Rewolucji Październikowej w Oleśnicy.
XIII/63/91 18.04.91 odpłatności w przedszkolach Miejskich Oleśnicy
XIII/62/91 18.04.91 Zmiany nazw ulic na terenie Oleśnicy
XIII/61/91 18.04.91 Przyjęcia przez ZM - spraw z zakresu gospodarki gruntami i ewidencji ludności
XII/60/91 21.03.91 W sprawie wyboru delegata do Sejmiku Samorządowego
XII/59/91 21.03.91 Zmiany uchwały Nr IX/41/90 RM z dnia 20.XII.90 w sprawie diet dla radnych
XII/58/91 21.03.91 Utworzenia na terenie miasta jednostek pomocniczych - osiedli
XII/57/91 21.03.91 zmiany uchwały nr VII/26/90 w sprawie zbycia nieruchomości
XII/56/91 21.03.91 Upoważnienia Zarządu Miejskiego do dokonywania określonych zmian w budżetu miasta
XII/55/91 21.03.91 Budżetu miasta Oleśnicy na 1991 rok
XII/54/91 21.03.91 Udzielenia Zarządowi Miejskiemu absolutorium z wykonania budżetu miasta za r. 1990
XII/53/91 21.03.91 Zatwierdzenia rocznego sprawozdania z działalności finansowej miasta za 1990 r.
XII/52/91 8.03.91 Odwołania delegata do sejmiku samorządowego
XI/51/91 21.02.91 Opłaty administracyjnej
XI/50/91 21.02.91 Podatku od nieruchomości
X/49/91 24.01.91 Nadania nazw ulicom na terenie Oleśnicy Maczka ,Mościckiego
X/48/91 24.01.91 Udzielenia upoważnienia dla kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Zmiana uchwały RM z dn. 21.10.2000 nr XXVI/178/2000
X/47/91 24.01.91 zmiany statutu MOPS
X/46/91 24.01.91 Powołania komisji dyscyplinarnej do orzekania w sprawach dyscyplinarnych mianowanych pracowników samorządowych UM Oleśnicy
X/45/91 24.01.91 uchwalenia szczegółowego planu zagospodarowania przestrzennego Oleśnica Wądoły
X/44/91 24.01.91 uchwalenia szczegółowego planu zagospodarowania przestrzennego Lucień Osiedle
X/43/91 24.01.91 uchwalenia szczegółowego planu zagospodarowania przestrzennego Ludwikowska - Południowa
IX/42/90 20.12.90 nadania statutu dla MOPS
IX/41/90 20.12.90 Diet dla radnych
IX/40/90 20.12.90 zmian w składzie osobowym komisji inwentaryzacyjnej
IX/39/90 20.12.90 zmiany uchwały Nr VIII/34/90 z 25.10.90 w sprawie nieruchomości stanowiącej majątek gminy miejskiej O-cy
IX/38/90 20.12.90 Dodatkowych kredytów z ponadplanowych dochodów (kwota 1.210 mln zł)
IX/37/90 20.12.90 Wprowadzenia podatku od posiadania psów na terenie Oleśnicy
VIII/36/90 25.10.90 Wyboru ławników ludowych i członków kolegium do spraw wykroczeń
VIII/35/90 25.10.90 Uzupełnienia składu osobowego Komisji Rady Miejskiej
VIII/34/90 25.10.90 zbycia nieruchomości stanowiącej majątek Gminy Miejskiej Oleśnicy oraz ustalenia stawek czynszu dzierżawnego
VIII/33/90 25.10.90 ustalenia opłat za usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego
VIII/32/90 25.10.90 Przejęcia zadań z zakresu administracji rządowej
VIII/31/90 25.10.90 Składu obwodowych komisji wyborczych na terenie Oleśnicy
VIII/30/90 25.10.90 Ustalenia wykazów obowiązujących aktów prawa miejscowego na terenie Oleśnicy
Zmiana uchwały RM z dn. 27.04.98 nr XLIX/383/98
VIII/29/90 25.10.90 Powołania zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Oleśnicy
VII/28/90 20.09.90 Przejęcia zadań z zakresu administracji rządowej
VII/27/90 20.09.90 ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Oleśnicy
VII/26/90 20.09.90 Zbycia nieruchomości stanowiących majątek Gminy Miejskiej Oleśnicy
Zmiana uchwały RM z dn. 21.03.91 Nr. XII/57/91
VII/25/90 17.09.90 zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego
VII/24/90 17.09.90 Utworzenia Zakładu Dróg Miejskich w Oleśnicy
Zmiana uchwały RM z dn. 21.03.96 nr XXIII/222/96
VII/23/90 17.09.90 Odwołania zastępcy kierownika USC w Oleśnicy
V/22/90 27.07.90 ustalenia opłat za miejsca grzebalne
V/21/90 27.07.90 kompleksowej prywatyzacji sieci handlu i usług na terenie m. Oleśnicy
V/20/90 27.07.90 uchwalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego
IV/19/90 20.07.90 Uzupełnienia składu osobowego Komisji Ładu Przestrzennego i Urządzeń Komunalnych
IV/18/90 20.07.90 Diet dla radnych
IV/16/90 18.07.90 Upoważnienia Zarządu Miejskiego Oleśnicy do dokonywania zmian w budżecie miasta na rok 1990
IV/15/90 18.07.90 Ustalenia maksymalnej wysokości pożyczek krótkoterminowych zaciąganych przez Zarząd Miejski Oleśnicy w roku budżetowym1990 (5 mld zł)
III/13/90 05.07.90 Powołania skarbnika
III/12/90 05.07.90 Wyboru Zarządu Miejskiego Oleśnicy
III/11/90 05.07.90 Wyboru zastępcy burmistrza Oleśnicy
II/10/90 25.06.90 Wyboru burmistrza Oleśnicy
II/9/90 20.06.90 Powołania kierownika i zastępcy kierownika USC
II/7/90 20.06.90 Powołania Komisji Inwentaryzacyjnej mienia komunalnego w Oleśnicy
Zmiana uchwały RM z dn. 20.12.90 nr IX/40/90
II/6/90 20.06.90 Wyboru wiceprzewodniczących Rady Miejskiej Oleśnicy
II/5/90 20.06.90 Uchwalenia programu działania Rady Miejskiej Oleśnicy w kadencji 1990 - 1994
I/4/90 06.06.90 Ustalenia liczby stałych komisji Rady Miejskiej Oleśnicy
I/3/90 06.06.90 Ustalenia liczby zastępców Przewodniczącego Rady Miejskiej Oleśnicy
I/2/90 06.06.90 wyboru delegatów do Sejmiku Samorządowego
I/1/90 06.06.90 wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej Oleśnicy

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..